[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

Co? nie tak z ekonomizerem i inspekcj?

Wszystko co dotyczy alarmów, centralnych zamków, oświetlenia itp.
  • Reklama

Coś nie tak z ekonomizerem i inspekcją

Post numer:#1  Postprzez robman » 7 kwi 2007, o 08:57

Mam takie pytanko od nie dawna mam problem z inspekcją oleju i ekonomizerem. Jeśli chodzi o inspekcje to za każdym razem kiedy przekręcę kluczyk ma różne wskazania raz świecą 3 diody raz więccej. Ekonomizer nie wskazuje nic natomiast po przekroczeniu równo 3000obr min wskazówka ekonomizera idzie na max(dodam że wtedy dopiero gasna mi kontrolki inspekcji oleju) pote jeśli obroty spadną poniżej 3000obr wskazówka znowu spada na zero i tak w kółko. O co tu chodzi co sie mogło stać??
robman
 

Reklama

Post numer:#2  Postprzez Strzelba » 7 kwi 2007, o 09:50

najlepiej jak bym mial gdziesz mozliwosc podpiecia innych zegarow to mozna by wykluczyc czy to padly zegary czy trzeba szykac gdzie indziej
Nie zadawaj mi na PW pytań po co, dlaczego itp - nie odpowiem, a Ty dostaniesz bonusik. Forum jest do zadawania pytań!!!
NIE ODPISUJE NA PW DOTYCZĄCE DOSTĘPU DO GIEŁDY i SMSy chyba że chcesz bonusik

Czapki bejsbolówki z logo forum
Strzelba
Administrator
 
Posty: 3760
Dołączył(a): 17 gru 2006, o 19:32
Lokalizacja: z zamiedzy
Moje BMW: 328iC
Nadwozie: Cabrio
Silnik: M52B28
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 318iS
Nadwozie: Coupe
Silnik: M42B18
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#3  Postprzez robman » 7 kwi 2007, o 10:01

Kurcze no właśnie chodzi o to że nie bardzo ma skad wziąć rozejrze sie ale myślę że raczej małe szanse na to zebym znalazł. Dodam że obrotomierz prędkościomierz i wskaźniki paliwa i temperatury działają poprawnie kontrolki też. Więc ja też nie wiem za bardzo gdzie mam szukać
robman
 

Post numer:#4  Postprzez Arczi » 7 kwi 2007, o 12:29

pewnie jakas wada licznika to wszystko ... jedyne co mozesz zrobic to zobaczyc czy wtyczki z tyłu licznika sie nie poluzowały ... czesto pękaja spinki ktore je trzymaja ... wiec moze to ich wina ... jesli nie to masz popsuty licznik .. choc tak naprawde to raczej awaria pedantów :wink:
Arczi
 

Post numer:#5  Postprzez robman » 7 kwi 2007, o 12:51

Nie no poprostu chodzi o to ze wskazania tego ekonomizera troche rozpraszają uwagę bo wskazowka ciagle lata od max do minimum podczas jazdy po miescie gdy tylko przekraczam granice 3 tys obr. A poza tym lubię mieć wszystko sprawne w samochodzie. I jestem ciekaw co mogło się stać z zegarami skoro działały poprawnie a teraz świrują :roll:
robman
 

Post numer:#6  Postprzez Arczi » 7 kwi 2007, o 13:08

ekonomizer podaje przyblizone spalanie tylko przy płynnej jezdzie na 4 lub 5 biegu przy mniej wiecej stałej predkości ... sprawdz wtyczki moze sie poluzowały ...
Arczi
 

Post numer:#7  Postprzez Maniek » 7 kwi 2007, o 16:29

Hej. Mozliwe ze co deo inspekcji to masz slabe baterie ktore podtrzymuja pamiec. one znajduja sie w zegarach pod inspekcja. koszt ich 40zl. a co do ekonomizera to prawdopodobnie masz przebicie gdziesz na kablach badz lewy minus lapie...
Maniek
 

Post numer:#8  Postprzez robman » 7 kwi 2007, o 18:19

Tak tez zrobie wymienie sobie akumulatory podtrzymujace inspekcje i sprawdze polączenia być może macie rację. Może orientujecie się jakiej wartości są oryginalne akumulatory do podtrzymania, żebym mógł je sobie lupić nieco wcześniej??
robman
 

Post numer:#9  Postprzez Arczi » 7 kwi 2007, o 18:38

Maniek napisał ci juz ile kosztuja akumulatorki ...
Arczi
 

Post numer:#10  Postprzez Maniek » 7 kwi 2007, o 20:01

A co do bateri to nie wyrywaj ich z gniaz bo je trzeba wylutowac z plytki....
Maniek
 

Post numer:#11  Postprzez robman » 7 kwi 2007, o 20:35

A nie mozna zastapic tyc akumulatorkow jakimis zwyklymi akumulatorami np Ni-CD o pujemności przypuśćmy 900maH bo atkowe posiadam i zastanawiam się czy nie mógłbym ich wlutować??
robman
 

Post numer:#12  Postprzez Maniek » 7 kwi 2007, o 20:57

nie!!!! to sa baterije o napieci 3v i nic innego nie wchodzi w gre zreszta jak rozbierzesz to bedziesz widzial
Maniek
 

Post numer:#13  Postprzez robman » 7 kwi 2007, o 23:00

Aha rozumiem w takim razie gdzie najlepiej szukać takich akumulatów??
robman
 

Post numer:#14  Postprzez PaWeLeK_E30 » 8 kwi 2007, o 02:15

robman napisał(a):Aha rozumiem w takim razie gdzie najlepiej szukać takich akumulatów??


Takie baterie czy aku najlepiej szukać w sklepach elektronicznych. Co mają różne pierdoły dla elektroników.
Jeśli ma 3V to jest bateria. Aku ma 3,6V
To wynika z napięcia ogniw. Ogniwa aku typu Ni-Cd mają po 1,2V , a ogniwa baterii po 1,5V.
Bateria 3V ma w środku dwa ogniwa po 1,5V co daje nam 3V. Więc teoretycznie możesz wlutować dowolną baterię 3V byle w obudowę pasowała.
Jeżeli chciałbyś aku to musiałbyś szeregowo podłączyć 3szt. Co da Ci 3,6V a to jest coś za dużo.
Jeżeli ma być 3V to możesz nawet podłączyć w szereg dwie baterie alkaliczne i też będzie 3V i będzie działać.
Nie będę już więcej wchodził w elektronikę :D
PaWeLeK_E30
 

Post numer:#15  Postprzez Rekin » 8 kwi 2007, o 09:06

Moim zdaniem to nie baterie w płytce.Jak padna baterie odrazu nie działa temp i benzyna wskazniki to po pierwsze a po drugie jak naprawiałem zegary i były baterie zepsute nie paliła sie zadna lampka od inspekcji poprostu nie paliła sie ani jedna.Polecam na poczatek skasowanie inspekcji.Co do eko opisz dokładnie jak on działa,nie polecam wymiany bateri w płytce.Polecam zakup pełnosprawnych zegarów np z ZEGAREM bo tansze i przekładke płyki zrobic wstawianie bateri jest nie zbyt dobra opcją.Wszystko z zegarami przerabialem w kilku e30-stkach :twisted:
Rekin
 

Następna strona


  • Reklama

Powrót do Elektryka & Oświetlenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

  • Reklama