[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

Piny do zegarów e30 m20b20

Wszystko co dotyczy alarmów, centralnych zamków, oświetlenia itp.
  • Reklama

Piny do zegarów e30 m20b20

Post numer:#1  Postprzez Jawor » 16 maja 2012, o 00:30

Przeszukałem forum i google i nie mogę odnaleźć. Czy może ktoś mi podać rozpiskę pinów we wtyczce niebieskiej i białej w zegarach?

Pozdrawiam
Jawor
Uczeń
 
Posty: 15
Dołączył(a): 17 lut 2012, o 14:21
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Reklama

Post numer:#2  Postprzez POTEGAT » 16 maja 2012, o 15:08

SWAPY MECHANIKA ELEKTRYKA ROZPÓRKI ŁAPY SILNIKÓW HYDRAULICZNY RĘCZNY
POTEGAT
Stażysta
 
Posty: 361
Dołączył(a): 18 gru 2008, o 11:40
Lokalizacja: Jędrzejów
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#3  Postprzez Jawor » 17 maja 2012, o 19:20

Dzięki za pomoc.
Jawor
Uczeń
 
Posty: 15
Dołączył(a): 17 lut 2012, o 14:21
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#4  Postprzez yoshi » 6 lis 2013, o 20:59

Znalazłem takie coś
Obrazek
320i '86 Baur TC2
Obrazek

Sprzedam części po 324tdA touring
Kupię fotele coupe Anthrazit 0211
yoshi
Student
 
Posty: 128
Dołączył(a): 19 paź 2013, o 21:01
Lokalizacja: Warszawa - Zacisze
Moje BMW: 320
Nadwozie: TC Baur
Silnik: M20Bxx
Instalacja LPG: NIE

Re: Piny do zegarów e30 m20b20

Post numer:#5  Postprzez Krzychu_iX » 16 sty 2014, o 19:56

Wszystko zależy od wersji zegarów. Inna jest dla modeli przed liftem czyli "wąskiej lampy" a po.
Typ zegarów jak nie były kombinowane co mi się już zdarzyło łatwo poznać po ilości diod w panelu przeglądów oraz kolorze tyłu obudowy zegarów (stare: biała, nowe: niebieska).

Łatwo to sobie sprawdzić.
Kolega POTEGAT podał link do nowych a yoshi starych.
Krzychu_iX
Student
 
Posty: 115
Dołączył(a): 4 gru 2011, o 16:13
Lokalizacja: Malopolska
Moje BMW: 325iX
Nadwozie: Touring
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 325i
Nadwozie: Cabrio
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE

Re: Piny do zegarów e30 m20b20

Post numer:#6  Postprzez Wolwo » 23 kwi 2014, o 13:28

Witam posiadam zegary od E30 M20 i chciałbym podpiąć je w pokoju pod 12v żeby ładnie sobie stały na półce i świeciły jako ozdoba. Pod które piny podłączyć zasilanie i masę żeby to zadziałało ?
Wolwo
Uczeń
 
Posty: 24
Dołączył(a): 7 mar 2012, o 20:10
Lokalizacja: Ostróda
Moje BMW: 316
Nadwozie: Sedan
Silnik: M50B25V
Instalacja LPG: NIE

Re: Piny do zegarów e30 m20b20

Post numer:#7  Postprzez WooojaS » 16 sie 2014, o 23:02

Bez szukania pinoutów - to najprościej w gniazdo jednej żarówki od podświetlenia tablic.
WooojaS
Rekrut
 
Posty: 7
Dołączył(a): 29 gru 2013, o 23:35
Moje BMW: 318is
Nadwozie: Sedan
Silnik: M42B18
Instalacja LPG: NIE

Re: Piny do zegarów e30 m20b20

Post numer:#8  Postprzez bialykarol » 21 cze 2015, o 21:30

Obrazek
bialykarol
Student
 
Posty: 113
Dołączył(a): 4 sty 2013, o 17:13
Lokalizacja: Wlkp
Moje BMW: 330
Nadwozie: Coupe
Silnik: m54b30
Instalacja LPG: NIE

Re: Piny do zegarów e30 m20b20

Post numer:#9  Postprzez Pacher » 18 sie 2015, o 17:16

A orientuje się ktoś co się stanie lub nie zadziała jak włoży się licznik nowego typu do wiązki starego? I kiedy, od którego roku muwimy o nowej, po 84 czy 87r?
Pzdr
Pacher
Stażysta
 
Posty: 483
Dołączył(a): 15 sie 2008, o 19:49
Lokalizacja: Gostyń
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Cabrio
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 325i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE

Re: Piny do zegarów e30 m20b20

Post numer:#10  Postprzez Krz » 18 sie 2015, o 18:13

Nic się nie stanie - u mnie w wiązce starego typu (dwurzędowy komp, czujniki w skrzyni) jeździł nowy licznik (kość kodująca z przodu) i normalnie działał.
Co do roczników to niestety nie pomogę bo nie wiem...
E30
I'm so broke I can't afford to pay attention
Krz
Stażysta
 
Posty: 446
Dołączył(a): 17 lis 2011, o 10:01
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E30
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: E36
Nadwozie: Coupe
Silnik: M52B28

Re: Piny do zegarów e30 m20b20

Post numer:#11  Postprzez Pacher » 18 sie 2015, o 23:19

U mnie się okazało że mam licznik nowego typu do wiązki z 86r i ktoś przez otwory po żarówkach poprowadził kabelki po przekaźniku do środka licznika i świeci na zielono, oraz licznik poziomu paliwa wskazuje rezerwę przy ok połowy baku. Chcę wrócić do oryginału i zastanawiam się czy jak podłącze stary licznik wróci wszystko do normy czy jednak wizyta u elektryka będzie niezbędna, albo jak zrobić żeby banglał nowy licznik ze starą wiązką.
Pzdr.
Pacher
Stażysta
 
Posty: 483
Dołączył(a): 15 sie 2008, o 19:49
Lokalizacja: Gostyń
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Cabrio
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 325i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE

Re: Piny do zegarów e30 m20b20

Post numer:#12  Postprzez przem » 19 sie 2015, o 21:59

tak jak kolega wyżej pisał, liczniki są zamienne rocznikowo bez problemu.
a u Ciebie ktoś już coś kombinował o czym świadcz kable ciągane przez licznik ;)
przem
Uczeń
 
Posty: 21
Dołączył(a): 11 maja 2014, o 00:32
Moje BMW: 340
Nadwozie: Coupe
Silnik: M60B40
Instalacja LPG: NIE
Silnik: MxxBxx

Re: Piny do zegarów e30 m20b20

Post numer:#13  Postprzez Pacher » 20 sie 2015, o 07:47

[quote="Krz"]Nic się nie stanie - u mnie w wiązce starego typu (dwurzędowy komp, czujniki w skrzyni) jeździł nowy licznik (kość kodująca z przodu) i normalnie działał."
Upewnię się: podświetlanie też działało bez problemu?
Pzdr
Pacher
Stażysta
 
Posty: 483
Dołączył(a): 15 sie 2008, o 19:49
Lokalizacja: Gostyń
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Cabrio
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 325i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE

Re: Piny do zegarów e30 m20b20

Post numer:#14  Postprzez Krz » 20 sie 2015, o 11:18

Tak, podświetlenie normalnie działało i dało się regulować.
E30
I'm so broke I can't afford to pay attention
Krz
Stażysta
 
Posty: 446
Dołączył(a): 17 lis 2011, o 10:01
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E30
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: E36
Nadwozie: Coupe
Silnik: M52B28

Re: Piny do zegarów e30 m20b20

Post numer:#15  Postprzez Pacher » 21 sie 2015, o 16:42

To mam dziwny problem, bo wskazówka paliwa działa mi z rezerwą przy 20l w górę. Podłączyłem inny pływak na sucho pod kabel przy baku i rezerwa przy 20l a max normalnie. Podłączyłem też drugi licznik od szerokiej żeby wykluczyć błąd zegara i te same wskazania. Jedyne co przychodzi mi do głowy to że zegar nie jest kompatybilny z starym pływakiem, a piszecie że to niemożliwe. Macie może jakieś pomysły w co mógłbym jeszcze ręce włożyć? (licznika starego typu niestety nie mam).
Pzdr
Pacher
Stażysta
 
Posty: 483
Dołączył(a): 15 sie 2008, o 19:49
Lokalizacja: Gostyń
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Cabrio
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 325i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE

Następna strona


  • Reklama

Powrót do Elektryka & Oświetlenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

  • Reklama