Rozebrałem zegary dostałem się do płytki no i tu był mały zonk. Zegary z VDO a napłytce znalazłem piękny napis MotoMeter. A z tego co pamietam to ktoś pisał że to ze sobą nie za bardzo współgra. No ale nic, wyszyściłem wszystkie styki i poskładałem (akumulatorków nie ruszałem bo nie mam pojęcia jak je wyciągnąć). Po założeniu nic się nie zmieniło, dopiero po przejechaniu kilku kilometrów obrotomierz zaczął normalnie funkcjonować!! Ekonomizer dalej nie działał.
Ale po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wróciłem do punktu wyjścia, obrotomierz znów szaleje i ekonomizer tak samo.
I teraz tak się zastanawiam cy to wina akumulatorków, tylko nie mam pojęcia jak je wyciągnąć bez uszkodzenia czegokolwiek.
-- Dodano 27 sty 2016, o 20:51 --
A więc kolejny problem. Obrotomierz przestał całkowicie działać. Myślałem ze coś zepsułem więc postanowiłem podłączyć swoje stare zegary z zegarkiem. Po podłączeniu zegarek nie działał. Prędkościomierz wskaźnik temperatury i paliwa działają. Przy wiązce nic nie grzebałem. Ktoś ma jakiś pomysł od czego mogło się tak stać? Z góry dzięki za odpowiedź