[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

Brak iskry [e30 m40]

Wszystko co jest związane z układem zasilania, instalacje LPG itp.
  • Reklama

Brak iskry [e30 m40]

Post numer:#1  Postprzez Killer123 » 22 cze 2013, o 20:40

Cześć i Czołem
Moja E30 M40 nagle przestała palić(a paliła jak smok), brak iskry, podmiana cewki i kompa nic nie dała, wyczyściłem też rozdzielach. Próba na innych kablach też nic nie zmieniła, ewidentnie nie ma prądu na cewce. Nie mam miernika więc nie zmierzyłem co dociera do cewki, ale jest jeden objaw, po właczeniu zapłonu pojawia się iskra, słaba bo słaba, ale jest, natomiast jak zaczyna się kręcić iskry brak. Sprawdziłem też masę na silnik i na budę.
Proszę o pomoc i podpowiedzi co jeszcze sprawdzić, bo auto bo pracy potrzebne.
V8 rządzi
Killer123
Uczeń
 
Posty: 28
Dołączył(a): 11 lis 2010, o 21:55
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: 316
Nadwozie: Coupe
Silnik: M40B18
Instalacja LPG: TAK

Reklama

Czapki bejsbolówki - Sandwich

Post numer:#2  Postprzez Bonio » 22 cze 2013, o 22:25

czujnik położenia walu :)
Jeżdżę nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie
Jeżdżę nisko, leże na glebie, jeżdżę bo na to mam ciśnienie
Bonio
Uczeń
 
Posty: 77
Dołączył(a): 26 lis 2010, o 19:55
Lokalizacja: Warszawskie Jelonki
Moje BMW: 3xx
Nadwozie: Touring
Silnik: MxxBxx
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#3  Postprzez Killer123 » 23 cze 2013, o 12:53

Istnieje jakiś patent na wyciągnięcie tego czujnika wału bez rozwalania go, żeby ewentualnie wykożystać go ponownie gdyby okazało się że to nie jego wina??
V8 rządzi
Killer123
Uczeń
 
Posty: 28
Dołączył(a): 11 lis 2010, o 21:55
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: 316
Nadwozie: Coupe
Silnik: M40B18
Instalacja LPG: TAK

Post numer:#4  Postprzez nerwus e30 » 23 cze 2013, o 17:07

spróbuj go ruszyc delikatnie krecac w obie strony, ewentualnie śrubokrętem delikatnie podwazac...
nerwus e30
 

Post numer:#5  Postprzez pawels5 » 23 cze 2013, o 22:50

Żadnego podważania od strony koła, bo uszkodzisz. Ta obudowa blaszana jest miękka i łatwo popsuć czujnik. Popryskaj naftą, wd czy czymś podobnym i kręć, aż złapie luzu.
sprawdzenie:
Czujnik kata obrotu walu korbowego (4cyl.)
podczas obracania rozrusznikiem- 3V
na biegu jalowym- 8.5V
3000/min- 27V
pawels5
Magister
 
Posty: 1323
Dołączył(a): 23 maja 2008, o 00:53
Lokalizacja: WPR
Moje BMW: 318
Nadwozie: Touring
Silnik: M40B18
Instalacja LPG: TAK

Post numer:#6  Postprzez Killer123 » 1 lip 2013, o 09:06

Wielkie dzięki za pomocne podpowiedzi. Czujnik niestety był tak zapieczony że musiałem go zniszczyć, za to z drugiego silnika wyszedł niemal bez pomocy. Teraz wszystko znów działa jak należy.
V8 rządzi
Killer123
Uczeń
 
Posty: 28
Dołączył(a): 11 lis 2010, o 21:55
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: 316
Nadwozie: Coupe
Silnik: M40B18
Instalacja LPG: TAK



  • Reklama

Powrót do Układ paliwowy & Spalanie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 0 gości

  • Reklama