[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

BBS RS 9,5/11x16 w BMW E30

Wszystko na czym sie toczą E30-stki
  • Reklama

BBS RS 9,5/11x16 w BMW E30

Post numer:#1  Postprzez boguś » 22 wrz 2009, o 12:42

pytanko do RS-maniaków

żeby taki komplecik zrobić 9,5/11x16 jaki model najlepiej by pasował (oczywiście nawiert nowych otworów chodzi w grę)

(podobno ktoś ma na forum taki komplecik :D)


chodzi mi o coś takiego do BMW E30

Obrazek

Dane z felgen-garage:
BBS RS1
VA 9,5x16 ET 21 mit 215/40-16 Pirelli P7000
HA 11x16 ET 09 mit 245/35-16 Pirelli P7000
Spurverbreiterung VA 17 mm
boguś
 

Reklama

Post numer:#2  Postprzez Pietrek » 22 wrz 2009, o 16:13

boguś, Ale zdajesz sobie sprawe że rozpychanie nadkoli będzie grane ... ;)
Pietrek
Moderator
 
Posty: 5422
Dołączył(a): 26 lut 2008, o 17:19
Lokalizacja: Czeladź
Moje BMW: 325e
Nadwozie: Sedan
Silnik: m20b25
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#3  Postprzez M-Technic2 » 22 wrz 2009, o 19:50

ot: fela porostu nie do pobicia ,ale jakie koszty :(
M-Technic2
Magister
 
Posty: 1296
Dołączył(a): 27 maja 2009, o 23:31
Lokalizacja: R-do-M
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#4  Postprzez Makaveli » 22 wrz 2009, o 20:31

powiem tak ja siedze troche w temacie i koszt jest zalezny od tego za ile kupimy felgi :mrgreen: no i oczywiscia w jakim stanie itd. koszt nowego rantu to ok 500-600zl wiec jak kupisz waskie to musisz doliczyc za ranty . nawiercaenie z spawaniem 350-450 zl zalezy jaki rostaw i ile oczek trzeba zaspawac :twisted:
E30 Meeitng Poland
E30 Meeting Poland 12.
https://petroholix.com/index.php
Odzież dla e30'stkowiczów i fanów klasycznego Motorsportu
Avatar użytkownika
Makaveli
Moderator
 
Posty: 2897
Dołączył(a): 10 mar 2007, o 11:58
Lokalizacja: Płock
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20b25
Instalacja LPG: NIE
Silnik: MxxBxx

Post numer:#5  Postprzez Michas » 22 wrz 2009, o 21:53

jak to jest z tym zaspawaniem i nawiercaniem? daje to rade?
Michas
 

Post numer:#6  Postprzez e30bandyta » 22 wrz 2009, o 23:52

Makaveli napisał(a):koszt nowego rantu to ok 500-600zl wiec jak kupisz waskie to musisz doliczyc za ranty

A gdzie można dostać takie szersze ranty jeśli przypuśćmy kupił bym felgi 7X15 a chciałbym mieć 4sztuki przypuśćmy 9X15 lub 9,5X15 ?
Obrazek
e30bandyta
Student
 
Posty: 238
Dołączył(a): 19 maja 2008, o 00:58
Lokalizacja: Goraj (lubelskie)
Moje BMW: 316
Nadwozie: Coupe
Silnik: M10B18
Instalacja LPG: TAK

Post numer:#7  Postprzez luzi » 23 wrz 2009, o 01:12

Renowacja Felg , prostowanie polerowanie lakierowanie
FelgenGarage Facebook
luzi
Inżynier
 
Posty: 812
Dołączył(a): 13 mar 2008, o 18:16
Lokalizacja: Kęty
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#8  Postprzez boguś » 23 wrz 2009, o 08:25

co do kosztów to przewiduje pulę na to z "4,5 - 5" tysiaków

co do felg 11x16 to najlepiej bęben 6,5 + rant 4 i ET coś około 21 na tył żeby weszło
co do przodu 9,5x16 to rant bodajże 3,5 w zależności od bębna i ET

według wstępnych info najlepszy będzie znalezienie RS *16 w 5x120 (zrobienie nawiertu)w miarę dobrym ET i nowe ranciory.
boguś
 

Post numer:#9  Postprzez Marek_W » 23 wrz 2009, o 23:42

o do felg 11x16 to najlepiej bęben 6,5 + rant 4 i ET coś około 21 na tył żeby weszło
co do przodu 9,5x16 to rant bodajże 3,5 w zależności od bębna i ET


takie szerokie ranty w tak małej feldze będą brzydko wyglądać, moim zdaniem granica dobrego smaku kończy sie na 3" ranty z tyłu i 2,5 z przodu, uwierz mi ze rant 4" będzie przypominał bęben od pralki a nie felge :P
Marek_W
Stażysta
 
Posty: 303
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 16:31
Lokalizacja: Polska
Moje BMW: 325T
Nadwozie: Coupe
Silnik: M50B25
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 320
Nadwozie: Coupe
Silnik: m52b20
Instalacja LPG: TAK

Post numer:#10  Postprzez Stammek » 24 wrz 2009, o 00:04

ja tam lubie wiadra i 4" rantu z tyłu jest dla mnie ok.
mam 2,5" u siebie z tyłu i jest mało...
Obrazek
Stammek
Weteran
 
Posty: 4362
Dołączył(a): 11 lis 2007, o 15:08
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: 325iC
Nadwozie: Cabrio
Silnik: m20b25
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: vwt4
Nadwozie: Touring
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#11  Postprzez deeste » 24 wrz 2009, o 08:18

Boguś , tylko musisz dobrać dobre ET !! zeby Ci fela weszła w nadkole , 11 cali z tyłu to troche dużo i max w e30 moim zdaniem... tylko bardzo ważną rzeczą i kluczową jest właśnie ET felgi powinien być jak największy zeby kółko sie maksymalnie głęboko chowało :d Ja u Siebie mam też 15J8,5 z 2,5 calowym rantem i mi mało :mrgreen:
Avatar użytkownika
deeste
Moderator
 
Posty: 2340
Dołączył(a): 19 lis 2007, o 21:49
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Sedan
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#12  Postprzez boguś » 24 wrz 2009, o 08:38

deeste co do ET to Barabus w Shmidach mi ET 21 i 10Jx16 i było na styk więc może ET 24 dało by radę

oczywiście nadkola będą klepane i z tyłu będzie gwint ale wszystko powoli
boguś
 

Post numer:#13  Postprzez deeste » 24 wrz 2009, o 14:07

no z takim ET jak piszesz było by malinowo , 10 calowa felga z ET21 elegancko wchodzi do E30 :d

chodzi mi o to ze jak kupisz np felge BBS RS 16J7 i bedzie miala ET 20 albo mniejszy to jak dołożysz pozniej do niej mega rant to wyjdzie masakra bo ET na minusie :d tak jak to kolega z syndykatu zrobił i wystaje mu ostro za dużo :d w tym wszystkim najważniejsza jest odległość od końca będna do płaszczyzny montarzowej -> musi być optymalna przy tak szerokiej feldze

Ciekawi mnie właśnie w BBS RS 16' jakie maksymalne ET podejdzie do e30stki ciekawe czy da rade upchnąć wiecej niż ET33 w 15J6,5 mam tak u Siebie i pomiędzy amorkiem a końcem bębna jest malutka przerwa.

p.s. tez myśle o takich felgach do swojej e30stki tylko ze jak coś 10 cali na tył ;d 11 troche za duzo :tun:
Avatar użytkownika
deeste
Moderator
 
Posty: 2340
Dołączył(a): 19 lis 2007, o 21:49
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Sedan
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#14  Postprzez Mlody-E30 » 25 wrz 2009, o 13:04

Sorry za OT ale mam pytanie bo ta cena 350-400zł za nawiercanie i spawanie to się dotyczy jednej sztuki czy kompletu bo nie jestem w temacie??
Mlody-E30
Uczeń
 
Posty: 45
Dołączył(a): 1 mar 2009, o 15:42
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#15  Postprzez Stammek » 26 wrz 2009, o 02:18

Ja za zaspawanie 20 otworow(4felgi) zaplacilem 200zl.Nowe dziury wiercilem sam.
Obrazek
Stammek
Weteran
 
Posty: 4362
Dołączył(a): 11 lis 2007, o 15:08
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: 325iC
Nadwozie: Cabrio
Silnik: m20b25
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: vwt4
Nadwozie: Touring
Instalacja LPG: NIE



  • Reklama

Powrót do Felunek & Opony

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

  • Reklama