Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.
Dodaj BMW-e30.PL do wyjątków w programie blokującym reklamy!
kaczoro napisał(a):Mam u siebie ten sam problem po przekładce m20b25 '88 w miejsce m10b18 '85...
Próbowałem podłączyć wiązkę wg tego schematu i lipa Pompa paliwa nie ma zasilania
Obrazek
Jest jeszcze różnica w takich dwóch wtyczkach przy motronicu...
kamil.k napisał(a):kaczoro napisał(a):Mam u siebie ten sam problem po przekładce m20b25 '88 w miejsce m10b18 '85...
Próbowałem podłączyć wiązkę wg tego schematu i lipa Pompa paliwa nie ma zasilania
Obrazek
Jest jeszcze różnica w takich dwóch wtyczkach przy motronicu...
ale w waskiej tez miałes okrągłe złącze czy to stare prostokatne na foto widać że laczysz 7 pin z 13
w m2025 pompa dostaje prad dopiero jak się kreci silnikiem wiesz o tym
kamil.k napisał(a):a podawałes prąd na krotko do pompy
w orginale tak jest że pompa podaje dostaje prąd dopiero jak się kreci silnikiem
iskra jest bo juz nie pamiętam ale to chyba działa na zasadzie że czujnik polożenia wału podaje sygnalu do kmpa i dopiero na tej podstawie pompa dostaje prąd
BMW E30 rozpiska pinów we wtyczce łączącej wiązkę silnika ze skrzynką bezpieczników
Rok produkcji od 11/82 do 5/85
1 D+ Alternator - kontrolka ładowania
2 sta Poziom oleju statyczny
4 FT Temperatura płynu chłodniczego
6 15s Napięcie zasilania przy włączonym zapłonie przy zabezpieczeniu
7 EP Elektryczna pompa paliwa
8 50 Napięcie przy rozruchu
10 15u Napięcie zasilania przy włączonym zapłonie, przewód niezabezpieczony
15 dyn Poziom oleju dynamiczny
16 öl Ciśnienie oleju
17 SI Interwał serwisowy, ustawienie wsteczne
Rok produkcji od 6/85 do 7/87
1 D+ Alternator - kontrolka ładowania niebieski
2 STA Poziom oleju statyczny zielono-żółty
4 FT Temperatura płynu chłodniczego brązowo-fioletowy
5 OELD Ciśnienie oleju brązowo-zielony
6 15S Napięcie przy włączonym zapłonie przy zabezpieczeniu zielono-biały
7 15U Napięcie przy włączonym zapłonie, przewód niezabezpieczony zielony
8 TI Ekonomizer
10 DYN Poziom oleju dynamiczny niebieski
11 SI Interwał serwisowy, ustawienie wsteczne biało-zielony
12 CARB Wskaźnik błędu, tylko w modelach na rynek US zielony
13 EKP Elektryczna pompa paliwa zielono-fioletowy
14 TACH Sygnał z prędkościomierza czarno-biały
15 P/N Położenie dźwigni czarno-zielony
16 airb. Złącze diagnostyczne biało-czarny
18 50 Napięcie przy rozruchu czarno-żółty
Trzy pinowe złącze w schowku
1 ws Sygnał prędkości obrotowej (dla kombinacji z A7)?
2 gr DWA (plus z zapłonu z BC)?
3 ge Sygnał o poziomie spalania (dla kombinacji z A11)?
Rok produkcji od 8/87 do 88
1 D+ Alternator - kontrolka ładowania niebieski
2 STA Poziom oleju statyczny niebiesko-biały
3 X TI Sygnał wtryskowy biało-czarny
4 FT Temperatura płynu chłodniczego brązowo-fioletowy
5 OELD Ciśnienie oleju brązowo-zielony
6 15S Napięcie przy włączonym zapłonie przy zabezpieczeniu zielono-biały
7 15U Napięcie przy włączonym zapłonie, przewód niezabezpieczony zielony
8 TI ekonomizer
9 X TD obrotomierz
10 DYN Poziom oleju dynamiczny
11 SI Interwał serwisowy, ustawienie wsteczne biało-zielony
12 CARB Wskaźnik błędu, tylko w modelach na rynek US brązowy
13 EKP Elektryczna pompa paliwa zielono-fioletowy
14 TACH Sygnał z prędkościomierza czarno-biały
15 P/N Położenie dźwigni czarno-zielony
16 AIRB. Złącze diagnostyczne biało-czarny
17 Oeltemp Temperatura oleju tylko w M3 brązowo-fioletowy
18 50 Napięcie przy rozruchu czarno-żółty
Rok produkcji od 88 do 94
1 D+ Alternator - kontrolka ładowania niebieski
2 STA Poziom oleju statyczny niebiesko-biały
3 TXD Przewód do samodiagnozy biało-fioletowy
4 FT Temperatura płynu chłodniczego brązowo-biały
5 OELD Ciśnienie oleju brązowo-zielony
6 15S Zacisk 15 zabezpieczony zielono-żółty
7 15DW Zacisk 15niezabezpieczony zielony
8 X TI ekonomizer
9 TD obrotomierz czarny
10 DYN Poziom oleju dynamiczny
11 SI Interwał serwisowy, ustawienie wsteczne biało-niebieski
12 CARB Wskaźnik błędu, tylko w modelach na rynek US brązowy
13 EKP Elektryczna pompa paliwa zielono-fioletowy
14 TACH Sygnał z prędkościomierza czarno-biały
15 X 30H Sygnał z bendiksa czarno-zielony
16 AIRB. Złącze diagnostyczne biało-czarny
18 50 Napięcie przy rozruchu czarno-żółty
19 Oeltemp Temperatura oleju tylko w M3 brązowo-fioletowy
20 X ABS Sygnał ABS czerwono-żółty
X – różnice w stosunku do poprzedniego modelu
kamil.k napisał(a):a podawałes prąd na krotko do pompy
w orginale tak jest że pompa podaje dostaje prąd dopiero jak się kreci silnikiem
iskra jest bo juz nie pamiętam ale to chyba działa na zasadzie że czujnik polożenia wału podaje sygnalu do kmpa i dopiero na tej podstawie pompa dostaje prąd
Powrót do Elektryka & Oświetlenie
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 6 gości