[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

Centralny zamek - problem

Wszystko co dotyczy alarmów, centralnych zamków, oświetlenia itp.
  • Reklama

Post numer:#121  Postprzez miles » 28 lip 2012, o 21:03

Z kolei ja od dziś mam problem, drzwi kierowcy - zamykał centralnie wszystkie drzwi i klapę, ale otwiera już tylko kierowcy, reszta zblokowana, to klapą otwierałem wszystko i zamykałem no i działało do dziś zamek w klapie już przestał współpracować, gdzie szukać przyczyny??


EDIT:
No i udało mi się dziś opanować temat, okazało się, że przy centralce jeden pin się wysunął z wtyczki, a do klapy to kostka z zamka się wypieła :D

Przy okazji we wnęce na głośnik przy centralce znalazłem 3 przewody luźne pojedyncze zakończone wtyczkami i jedną białą wtyczkę, od czego one mogą być??
miles
 

Reklama

Post numer:#122  Postprzez Jasmen » 3 lis 2012, o 20:36

Mam wielki problem z centralnym zamkiem, nie wiem już co może być przyczyną, pacjent to e30 cabrio. Centralny padł, otwierały mi się tylko drzwi kierowcy kluczykiem, długo nad tym siedziałem ale okazało się że w centralce odlutowała się ta blaszka, po zlutowaniu i złożeniu wszystko działało jak należy, sprawdzałem kilka razy, zamknąłem i po ok. godzinie chciałem otworzyć i już się nie dało, zamek tak się zablokował że nawet kluczykiem nie da się przekręcić bębenka w stronę otwierania, po ciężkich próbach udało się otworzyć drzwi ale klamką wewnętrzną nie da się ruszyć zarówno od kierowcy jak i pasażera, wygląda na to że złapała ta blokada antykradzieżowa, rozłączyłem centralkę i na niebieski i biały kabel zamiennie puszczam plus i minus i zero reakcji, wcześniej jak tak robiłem centralny się otwierał i zamykał. Rozebrałem tapicerkę w drzwiach kierowcy i probowałem ruszyc tym siłownikiem i wogóle się nie da, zablokowany na amen, puszczałem bezpośrednio do niego impuls białym i niebieskim kablem i też nic, może aby odblokować te zamki trzeba dać impuls na inny kabel? już nie wiem co robić, pomóżcie :)
Jasmen
Inżynier
 
Posty: 884
Dołączył(a): 10 lut 2008, o 14:36
Lokalizacja: Kluczbork
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Cabrio
Silnik: M50B25
Instalacja LPG: TAK
Kolejne BMW: 728
Nadwozie: Sedan
Silnik: M52B28
Instalacja LPG: TAK

Re: Centralny zamek - problem

Post numer:#123  Postprzez jiGsaw » 11 lut 2014, o 13:03

Czy ktoś się orientuje, czy na przewodzie żółto - niebieskim powinno być jakieś szczątkowe napięcie gdy zamki otwarte? Bo ze schematu to nie wynika, ale może cetralka tak robić ma... a może robi zwarcie? Mam 7.7 V między masą, a żółto - niebieskim... Ogólnie świruje mi ten centralny, dopiero go dokładam. Mam wrażenie, że to :cen: jakieś ta fabryczna centralka.
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - to pisz na pw, gwarantuję dobrą cenę i jakość.
jiGsaw
Stażysta
 
Posty: 311
Dołączył(a): 6 wrz 2009, o 09:40
Lokalizacja: Rumia
Moje BMW: 328i
Nadwozie: -------
Silnik: m52b28
Instalacja LPG: TAK

Re: Centralny zamek - problem

Post numer:#124  Postprzez jiGsaw » 14 lut 2014, o 11:18

Naprawiłem problem, winna była centralka.
Potrzebujesz czegokolwiek z E36 328i coupe mpakiet - dużo "rarytasów" - to pisz na pw, gwarantuję dobrą cenę i jakość.
jiGsaw
Stażysta
 
Posty: 311
Dołączył(a): 6 wrz 2009, o 09:40
Lokalizacja: Rumia
Moje BMW: 328i
Nadwozie: -------
Silnik: m52b28
Instalacja LPG: TAK

Re: Centralny zamek - problem

Post numer:#125  Postprzez Kapsel » 8 sie 2014, o 19:18

Odświeżam temat. Mam w mojej padniętą oryginalna centralne. Kupiłem nowy moduł wraz z pilotem. Z tego co doczytałem to interesują mnie w wiązce kable:
czerwono-czarny +
brązowy - masa
biały przewód - od siłowników
niebieski przewód - od siłowników
żółto - niebieski - lock
zielono - niebieski - unlock

Jak podpiąć pod to sterownik uniwersalny? Sterowanie z tego co wiem masą. Jak podpiąć zasilanie do siłowników?
Kapsel
Uczeń
 
Posty: 14
Dołączył(a): 3 lis 2013, o 17:42
Lokalizacja: Radomsko
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Re: Centralny zamek - problem

Post numer:#126  Postprzez puciekpl » 13 gru 2014, o 12:42

Panowie mam dziwny problem w mojej e30 jest oryginalny centralny wszystko działa jak jest +5 i wiecej a jak juz robi sie chłodniej to tylne lewe drzwi wgl nie chca sie otwierac no chyba ze recznie a prawa otworza sie ale juz nie chca sie zamknac wie ktos o co chodzi?!
ObrazekObrazek
DIAMANTSCHWARZ METALLIC --> viewtopic.php?f=80&t=49453
BRILLANTROT --> viewtopic.php?t=44528
puciekpl
Uczeń
 
Posty: 78
Dołączył(a): 15 mar 2013, o 20:01
Lokalizacja: Grudziądz
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20b25
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 318i
Nadwozie: Sedan
Silnik: M40B18
Instalacja LPG: NIE

Re: Centralny zamek - problem

Post numer:#127  Postprzez wojtaq » 13 gru 2014, o 17:06

prawdopodobnie siłowniki centralnego mają syf w środku
Awaria Motors zaprasza
Avatar użytkownika
wojtaq
Moderator
 
Posty: 3958
Dołączył(a): 29 lis 2008, o 16:58
Lokalizacja: Jaworzno
Moje BMW: 740iA
Nadwozie: -------
Silnik: M60B40
Instalacja LPG: NIE

Re: Centralny zamek - problem

Post numer:#128  Postprzez puciekpl » 13 gru 2014, o 21:55

aha ok to na wiosne sie zabiore za to bo teraz to chyba lepeij nie ruszac
ObrazekObrazek
DIAMANTSCHWARZ METALLIC --> viewtopic.php?f=80&t=49453
BRILLANTROT --> viewtopic.php?t=44528
puciekpl
Uczeń
 
Posty: 78
Dołączył(a): 15 mar 2013, o 20:01
Lokalizacja: Grudziądz
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20b25
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 318i
Nadwozie: Sedan
Silnik: M40B18
Instalacja LPG: NIE

Re: Centralny zamek - problem

Post numer:#129  Postprzez Jerry » 11 lut 2015, o 22:56

Czołem,
zabrałem się za centralny w moim touringu. Doszedłem do etapu, mogę zamykać i otwierać wszystkie zamki sterując z klapy tylniej.
Niestety nie działa sterowanie z zamka drzwi kierowcy.
Co do tej pory zrobiłem:
- zakupiłem "nową" centralkę
- przelutowałem na nowo kostkę w słupku drzwi (kostka zastąpiona wtykami molex)
- przeczyściłem złącza wewnątrz drzwi kierowcy (podczas czyszczenia zwarłem - przypadkowo- jedną 2 pinową kostkę - centralny zamknął wszystkie zamki.

Dodam że przy centralnym mieszał "fachowiec" który starą padnięta centralkę pomodził wyprowadzając przekaźniki z centralki na zewnątrz. Polutowałem na nowo złącze centralki (opierając się na kolorach kabli).

Moje pytanie teraz gdzie zacząć szukać otwierania z kluczyka drzwi kierowcy?
- brak mi przekaźnika pod głośnikiem - czy to może być przyczyną?
- dodam że mam jakiś alarm dołożony TOP SAFE czy jakoś tak - "fachowiec" porobił tak że zamek otwierał/zamykał tylko z pilota.
Tu się martwię że nie odkryłem jakiegoś "moda" po fachowcu.

Chciałbym doprowadzić do stanu że mogę alarm obsługiwać z kluczyka drzwi kierowcy/klapy oraz pilotem od alarmu.

Ma ktoś jakiś pomysł?
Jerry
Uczeń
 
Posty: 53
Dołączył(a): 31 gru 2010, o 11:43
Lokalizacja: Bielawa
Moje BMW: 316
Nadwozie: Touring
Silnik: M40B16
Instalacja LPG: TAK

Re: Centralny zamek - problem

Post numer:#130  Postprzez Skrzeku » 12 lut 2015, o 00:08

Nie wiem czy w E30 wystepuje mikrowłacznik przy zamku bo jeszcze nie dłubałem ale jak jest to może sprawdź go w jakis sposób
Skrzeku
Student
 
Posty: 161
Dołączył(a): 21 kwi 2014, o 12:05
Lokalizacja: Radzyń Podlaski
Moje BMW: 325iX
Nadwozie: Sedan
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 318i
Nadwozie: Cabrio
Silnik: M40b18
Instalacja LPG: NIE

Re: Odp: Centralny zamek - problem

Post numer:#131  Postprzez Jerry » 12 lut 2015, o 07:07

Moglbys rozwinac z tym mikro wlacznikiem? Gdzie go szukac itd. Mam jakis maly pstryczek podlaczony do alarmu ale jak kupowalem auto to mi powiedziano ze to odciecie zaplonu albo paliwa.
Jerry
Uczeń
 
Posty: 53
Dołączył(a): 31 gru 2010, o 11:43
Lokalizacja: Bielawa
Moje BMW: 316
Nadwozie: Touring
Silnik: M40B16
Instalacja LPG: TAK

Re: Centralny zamek - problem

Post numer:#132  Postprzez Skrzeku » 12 lut 2015, o 11:38

Ten mikro włacznik powinien byc gdzies bezposrednio przy bębenku w którym siedzi kluczyk w drzwiach, czarny prostokąt o wymiarach 1x2 cm zazwyczaj, z takim wystajacym sutkiem :D
Skrzeku
Student
 
Posty: 161
Dołączył(a): 21 kwi 2014, o 12:05
Lokalizacja: Radzyń Podlaski
Moje BMW: 325iX
Nadwozie: Sedan
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 318i
Nadwozie: Cabrio
Silnik: M40b18
Instalacja LPG: NIE

Re: Odp: Centralny zamek - problem

Post numer:#133  Postprzez Jerry » 12 lut 2015, o 12:11

Dzieki. Faktycznie cos tam na wkladce jest, wczoraj latarka swiecilem i cos bylo. Czyli trzeba bedzie wkladke wyciagnac. Zobaczymy moze sie uda :-)

-- 12 lut 2015, o 17:23 --

Sorki że post pod postem ale zależy mi na czasie - na jutro mi autko potrzebne Edit: Sprytny skrypt sam scalił :).
Wyciągnąłem ten mikro włącznik z wkładki zamka kierowcy jak go wcisnę to zamyka zamki więc podejrzewam że to kwestia regulacji aby z kluczyka łapał.
Moje pytanie jak realizowane jest otwieranie? Troche nie mam pomysłu na to ponieważ u mnie ten mikro włącznik działa na zasadzie wcisnę jest przejście puszczę nie ma przejścia. Mógłby mi ktoś napisać czy mam uszkodzony ten włącznik czy szukać gdzieś indziej.
Z góry dzięki
Jerry
Uczeń
 
Posty: 53
Dołączył(a): 31 gru 2010, o 11:43
Lokalizacja: Bielawa
Moje BMW: 316
Nadwozie: Touring
Silnik: M40B16
Instalacja LPG: TAK

Re: Odp: Centralny zamek - problem

Post numer:#134  Postprzez Jerry » 13 lut 2015, o 00:28

Powalczylem dzis troche z tym centralnym. Okazuje sie ze "dynks" z wkladki nie zalacza mikrowlacznika.
Niby wszystko na swoim miejscu a nie dziala.
Ponawiam pytanie o sposob w jaki realizowane jest otwieranie z kluczka. Jest drugi mikrowlacznik? Ja mam jeden ale widze miejsce z takimi samymi wypustkami na obudowie i juz zwatpilenlm.
Jerry
Uczeń
 
Posty: 53
Dołączył(a): 31 gru 2010, o 11:43
Lokalizacja: Bielawa
Moje BMW: 316
Nadwozie: Touring
Silnik: M40B16
Instalacja LPG: TAK

Re: Centralny zamek - problem

Post numer:#135  Postprzez Skrzeku » 13 lut 2015, o 01:45

Otwieranie z kluczyka polega na tym, że wkladasz kluczyk w bebenek zamka, przekrecasz a ten "dynks" powinien nacisnac mikrowłacznik i wtedy wszystkie zamki sie otwieraja
Skrzeku
Student
 
Posty: 161
Dołączył(a): 21 kwi 2014, o 12:05
Lokalizacja: Radzyń Podlaski
Moje BMW: 325iX
Nadwozie: Sedan
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 318i
Nadwozie: Cabrio
Silnik: M40b18
Instalacja LPG: NIE

Poprzednia stronaNastępna strona


  • Reklama

Powrót do Elektryka & Oświetlenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

  • Reklama

cron