[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

podlaczenie tempomatu

Wszystko co dotyczy alarmów, centralnych zamków, oświetlenia itp.
  • Reklama

podlaczenie tempomatu

Post numer:#1  Postprzez Strzelba » 16 maja 2008, o 13:59

jak to jest z podlaczeniem instalacji elektrycznej tempomatu
a mnianowicie w wiazce tempomatu jest jakas wtyczka co idzie do licznika (w zielona kostke?) i tu mam pytanie czy jak w liczniku nie ma takiej kostki to :cen: z podlaczenia tempomatu
Nie zadawaj mi na PW pytań po co, dlaczego itp - nie odpowiem, a Ty dostaniesz bonusik. Forum jest do zadawania pytań!!!
NIE ODPISUJE NA PW DOTYCZĄCE DOSTĘPU DO GIEŁDY i SMSy chyba że chcesz bonusik

Czapki bejsbolówki z logo forum
Strzelba
Administrator
 
Posty: 3760
Dołączył(a): 17 gru 2006, o 19:32
Lokalizacja: z zamiedzy
Moje BMW: 328iC
Nadwozie: Cabrio
Silnik: M52B28
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 318iS
Nadwozie: Coupe
Silnik: M42B18
Instalacja LPG: NIE

Reklama

Post numer:#2  Postprzez mlodye30 » 16 maja 2008, o 18:23

zakladalem juz temat odnosnie tempomatu i wstawilem w nim zdjecie tej zielonej kostki.mysle ze jakjej nie masz to nic sie nie stalo.podlaczasz do niej tylko 1 kabelek(jak dobrze pamietam jest czarnego koloru)
a co do kostki to wystaja z niej 4 szpikulce ktore wchodza do licznika pod ktorys z nich jest wlasnie podlaczony ten kabelek (ja stawiam na 1 lub 2 otwor od lewej strony licznika patrzac na nie od przodu)
moze jak jutro znajde chwile czasu rozbiore to wszystko i napisze gdzie nalezy wpiac ten kabelek
KILKA ŚWIERZYCH ZDJĘĆ
http://bmw-e30.pl/viewtopic.php?p=176428#176428

KUPIĘ FOTELE SPORTSITZE i drzwi prawe kombi DIAMANDSCHWARTZ
mlodye30
Stażysta
 
Posty: 382
Dołączył(a): 29 wrz 2007, o 11:26
Lokalizacja: opoczno
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#3  Postprzez jackx-36 » 16 maja 2008, o 19:51

Strzelba, czyzbys mial zamiar zakładać tempomat a moze juz masz cooo
jackx-36
Profesor
 
Posty: 2267
Dołączył(a): 4 lut 2007, o 12:17
Lokalizacja: skątowni :)
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#4  Postprzez Strzelba » 17 maja 2008, o 01:28

:jum: :tan:
Nie zadawaj mi na PW pytań po co, dlaczego itp - nie odpowiem, a Ty dostaniesz bonusik. Forum jest do zadawania pytań!!!
NIE ODPISUJE NA PW DOTYCZĄCE DOSTĘPU DO GIEŁDY i SMSy chyba że chcesz bonusik

Czapki bejsbolówki z logo forum
Strzelba
Administrator
 
Posty: 3760
Dołączył(a): 17 gru 2006, o 19:32
Lokalizacja: z zamiedzy
Moje BMW: 328iC
Nadwozie: Cabrio
Silnik: M52B28
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 318iS
Nadwozie: Coupe
Silnik: M42B18
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#5  Postprzez jackx-36 » 17 maja 2008, o 09:16

cicha woda cooo ale i tak mnie nie dogonisz w wypasie :nau: juz mam założony taki gadzecik :lol:
jackx-36
Profesor
 
Posty: 2267
Dołączył(a): 4 lut 2007, o 12:17
Lokalizacja: skątowni :)
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#6  Postprzez Strzelba » 17 maja 2008, o 10:24

jeszcze nie mam ale bede sie w to bawil jak auto odbiore od blacharza a wstawiam po dlugim weekendzie
Nie zadawaj mi na PW pytań po co, dlaczego itp - nie odpowiem, a Ty dostaniesz bonusik. Forum jest do zadawania pytań!!!
NIE ODPISUJE NA PW DOTYCZĄCE DOSTĘPU DO GIEŁDY i SMSy chyba że chcesz bonusik

Czapki bejsbolówki z logo forum
Strzelba
Administrator
 
Posty: 3760
Dołączył(a): 17 gru 2006, o 19:32
Lokalizacja: z zamiedzy
Moje BMW: 328iC
Nadwozie: Cabrio
Silnik: M52B28
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 318iS
Nadwozie: Coupe
Silnik: M42B18
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#7  Postprzez yoshi » 17 maja 2008, o 15:03

jackx-36, oszust, bo nie masz :P

montaż tempomatu jak masz wszystko i silnik M20 to pikuś :P

dajcie mi jakiś login i hasło do forumowego FTP to powrzucam instrukcję montażu tempomatu, OBC II, schematy elektryczne itd. w pdf :)
yoshi
 

Post numer:#8  Postprzez Strzelba » 17 maja 2008, o 15:20

yoshi napisał(a):i silnik M20 to pikuś

a to co przy silnikach M40 i M42 to jakas skomplikowana sprawa
i czy tempomat z auto co ma silnik M20 podejdzie do auta co ma M42 lub M40 i na odwrot
Nie zadawaj mi na PW pytań po co, dlaczego itp - nie odpowiem, a Ty dostaniesz bonusik. Forum jest do zadawania pytań!!!
NIE ODPISUJE NA PW DOTYCZĄCE DOSTĘPU DO GIEŁDY i SMSy chyba że chcesz bonusik

Czapki bejsbolówki z logo forum
Strzelba
Administrator
 
Posty: 3760
Dołączył(a): 17 gru 2006, o 19:32
Lokalizacja: z zamiedzy
Moje BMW: 328iC
Nadwozie: Cabrio
Silnik: M52B28
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 318iS
Nadwozie: Coupe
Silnik: M42B18
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#9  Postprzez yoshi » 17 maja 2008, o 15:23

Strzelba, tempomat był dedykowany do m20
jeśli chodzi o m40 i m42 to jest to trochę skomplikowane :( jak jak Jacek wszystko podłączy u siebie to się okaże co i jak i czy w ogóle działa
yoshi
 

Post numer:#10  Postprzez Strzelba » 17 maja 2008, o 17:52

ale w czym jest problem ze moze nie dzialac przy M42
Nie zadawaj mi na PW pytań po co, dlaczego itp - nie odpowiem, a Ty dostaniesz bonusik. Forum jest do zadawania pytań!!!
NIE ODPISUJE NA PW DOTYCZĄCE DOSTĘPU DO GIEŁDY i SMSy chyba że chcesz bonusik

Czapki bejsbolówki z logo forum
Strzelba
Administrator
 
Posty: 3760
Dołączył(a): 17 gru 2006, o 19:32
Lokalizacja: z zamiedzy
Moje BMW: 328iC
Nadwozie: Cabrio
Silnik: M52B28
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 318iS
Nadwozie: Coupe
Silnik: M42B18
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#11  Postprzez yoshi » 17 maja 2008, o 18:58

w złączu systemowym pod kierownicą nie masz wyjścia +12V i impuls z hamulca, zegary z 4cyl nie wysyłają impulsu prędkości do zielonego złącza w zegarach, po za tym nie ma mocowania linki na przepustnicy :(
yoshi
 

Post numer:#12  Postprzez jackx-36 » 17 maja 2008, o 19:11

yoshi napisał(a):jackx-36, oszust, bo nie masz


mam założony :roll:

yoshi napisał(a):po za tym nie ma mocowania linki na przepustnicy


jest mocowanie, wykorzystuje sie gniazdo linki skrzyni automatycznej

Strzelba napisał(a):ale w czym jest problem ze moze nie dzialac przy M42


z tego co sie orjętowałem to w M40 i M42 tempomat nie wystepował dla tego nie ma wszystkich pinów do wiązki
jackx-36
Profesor
 
Posty: 2267
Dołączył(a): 4 lut 2007, o 12:17
Lokalizacja: skątowni :)
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#13  Postprzez yoshi » 17 maja 2008, o 19:18

jackx-36 napisał(a):z tego co sie orjętowałem to w M40 i M42 tempomat nie wystepował dla tego nie ma wszystkich pinów do wiązki


wg. ETK -> 320i, 323i, 325i, 325e czyli ogólnie M20B2x
yoshi
 

Post numer:#14  Postprzez Strzelba » 17 maja 2008, o 19:35

jackx-36 napisał(a):z tego co sie orjętowałem to w M40 i M42 tempomat nie wystepował dla tego nie ma wszystkich pinów do wiązki

no dobra ale da sie to jakos w prosty sposob ogarnac aby dzialalo jak powinno czy jest to rzezba w kale
Nie zadawaj mi na PW pytań po co, dlaczego itp - nie odpowiem, a Ty dostaniesz bonusik. Forum jest do zadawania pytań!!!
NIE ODPISUJE NA PW DOTYCZĄCE DOSTĘPU DO GIEŁDY i SMSy chyba że chcesz bonusik

Czapki bejsbolówki z logo forum
Strzelba
Administrator
 
Posty: 3760
Dołączył(a): 17 gru 2006, o 19:32
Lokalizacja: z zamiedzy
Moje BMW: 328iC
Nadwozie: Cabrio
Silnik: M52B28
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 318iS
Nadwozie: Coupe
Silnik: M42B18
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#15  Postprzez yoshi » 17 maja 2008, o 19:39

Strzelba, wszystko można :) w najgorszym wypadku trzeba będzie założyć zegary o m20 i przeskalować :P
bo zasilanie samego tempomatu to pryszcz, dorobienie uchwytu do przepustnicy też nie jest problem jak pisał Jacek zostaje tylko impuls prędkości który równie dobrze może iść bez pośrednio z dyfra :P
yoshi
 

Następna strona


  • Reklama

Powrót do Elektryka & Oświetlenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

  • Reklama