[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

problem z odpaleniem i po odpaleniu

Wszystko co dotyczy alarmów, centralnych zamków, oświetlenia itp.

problem z odpaleniem i po odpaleniu

Post numer:#1  Postprzez wolak » 11 lis 2011, o 13:04

Czesc, mam problem z moim m40. a mianowicie czasem nie chce odpalic i tylko odpali z popychu. po paru takich opaleniach normalnie opala z kluczyka bez zadnych oporow. i teraz moje pytanie gdzie szukac przyczyny takiego odpalania?

i druga sprawa - jak czasem odpale to nie dzialaja mi wycieraczki i kierunkowskazy. ja jestem troche laik w tych sprawach wiec zwracam sie do was, doswiadczonych gdzie mam szukac przyczyny.
jak podobny temat juz jest to przepraszam ale ja go nie znalazlem.
Obrazek
wolak
Uczeń

Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#2  Postprzez mc_picia » 11 lis 2011, o 16:22

Nie odpala, ale kręci rozrusznik czy nie ?

A wycieraczki i kierunkowskazy . . Szukałbym przyczyny w manetkach.
mc_picia
Uczeń

Moje BMW: 325iC
Nadwozie: Cabrio
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#3  Postprzez wolak » 11 lis 2011, o 23:19

nie odpala, rozrusznik nawet nie stęknie. a kierunki to dzialaja tak.. wlacze silnik, kierunki i wycieraczki nie chodza. zgasze, przelacze kluczyk w stacyjce tak zeby kontrolki sie zapalily to wszystko dziala. opalam znowu i juz wszystko hula. czasem jest to poprostu irytujace jak w centrum ruszam i musze za chwile gdzies stanac i pare razy odpalac auto..;/
Obrazek
wolak
Uczeń

Moje BMW:
Silnik:

Post numer:#4  Postprzez BMWe30-Stefan » 12 lis 2011, o 14:44

odnośnie rozrusznika to najprawdopodobniej albo za słaby akumulator i nie może nim zakręcić albo szczotki się skleiły w komutatorem (wirnikiem), albo po prostu odkręcił się któryś z przewodów idących do rozrusznika , a odnośnie tych wycieraczek to brak mi pomysłów
BMWe30-Stefan

Post numer:#5  Postprzez mc_picia » 12 lis 2011, o 18:36