Post numer:#91 przez Selected » 19 mar 2014, o 07:42
Tak jak Wojtaq pisze, wpiąć się w gniazdo przy komputerze albo zobaczyć które piny i po drodze naciąć tylko przewody żeby się wpiąć. Ekonomizer i obrotomierz musisz podłączyć a ten plus po zapłonie nie był wymagany.
Post numer:#92 przez kuerone » 19 mar 2014, o 08:27
Mówicie o tym, aby po prostu ze złącza od kompa wyprowadzić taką wtyczką podłączona pod te same piny co w wąskiej? Ciekawe jest tylko czy w nowszej wersji motronica, bo taka jest w szerokiej porównując ją do ety, komp będzie wysyłał takie sygnały z tych pinów.
Post numer:#94 przez kuerone » 19 mar 2014, o 19:45
Ok, znalazłem. Może komuś się przyda.
Z kompa Motronic 1.3
Ekonomizer - pin numer 32 z biało/czarnym przewodem do #8 na złączu C101 -> pin numer 11 na niebieskim złączu od zegarów. Obrotomierz - pin numer 6 z czarnym przewodem do #9 na złączu C101 -> pin numer 7 na niebieskim złączu od zegarów.
Tak wygląda sygnał podawany przez motronic 1.3 na ekonomizer i obrotomierz. Wystarczy wpiąć się w przewód z pinu 32 i 6, i poprowadzić sygnał przez biała wtyczkę.
Plus po zapłonie (ten 3 przewód) na pewno jest nie potrzebny? Z tego co się doczytałem, u mnie w wąskiej przewody z złącza C101 też są doprowadzone do niebieskiej wtyczki przy zegarach. Ciekawe w takim razie jakbym wsadził zegary z szerokiej. Może to działać bez rzeźbienia?
Post numer:#95 przez wojtaq » 19 mar 2014, o 20:45
ja po swapie tego plusa nie podpinałem i było wszystko spoko jak nie zapali to podepnij hehe z tymi zegarami to też wątpie bo zegary były raczej z szerokiej i bez podpięcia obrotek nie działał
Post numer:#96 przez JakubT » 26 kwi 2014, o 12:08
Korzystając z tematu dołożę się i ja? O to moje zapytania
Chodzi o tą czarną kosteczkę z grubym czerwonym przewodem - Co to w ogóle jest? Do czego służy i czy ma być nie podpięte? (komora silnika, okolice błotnika strona kierowcy)
Co to za czujniczek? Za co on odpowiada? (ściana grodziowa)
Kable z takimi o to wtyczkami - nigdzie nie podpięte x2 (komora silnika po obydwu stronach przy błotnikach)
Post numer:#99 przez JakubT » 27 kwi 2014, o 09:12
Próbowałem to zlokalizować na etce, ale nie znalazłem. Dzieki Panowie
Jeszcze jedno, czujniki zużycia klocków hamulcowych pewnie powinny być po 1 na koło? Niestety u mnie z przodu jest tylko do jednego koła, a z tylu jeszcze nie wiem...
Post numer:#103 przez JakubT » 29 kwi 2014, o 23:37
Dzisiaj pogrzebałem w okolicach kolumny kierowniczej? Znalazłem sporo niepodpiętych wtyczek, a oto i one. Nie wiem co do czego i czy je olać czy podpinać gdzieś i kombinować.
325e bez ABS'u...
1. Dziwne - obcięte przewody po dwóch stronach, podejrzewam, że trzeba je złączyć? Od czego to może być?
1. prawdopodobnie coś z zasilaniem awaryjnych, bo na szybko tam znalazłem na schematach szaro fioletowy 2. wg kolorów i schematu to moduł oświetlenia wnętrza - jego opóźnienie 5. szaro żółty znalazłem na schemacie obrysówek lewa strona
reszty nie znalazłem, bo nie mam zbyt wiele czasu na przeglądanie schematu jak chcesz mogę Ci podesłać pdf ze schematami to sobie poszukasz sam