Post numer:#21 przez borysbadenow » 24 sie 2011, o 16:29
Obrotomierz zarobiony oryginalna kość spalona czarny kabel z 6 pinem nie był podłączony i jeszcze zwarcie robił puszczony nowy mądre chłopaki ogarneli mi temat
Post numer:#22 przez adamsiwy13 » 13 gru 2014, o 12:38
Panowie ponawiam temat bo widze ze nie ma jasnego rozwiazania. U mnie po swapie z m20 czyli 6 garow na m52 tez nie działa obrotomierz i ekonomizer nie ruszyłem zegarów bo jak wspomnialem bylo 6 garow wiec kostka ok. Cala reszta czyli predkosciomierz temperatura licznik km wskaznik paliwa i kontrolki dziala bez zarzutow aha przed swapem tez wszystko dzialalo ok wiec powinno dzialac. Napewno połączenie wiazki z buda jest ok czarny kabelek do czarnego nie pamiętam juz nr pinow. Dodam jeszcze ze probowalem sposobu znalezionego na forum z usa czyli pin 7 z kostki obrotomierza z tylu zegarów do pinu 36 z kompa na krotko i również nic to nie dalo. Bardzo prosze o pomoc bo naprawde chciałbym widziec ta szybko rosnaca wskazówke
Post numer:#23 przez marcine30 » 8 sie 2017, o 16:41
Wiec i ja mam problem z prędkościomierzem. Mam ori silnik m20 . sprawdziłem czujnik w dyfrze , podmieniałem liczniki. sprawdziłem wiązke miernikiem. Sygnał przechodzi z czujnika do wtyczki . Macie jakies sugestie?
U mnie nie działał prędkościomierz jak nie było plusa po zapłonie. Temat jeszcze nie rozwiązany na razie tymczasowo jest podłączony plus na stałe. W takiej konfiguracji radio będzie rozładowywać akumulator....