Post numer:#17 przez CincinCm » 3 lut 2016, o 18:09
Schemat blokowy działania:
I schemat połączeń:
Niestety drugi obrazek przycina.
Ps. Niestety musiałem potem to zmienić i dać 2 bieg na 88st., żeby szybciej schłodzić silnik. Czujnik jest nowy. Albo zbyt wysokie temp. progowe czujnika albo silnik zużyty i się grzeje albo w złym miejscu czujnik. Muszę to na pewno dopracować
Post numer:#20 przez Escobar » 3 lut 2016, o 20:30
Tak jak napisałem ten schemat jest bardzo dobry,po prostu lepiej sterować masą bo mniejsze ryzyko zwarcia. Włącznik w kabinie i przewód + prowadzony przez grodż przednią to słaby pomysł ,dlatego zaproponowałem zmianę .W przypadku przetarcia przewodu najwyżej wentylator rozładuje akumulator i tyle. Bezpiecznik na dodatkowym + prosto z akumulatora i spokojna głowa
Post numer:#21 przez CincinCm » 3 lut 2016, o 20:54
Dzięki za wyjaśnienie Wymyśliłem schemat na podstawie innych znalezionych i znanych rozwiązań. A mam paru kolegów elektryków w firmie i byłej firmie. Poprosiłem ich i mi podpowiedzieli co i jak przerysowali z mojej kartki do programu do projektowania schematów