Witam. Dzisiaj zamontowałem już zegary i zresetowałem inspekcję(udało się za pierwszym razem
). Wszystko działa jak należy, czerwona dioda zgasła. Po przekręceniu kluczyka świecą wszystkie zielone następnie po odpaleniu silnika gasną (a nie tak jak poprzednio ciągle świeciły i gasły dopiero po przekroczeniu 3tys obr). Ekonomizer działa, sprawdziłem. Najpierw pokazuje max, lecz jak tylko ruszyłem zaczął wskazywać faktyczne zużycie chilowe. Także udało mi się uratować zegary od śmierci
. Jeśli chodzi o Twoje pytanko
algrab, to pęknięcia było widać gołym okiem, trzeba było się tylko bardzo uważnie przyjżeć, najlepiej przy użyciu szkła powiększającego. Nie wiem z czego mogło wyniknąć takie uszkodzenie ścieżek. Stało się to kiedy wyprowadziłem samochód po postoju zimowym. Dla pewności jeszcze sprawdziłem przejścia miernikiem i faktycznie 3 ścieżki były uszkodzone (z czego 2 z nich prowadziły do układu scalonego na płytce). Już za późno, szkoda że wcześniej nie pomyślałem bo mogłem zrobić fotkę poglądowął i wstawić na Forum
wtedy każdy mógłby sobie zobaczyć w którym to było miejscu . W każdym bądź razie teraz wszystko jest ok
Dzięki wszystkim którzy pomagali mi w rozwiązaniu tego problemu