[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

Zwarcie.

Wszystko co dotyczy alarmów, centralnych zamków, oświetlenia itp.
  • Reklama

Zwarcie.

Post numer:#1  Postprzez Shogo318is » 7 sie 2017, o 20:40

Panowie pomocy.

Własnie kończę składać swoje e30. Wszystko było elektryka działała elegancko i podczas montażu alternatora jak wkłdałem go w łapę zaczeło iskrzyć między alternatorem i łapą... Pomyślałem że jakieś napięcie się wytworzyło ne przejmowałem się tym. Nie podpinając jeszcze alternatora chciałem sobie zasunąć dach i okazuje się że jakieś kosmiczne rzeczy zaczęły się dziać. Na bezpiecznik od szybru nie dochodzi prąd. Po przekręceniu stacyjki na 2 pozycję zapalają się lapmki od przeciwgielnych przednich i tylnych. Kiedy zapale swiatła i zapalę faktycznie przeciwgielne lampki gasą. Wskazówka ogrotomierza przyjmuje jakieś dziwne pozycje czasami nadaje morsem.... Nie wiem gdzie szukać przyczyny. Jakieś podpowiedzi?
318is BD Breyton
Shogo318is
Student
 
Posty: 294
Dołączył(a): 20 mar 2008, o 19:21
Lokalizacja: Cze-wa
Moje BMW: 318is
Nadwozie: Coupe
Silnik: M44B19
Instalacja LPG: NIE
Silnik: MxxBxx

Reklama

Czapki bejsbolówki - Sandwich

Re: Zwarcie.

Post numer:#2  Postprzez CincinCm » 7 sie 2017, o 21:13

Miałeś wsadzony aku i podłączony do instalacji podczas montażu alternatora?
Mogłeś kabel plusowy dotknąć do obudowy alternatora, która zmasowala się z silnikiem i poszło spiecie w instalację.
Popatrz na przekaźniki i bezpieczniki czy nie popaliles to na początek.
E30 91r 2d 316i m40b16 --> M50B20 - było;
E30 88r 2d 316i m10b18 --> M50B25 - było;
E30 86r 2d 318i m10b18 --> M54B30 - jest.
E91 2006r 320d m47tu2d20 daily
CincinCm
Stażysta
 
Posty: 341
Dołączył(a): 15 wrz 2013, o 23:10
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: 318i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M54B30
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: X3e83
Silnik: M57n2_
Instalacja LPG: NIE

Re: Zwarcie.

Post numer:#3  Postprzez Shogo318is » 7 sie 2017, o 21:34

Dzięki za odpowiedź.
Niestety z pośpiechu popełniłem ten błąd i aku był podpięty. Bezpieczniki wszystkie ok. Przekaźniki będę sprawdzał jutro rano. Myślałem nad masą przy zegarach ale tam wszystko wygląda ok. Jakieś inne pomysł ? Chętnie przyjmę każdą pomoc bo chciał bym go nareszcie odpalić :D Czy możliwe jest uszkodzenie cewki na rozruszniku i to że tam jest jakiś problem ?
318is BD Breyton
Shogo318is
Student
 
Posty: 294
Dołączył(a): 20 mar 2008, o 19:21
Lokalizacja: Cze-wa
Moje BMW: 318is
Nadwozie: Coupe
Silnik: M44B19
Instalacja LPG: NIE
Silnik: MxxBxx

Re: Zwarcie.

Post numer:#4  Postprzez perso » 9 sie 2017, o 07:20

Tak, to też jest możliwe i trzeba byłoby wykluczyć.
perso
Uczeń
 
Posty: 12
Dołączył(a): 7 lut 2017, o 07:59
Moje BMW: e30
Nadwozie: Sedan
Silnik: M42B18
Instalacja LPG: TAK
Silnik: MxxBxx

Re: Zwarcie.

Post numer:#5  Postprzez Shogo318is » 9 sie 2017, o 10:12

Wczoraj w pewnym momencie usterka zniknęła, a potem wróciła :D nie mam czasu składać auta więc podchodzę na spokojnie jednak najpierw zobaczę kabel masowy od łapy może tam coś się zadziało. Wyciągnąłem też przekaźniki od świateł ale nie pomogło. Obawiam się że może to być coś grubszego i czeka mnie szukanie. Zobaczymy.

-- Dodano 10 sie 2017, o 19:42 --

Więc tak panowie. Kabel masowy silnika sprawdzony. Przekaźniki mogę wyjmować i wkładać - nie robi to różnicy. Bezpieczniki ok. Elektryka cała podpięta poza czujnikiem położenia przepustnicy przepływką i krokowym.
Ktoś coś ? Jak można sprawdzić cewkę rozrusznika ?
318is BD Breyton
Shogo318is
Student
 
Posty: 294
Dołączył(a): 20 mar 2008, o 19:21
Lokalizacja: Cze-wa
Moje BMW: 318is
Nadwozie: Coupe
Silnik: M44B19
Instalacja LPG: NIE
Silnik: MxxBxx



  • Reklama

Powrót do Elektryka & Oświetlenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

  • Reklama