[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

zwarcie w aucie

Wszystko co dotyczy alarmów, centralnych zamków, oświetlenia itp.
  • Reklama

Post numer:#31  Postprzez serek_pl » 6 mar 2013, o 15:18

Podobny problem miałem jak był źle ustawiony czujnik przepustnicy. jakiś cudem się przesuną i komp myślał że przepustnica jest otwarta a w rzeczywistości była zamknięta itp ale to było w silniku m20
serek_pl
Student
 
Posty: 123
Dołączył(a): 20 paź 2008, o 10:37
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: 318ti
Nadwozie: Coupe
Silnik: M44B19
Instalacja LPG: TAK

Reklama

Post numer:#32  Postprzez Kropka » 9 mar 2013, o 02:08

No więc...

Kilka problemów zostało rozwiązanych,
Za jaja z elektryką lusterek, elektrycznymi szybami, dmuchawami... odpowiedzialny był jakiś błąd w skrzynce bezpieczników (to naprawił elektryk, więc nie wiem co to dokładnie było)
..ale działa


Za szarpanie/wyrywanie i skakanie samochodu, gaśnięcie i brak reakcji na gaz...
wymieniłam:
Przepływomierz
Cewki
Kable
Czujnik Położenia Wału K.
-||- -||- Wałka R.
Czujnik temperatury i ! - ola Boga, Czujnik Temperatury pomógł na szarpanie/ wyrywanie

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Zostało to cholerne gaśnięcie, spadanie obrotów w trakcie jazdy/ Pali na trzy cyl.../ brak reakcji na gaz (krztusi się wtedy po wciśnięciu gazu, - załapuje dopiero po jakimś czasie)
Dzieje się to co jakiś czas.
Czasem strzela wtedy w wydech, i czasem śmierdzi paliwem...

---
...Co mam zmienić?
Czujnik przepustnicy mam, nawet się do tego zabierałam, ale śrubka "jest na klucz okrągły", i trzeba wiercić... :/
Wolę więc usłyszeć czy to może być winowajca, zanim podejmę tak ryzykowną zabawę...

Silniczek Krokowy?
(Przygasał by wtedy nawet na wciśniętym gazie?)

taka uwaga jeszcze - (gdy dzieją się te jaja - gaśnięcie, krztuszenie się itd) samochód nie gaśnie na wyższych obrotach...


...Zaczynam mieć dość...
Kropka
Student
 
Posty: 255
Dołączył(a): 4 wrz 2009, o 23:23
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: 316i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M42B18
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#33  Postprzez mariusz_ek » 29 lip 2013, o 01:10

Wymień albo podmień te kable WN. Mogą wyglądać idealnie, a wcale takie może nie są.
Podmiana na pewno nie zaszkodzi.
Jak chcesz to kupię Ci nowe w intercarsie i wyślę (mam u nich jakieś 30%zniżki)
mariusz_ek
Moderator
 
Posty: 2291
Dołączył(a): 12 kwi 2009, o 09:28
Lokalizacja: Legionowo
Moje BMW: e30
Nadwozie: Coupe
Silnik: M40B18
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: e24
Nadwozie: Coupe
Silnik: M30B28
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#34  Postprzez Kropka » 29 lip 2013, o 09:45

...Kable mam Nowe
..Świece też (zapomniałam)
Kropka
Student
 
Posty: 255
Dołączył(a): 4 wrz 2009, o 23:23
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: 316i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M42B18
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#35  Postprzez algrab » 29 lip 2013, o 12:23

aparat zapłonowy i palec rozdzielacza? podmienić z kimś na chwile

to samo z komputerem...

co do krokowca - no też nie zaszkodziłoby podmienić
Turn and burn
algrab
Stażysta
 
Posty: 426
Dołączył(a): 13 sty 2007, o 19:44
Lokalizacja: 53.447171,14.553909
Moje BMW: 361
Nadwozie: Touring
Silnik: M40B16
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: E39
Nadwozie: Sedan
Silnik: M62B44
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#36  Postprzez Kropka » 29 lip 2013, o 13:49

a w is-ie jest palec w ogóle?
głupia jestem:/
nawet mechanicy sobie nie dają rady z tym autem...
czyli czujnik poł. przepustnicy nie może być winien?
Kropka
Student
 
Posty: 255
Dołączył(a): 4 wrz 2009, o 23:23
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: 316i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M42B18
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#37  Postprzez algrab » 29 lip 2013, o 16:32

erm... no to sie rozpędziłem troche ;)
nie znam niestety dokładnie systemu zapłonowego w tym silniku

czujnik poł. przepustnicy raczej zostaje do sprawdzenia w miarę możliwości, skoro łeb śruby jest obrócony, może udałoby się zrobić nacięcie brzeszczotem na płaski śrubokręt...
generalnie próbować sposobem

wiercenie to ostateczna ostateczność
a gdyby już to może by sie udało wiertłem pozbawić łba śruby, tak żeby czujnik odszedł, a pozostały gwint śruby złapać kombinerkami/szczypcami/francuzem/żabą i wykręcić jakoś
tylko to troche certolenia jest niestety...
Turn and burn
algrab
Stażysta
 
Posty: 426
Dołączył(a): 13 sty 2007, o 19:44
Lokalizacja: 53.447171,14.553909
Moje BMW: 361
Nadwozie: Touring
Silnik: M40B16
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: E39
Nadwozie: Sedan
Silnik: M62B44
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#38  Postprzez Kropka » 10 sie 2013, o 02:55

...mhm
byłam dziś u mojego mechanika, bo urwało mi się mocowanie tłumika, pospawał szybko i auto akurat zaczęło gasnąć itp.. powiedziałam o co be, i że nikt nie umie sobie z tym poradzić (licząc, że jakoś urazi to jego męską dumę i postanowi to naprawić) ale on napomsknął tylko bardziej do siebie niż do mnie, że to pewnie coś z podciśnieniem?(ciśnieniem)?.. i wygonił mnie, bo miał inną robotę...

Cóż to znaczy:P? jeżeli to to,
to mam się powiesić?
...to to?
:P
Kropka
Student
 
Posty: 255
Dołączył(a): 4 wrz 2009, o 23:23
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: 316i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M42B18
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#39  Postprzez The Polak » 10 sie 2013, o 08:20

Nie chce mi się czytać tematu od nowa, ale sprawdzałaś wszystkie wężyki ciśnieniowe w silniku? U mnie na przykład spore problemy jeden sprawiał, a okazało się, że podczas przykręcania kolektora ssącego został zaciśnięty jeden wężyk.
Swoją drogą jeśli wężyk silniczka krokowego też jest tak "zintegrowany" z wężem płynu chłodzącego to można na próbę podpiąć go innym wężem, bo nawet nie widać, że tamten jest spękany czasem.
The Polak
Stażysta
 
Posty: 356
Dołączył(a): 20 lut 2011, o 22:19
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Moje BMW: 316i
Nadwozie: Touring
Silnik: m42b18
Instalacja LPG: TAK

Post numer:#40  Postprzez Kropka » 10 sie 2013, o 12:04

...sprawdzałam odmy, to to samo?
resztę pooglądam jak pogoda będzie łaskawsza...
Kropka
Student
 
Posty: 255
Dołączył(a): 4 wrz 2009, o 23:23
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: 316i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M42B18
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#41  Postprzez The Polak » 10 sie 2013, o 12:20

Zależy co rozumiesz poprzez "odmy". :D
Każdy wężyk ciśnieniowy i paliwowy przejrzyj. Bez wyjątków. A jak trzeba to wymieniaj. Ja kupowałem zwykłe ciśnieniowe w castoramie. Sprawdzają się świetnie, a cena też przyjemna. :D
The Polak
Stażysta
 
Posty: 356
Dołączył(a): 20 lut 2011, o 22:19
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Moje BMW: 316i
Nadwozie: Touring
Silnik: m42b18
Instalacja LPG: TAK

Post numer:#42  Postprzez alonz » 10 sie 2013, o 12:38

mówił o podciśnieniu, czyli o nieszczelnym dolocie
alonz
Student
 
Posty: 235
Dołączył(a): 26 lut 2013, o 01:06
Lokalizacja: Trzebinia
Moje BMW: 320i_E36
Nadwozie: Sedan
Silnik: M52B20
Instalacja LPG: TAK

Poprzednia strona


  • Reklama

Powrót do Elektryka & Oświetlenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

  • Reklama

cron