Witam.
Pacjent:
Moje E30, 318i, M40B18, bak 55L, jeden pływak, pompa w baku.
Opis:
Odkąd kupiłem nie działał wskaźnik paliwa... co się okazało (kabel był ucięty przy samym liczniku), podłączyłem, wskaźnik wyskoczył na full, (w baku około 12L), podłączyłem na krótko bezpośrednio z kostki pływaka pod sam urwany kable przy liczniku... to samo. Myślę nic... i tak zmieniam cały licznik bo miałem zegar zamiast obrotomierza (skala paliwa do 55L). Na złomie znalazłem E30 kombi 89r 316i, wyjąłem cały licznik (skala paliwa do 60L). Założyłem u mnie cały licznik tak jak wyjąłem. Wskaźnik pokazał ~35L a po jakichś 20km przejechanych zaczęła świecić rezerwa. (Rezerwa od początku i na obu licznikach działa prawidłowo.)
Podsumowując teraz wskaźnik dziła w przedziale od ~32L (0 w baku zapala się rezerwa) a po nalaniu 20L wskazówka zbliża się do 50L na wskaźniku... Lejąc tak po 10L od zapalenia rezerwy wskaźnik cały czas jest pomiędzy 30-40L, a gdy już zbliża się bardziej do 30 zapal się rezerwa.
Ktoś mi powie o co chodzi? Chciał bym wiedzieć ile litrów benzyny mam w baku, a nie tylko tyle że jak zapali się rezerwa to się kończy...
Znalazłem już kilka takich tematów na różnych forach więc nie jestem jedyny z tym problemem, ale żaden nie miał "pozytywnego zakończenia", a po prostu urywał się...