[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

Niskie napięcie na przewodach do pompy paliwa

Wszystko co dotyczy alarmów, centralnych zamków, oświetlenia itp.
  • Reklama

Niskie napięcie na przewodach do pompy paliwa

Post numer:#1  Postprzez Rambo » 31 sie 2016, o 10:30

M40b16 na kablach do pompy jest niskie napięcie niecały 1VAT bezpiecznik cały
Rambo
Uczeń
 
Posty: 12
Dołączył(a): 24 kwi 2016, o 10:01
Moje BMW: 316i
Nadwozie: Sedan
Silnik: M40B16
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 325
Nadwozie: Cabrio
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE

Reklama

Re: Niskie napięcie na przewodach do pompy paliwa

Post numer:#2  Postprzez szczodros » 4 wrz 2016, o 22:53

1 volto ampero tesla?
Jak 1V to posprawdzaj styki czy nie zaśniedziały i przeczyść wszystkie (styki na pompie, przy przekaźniku, przy bezpieczniku), może też mieć przekaźnik wypalone styki lub gdzieś przetarta wiązka.
szczodros
Student
 
Posty: 160
Dołączył(a): 5 kwi 2014, o 16:33
Lokalizacja: Grudziądz
Moje BMW: 316i
Nadwozie: Sedan
Silnik: M40B16
Instalacja LPG: NIE

Re: Niskie napięcie na przewodach do pompy paliwa

Post numer:#3  Postprzez Rambo » 11 wrz 2016, o 07:49

Jak to po wyczyszczać
Rambo
Uczeń
 
Posty: 12
Dołączył(a): 24 kwi 2016, o 10:01
Moje BMW: 316i
Nadwozie: Sedan
Silnik: M40B16
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 325
Nadwozie: Cabrio
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE

Re: Niskie napięcie na przewodach do pompy paliwa

Post numer:#4  Postprzez dzikuPL » 12 wrz 2016, o 13:44

Papier ścierny, śrubokręte, pilniczek, dremel cokolowiek... Byle by zaśniedziałem styki "odświeżyć" i poprawić ich właściwości przewodzenia prądu :)
dzikuPL
Stażysta
 
Posty: 343
Dołączył(a): 8 mar 2014, o 11:40
Lokalizacja: SRB-Rybnik
Moje BMW: 318is
Nadwozie: Coupe
Silnik: M42B18
Instalacja LPG: TAK
Kolejne BMW: 318i
Nadwozie: Touring
Silnik: M42B18
Instalacja LPG: TAK

Re: Niskie napięcie na przewodach do pompy paliwa

Post numer:#5  Postprzez CincinCm » 14 wrz 2016, o 08:47

Są też takie kontakt spraye, które poprawiają połączenie el. zasniedzialych elementów.
E30 91r 2d 316i m40b16 --> M50B20 - było;
E30 88r 2d 316i m10b18 --> M50B25 - było;
E30 86r 2d 318i m10b18 --> M54B30 - jest.
E91 2006r 320d m47tu2d20 daily
CincinCm
Stażysta
 
Posty: 341
Dołączył(a): 15 wrz 2013, o 23:10
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: 318i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M54B30
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: X3e83
Silnik: M57n2_
Instalacja LPG: NIE

Re: Niskie napięcie na przewodach do pompy paliwa

Post numer:#6  Postprzez dzikuPL » 14 wrz 2016, o 12:11

Najlepiej jak jest dojście przetrzeć styki papierem ściernym albo czymś, no ale ten kontakt spray też dobra opcja.
dzikuPL
Stażysta
 
Posty: 343
Dołączył(a): 8 mar 2014, o 11:40
Lokalizacja: SRB-Rybnik
Moje BMW: 318is
Nadwozie: Coupe
Silnik: M42B18
Instalacja LPG: TAK
Kolejne BMW: 318i
Nadwozie: Touring
Silnik: M42B18
Instalacja LPG: TAK

Re: Niskie napięcie na przewodach do pompy paliwa

Post numer:#7  Postprzez szczodros » 15 wrz 2016, o 11:51

Najlepiej mechanicznie, a nie jakieś tam spraye. Wtedy wyraźnie widać, że styki są czyste mamy też pewniejszy kontakt.
szczodros
Student
 
Posty: 160
Dołączył(a): 5 kwi 2014, o 16:33
Lokalizacja: Grudziądz
Moje BMW: 316i
Nadwozie: Sedan
Silnik: M40B16
Instalacja LPG: NIE

Re: Niskie napięcie na przewodach do pompy paliwa

Post numer:#8  Postprzez CincinCm » 15 wrz 2016, o 12:56

No dokładnie, ale czasami gdzieś nie ma dostępu ;)
E30 91r 2d 316i m40b16 --> M50B20 - było;
E30 88r 2d 316i m10b18 --> M50B25 - było;
E30 86r 2d 318i m10b18 --> M54B30 - jest.
E91 2006r 320d m47tu2d20 daily
CincinCm
Stażysta
 
Posty: 341
Dołączył(a): 15 wrz 2013, o 23:10
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: 318i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M54B30
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: X3e83
Silnik: M57n2_
Instalacja LPG: NIE

Re: Niskie napięcie na przewodach do pompy paliwa

Post numer:#9  Postprzez szczodros » 15 wrz 2016, o 15:30

Wszędzie jest :D nie ma że się nie da, nie chce się :D
szczodros
Student
 
Posty: 160
Dołączył(a): 5 kwi 2014, o 16:33
Lokalizacja: Grudziądz
Moje BMW: 316i
Nadwozie: Sedan
Silnik: M40B16
Instalacja LPG: NIE

Re: Niskie napięcie na przewodach do pompy paliwa

Post numer:#10  Postprzez Rambo » 20 wrz 2016, o 06:58

Styki wyczyszczone pompa już normalnie chodzi ale nie chce zapalić
Rambo
Uczeń
 
Posty: 12
Dołączył(a): 24 kwi 2016, o 10:01
Moje BMW: 316i
Nadwozie: Sedan
Silnik: M40B16
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 325
Nadwozie: Cabrio
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE

Re: Niskie napięcie na przewodach do pompy paliwa

Post numer:#11  Postprzez dzikuPL » 21 wrz 2016, o 15:09

Sprawdzałeś poza bakiem czy na pewno ciśnie paliwo dopływem tak jak powinno?
Jak ciśnie to może filtr paliwa jest zasyfiony tudzież już nawet zatkany?
dzikuPL
Stażysta
 
Posty: 343
Dołączył(a): 8 mar 2014, o 11:40
Lokalizacja: SRB-Rybnik
Moje BMW: 318is
Nadwozie: Coupe
Silnik: M42B18
Instalacja LPG: TAK
Kolejne BMW: 318i
Nadwozie: Touring
Silnik: M42B18
Instalacja LPG: TAK



  • Reklama

Powrót do Elektryka & Oświetlenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

  • Reklama

cron