[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

problem z elektryką i odpaleniem auta, e30 325i, cabrio

Wszystko co dotyczy alarmów, centralnych zamków, oświetlenia itp.
  • Reklama

problem z elektryką i odpaleniem auta, e30 325i, cabrio

Post numer:#1  Postprzez MGRODEK » 11 mar 2020, o 14:17

Witam wszystkich, jestem nowy na forum. Przeszukałem tematy, ale nie znalazłem podobnego problemu. Jeżeli coś piszę nie tak, to wybaczcie, nie jestem mechanikiem. Krótko: od zeszłego roku jest właścicielem E30 cabrio, 325i, 87 r. wersja USA. Auta sprowadzone, długo stało na ulicy, ale odpalało. pomału je ogarniam (to co nie działa, lub trzeba odnowić).