[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

brak podświetlenia

Wszystko co dotyczy alarmów, centralnych zamków, oświetlenia itp.

brak podświetlenia

Post numer:#1  Postprzez matisik » 7 gru 2007, o 16:41

Witam, wczoraj sobie jade wieczorkiem i nagle zonk ;| Nie widze ile jade ... Padło podświetlenie liczników i deski rozdzielczej. Sprawdziłem bezpieczniki i wszystkie są całe. Co mogło sie rozwalić?
matisik

Post numer:#2  Postprzez Monika » 7 gru 2007, o 18:37

przepaliły sie żarówki w zegarach, nie martw sie jak nie chce Ci sie ich rozbierac to mozna sie przyzwyczaic do ciemnosci na desce, ja tak jeżdżę od lata. :D
Monika

Post numer:#3  Postprzez matisik » 7 gru 2007, o 19:13

jak sie przepalają żarówki w zegarach to podświetlenie np. ogrzewania też nie działa? bezsens ... denerwuje mnie to troszke, a nawet bardzo. Jakoś nie chce się do tego przyzwyczajać
matisik

Post numer:#4  Postprzez Monika » 7 gru 2007, o 21:22

podświetlenie ogrzewania jest na desce rozdzielczej więc nie ma nic wspólnego z zegarami. może być to zbieg okoliczności że padły wszystkie zarówki albo wyglada to na jakies niekontaktowanie ale to juz musza sie wypowiedzieć bardziej rozeznani w temacie. Ja nie pomogę.
Monika

Post numer:#5  Postprzez matisik » 7 gru 2007, o 23:10

właśnie mi się przypomniało ... jak montowałem el szyby to pociągnołem prąd z zapalniczki. Wtedy zrobiłem przypadkiem małe zwarcie i mi zgasły wszystkie lampki. Ale zapaliły się później... Po 2 jak to liczniki i deska nie są połączone? Musza być, skoro przełączkiem od włączania świateł możesz regulować jasność obu.
matisik

Post numer:#6  Postprzez Piotr320i » 8 gru 2007, o 00:03

matisik napisał(a):Po 2 jak to liczniki i deska nie są połączone?

oczywiscie ze sa polaczone, i na 99,9% ze to bedzie bezpiecznik, sprawdz je dokladnie jeszcze raz. Obrazek

pzdr
Piotr320i

Post numer:#7  Postprzez matisik » 8 gru 2007, o 12:02