[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

Zegary 6cyl.

Wszystko co dotyczy alarmów, centralnych zamków, oświetlenia itp.
  • Reklama

Zegary 6cyl.

Post numer:#1  Postprzez Chawka » 27 lut 2010, o 08:47

Witam potrzebne mi są zegary od 6 garów, zastanawiam się, czy da rade bez kombinowania podłączyć zegary z 85r (nie maja tej kostki na wysokosci wskaznika od temp.). do auta rok 90

Z tego co mi się wydaje istnieją 2 rodzaje liczników. Różnią się miejscem w którym znajduje się ta przeklęta kostka kodująca. Tak wiec jak wyglądała by sprawa z podłączeniem tego cholerstwa :D

Szukałem lecz w zasadzie nie znalazłem żadnej satysfakcjonującej odpowiedzi

pozdro
Chawka
 

Reklama

Post numer:#2  Postprzez bey » 27 lut 2010, o 09:29

jest vdo i motometer :) vdo nie maja kostki chyba , a no i sa jedne do 240 i do 220km/h
bey
Stażysta
 
Posty: 319
Dołączył(a): 15 lis 2009, o 11:38
Lokalizacja: zabrze
Moje BMW: 325eT
Nadwozie: Touring
Silnik: M20B27
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#3  Postprzez pocisk997 » 27 lut 2010, o 11:08

Jakbyś potrzebował zegary to daj znac na PW
pocisk997
Profesor
 
Posty: 2092
Dołączył(a): 15 wrz 2008, o 19:15
Lokalizacja: Strzegom
Moje BMW: 328i
Nadwozie: Coupe
Silnik: m52b28
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#4  Postprzez Chawka » 27 lut 2010, o 12:39

A jeżeli chodzi o podłaczenie ?
Chawka
 

Post numer:#5  Postprzez Arczi e30 » 27 lut 2010, o 14:02

da sie normalnie podpiąć te zegary i beda chodzić .. ale tak jak sądzisz tak jest są 2 rodzaje zegarów
Obrazek
Gites majonez :D
Arczi e30
Profesor
 
Posty: 2426
Dołączył(a): 1 wrz 2007, o 07:45
Lokalizacja: Płock
Moje BMW: 32xx
Nadwozie: Sedan
Silnik: mxxbxx
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#6  Postprzez Chawka » 27 lut 2010, o 16:24

Ok, wielkie dzieki :)
Chawka
 

Post numer:#7  Postprzez kuerone » 27 lut 2010, o 17:49

A czy gdybym podłączył zegary 6cyl. pod silnik 4 garowy?
Przekłamywać, raczej by nie przekłamywał, co?
Obrazek

Rzuć okiem na mój projekt.
http://bmw-e30.pl/viewtopic.php?t=21207
---
kuerone
Profesor
 
Posty: 1639
Dołączył(a): 21 sty 2009, o 16:56
Lokalizacja: Sopot
Moje BMW: 325e
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B28
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#8  Postprzez Chawka » 27 lut 2010, o 18:09

Hm generalnie podejrzewam ze obrotomierz bedzie wariował, tak jak w przeciwnym przypadku
Chawka
 

Post numer:#9  Postprzez pocisk997 » 27 lut 2010, o 19:27

kuerone, Nie podejdzie obrotomierz.
Układy wydechowe z nierdzewki, SWAPY, przeróbki aut do sportu, 2jd Garage

viewtopic.php?f=91&t=44829
pocisk997
Profesor
 
Posty: 2092
Dołączył(a): 15 wrz 2008, o 19:15
Lokalizacja: Strzegom
Moje BMW: 328i
Nadwozie: Coupe
Silnik: m52b28
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#10  Postprzez Pietrek » 27 lut 2010, o 20:14

Z tyłu obrotomierza jest wkładany na wcisk taki pręcik
Jak go wyjmiesz to na końcu jest cyfra 4 albo 6, co odpowiada cylindrom.
to taki pseudo stary typ kości kodującej ;) to też trzeba podmienić
Pietrek
Moderator
 
Posty: 5422
Dołączył(a): 26 lut 2008, o 17:19
Lokalizacja: Czeladź
Moje BMW: 325e
Nadwozie: Sedan
Silnik: m20b25
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#11  Postprzez Arczi e30 » 28 lut 2010, o 13:33

tak własnie generalnie zegary w e30 róznia sie tylko wyskalowaniem bo jak wiadomo były do 220 i 240, a takze tym że były z obrotomierzem i z zegarkiem, rózniły sie takze wskaznikiem ilosci benzyny były do 55l i 60l spotykane w touringach, ciekawostką jest fakt że nawet jak mamy zegarek zamiast obrotomierza to po włożeniu budzików z obrotkiem bedziemy cieszyć sie widokiem skaczacych obrotów ..

inne są oczywiscie zegary do 324d i 324td .. ale róznią sie też tylko wskaznikiem paliwa i obrotomierzem, ale wskaznik predkosci i temp jest taki sam ..
Obrazek
Gites majonez :D
Arczi e30
Profesor
 
Posty: 2426
Dołączył(a): 1 wrz 2007, o 07:45
Lokalizacja: Płock
Moje BMW: 32xx
Nadwozie: Sedan
Silnik: mxxbxx
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#12  Postprzez Leon » 28 lut 2010, o 13:48

Arczi e30 napisał(a):60l spotykane w touringach,

i w Coupe :cool2:
Leon
Doktor
 
Posty: 2715
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:36
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: 320i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B20
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#13  Postprzez tigre0070 » 28 lut 2010, o 13:53

LeonE30 napisał(a):Arczi e30 napisał/a:
60l spotykane w touringach,

i w Coupe
i w cabrio....
tigre0070
 

Post numer:#14  Postprzez Chawka » 23 mar 2010, o 15:06

Dzisiaj pogoda dopisala, to wzialem sie za wymianę zegarów. no i teraz nie dziala mi wskaznik paliwa w zegarach do 6cyl, w zegarach od 4 pokazuje dobrze, co moze byc nie tak ? raczej na 99.9% cos w liczniku na co zwrocic uwage ?

I jeszcze jedna sprawa :

Da sie cos pokombinowac jezeli jedne zegary maja ta pieprzona kostke z przodu, a drugie nie ? gdzie w takim wypadku w tych jest ukryta ta kość ?
Chawka
 

Post numer:#15  Postprzez Michal M20B20 » 24 mar 2010, o 18:43

Ja niestety mam także proble związany z zegarami. Czy płytka z układem scalonym na którym jest inspekcja i wszysktie kontrolki podejdzie od 324d lub td do 320i. Prędkościomierz widzę że w td też jest skalowany do 220 ale chodzi o to czy po przełożeniu tej łytki obrotki i ekonomizer bedą dobrze śmigać. A może lepiej dać płytkę do jakiegoś elektronika żeby odtworzył zaśnierzałe ścierzki albo zrobił nową płytkę.
Michal M20B20
Student
 
Posty: 147
Dołączył(a): 21 kwi 2008, o 09:00
Lokalizacja: Pionki
Moje BMW: 320i
Nadwozie: Sedan
Silnik: M20B20
Instalacja LPG: TAK

Następna strona


  • Reklama

Powrót do Elektryka & Oświetlenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

  • Reklama