[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

Wysokie wolne obroty na zimnym

Wszystko co jest związane z układem zasilania, instalacje LPG itp.
  • Reklama

Wysokie wolne obroty na zimnym

Post numer:#1  Postprzez rasiol » 15 lis 2013, o 20:58

Po odpaleniu zimnego silnika ma prawie 2000 obr. dopiero po ok. 10 min stopniowo opadaja do 1000. Mam silnik m20b20 L-jetronic 84r. Wszystkie te silniki tak mają? czy w moim jest cos nie tak? Wymieniłem wszystkie podciśnienia oraz gume pomiedzy filtrem powietrza a przepustnicą i nadal bez zmian
rasiol
Uczeń
 
Posty: 52
Dołączył(a): 4 lis 2012, o 15:05
Lokalizacja: Opole
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Reklama

Post numer:#2  Postprzez mc_picia » 15 lis 2013, o 21:48

Wygląda mi to na brudny, przycięty silniczek krokowy. Spróbuj go wyczyścić np. benzyna ekstrakcyjną. Włącz silnik, jak będzie Ci na jałowym trzymał te 2 tys obrotów to spróbuj delikatnie w niego uderzyć śrubokrętem albo jakimś kluczem, jak obroty opadną na prawidłowe - będzie odpowiedź.
mc_picia
Student
 
Posty: 269
Dołączył(a): 14 gru 2010, o 23:00
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: 325iC
Nadwozie: Cabrio
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#3  Postprzez rasiol » 15 lis 2013, o 21:56

Nie mam krokowca. Wolne trzymają jakos przewody podcisnieniowe.
rasiol
Uczeń
 
Posty: 52
Dołączył(a): 4 lis 2012, o 15:05
Lokalizacja: Opole
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#4  Postprzez mc_picia » 15 lis 2013, o 22:06

A to niestety nie pomogę. Ja mam ten nowszy m20 z krokowym i u mnie to on był winny falowaniu i trzymaniu wysokich obrotów na jałowym.
mc_picia
Student
 
Posty: 269
Dołączył(a): 14 gru 2010, o 23:00
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: 325iC
Nadwozie: Cabrio
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#5  Postprzez yoshi » 16 lis 2013, o 11:20

rasiol, kolego powiem Ci, że miałem z tym również problem i nie poradziłem sobie. Tylko u mnie nie spadało do 1000 a do 1700.

Sprawdź dodatkową przepustnicę i zawór podciśnienia z tyłu kolektora. Zobacz czy śrubka w nim da się jeszcze wkręcić czy jest na max'a.

Tu są opisane moje boje Klik

Na koniec moja decyzja jest taka, że zwalam głowicę, robię jej remont, piaskuję elementy metalowe, składam to na nowych wężach i nowych elementach osprzętu, po za przepustnicą główną i przepływomierzem, bo te są sprawne.
320i '86 Baur TC2
Obrazek

Sprzedam części po 324tdA touring
Kupię fotele coupe Anthrazit 0211
yoshi
Student
 
Posty: 128
Dołączył(a): 19 paź 2013, o 21:01
Lokalizacja: Warszawa - Zacisze
Moje BMW: 320
Nadwozie: TC Baur
Silnik: M20Bxx
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#6  Postprzez rasiol » 17 lis 2013, o 14:51

Jutro pokręcę tą śrubką :)

Jakie powinna miec obroty na zimnym silniku? A jakie na ciepłym?
rasiol
Uczeń
 
Posty: 52
Dołączył(a): 4 lis 2012, o 15:05
Lokalizacja: Opole
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#7  Postprzez Luca » 17 lis 2013, o 16:22

Hej

Spróbuj odpiąć wężyk, który zaznaczyłem na zdjęciu, wepnij go w śrubki wystające ze ściany grodziowej lub zaślep.
Obrazek

Mi pomogło :) membrana była uszkodzona w tym zaworze

Dodatkowo sprawdź zawór wodny pod przepustnicą - czy się otwiera.
Powodzenia
"Życie jest bezwzględne, nie lituje się nad nikim"
Pokój jego duszy - Kris :( 27-09-2003)
Luca
Magister
 
Posty: 918
Dołączył(a): 6 wrz 2010, o 14:47
Lokalizacja: Mikołów - Śląsk
Moje BMW: 320i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#8  Postprzez rasiol » 17 lis 2013, o 17:34

U mnie ta membrana bedzie dobra bo na włączonym silniku nie dotyka tego ramienia z przepustnicy. Jakie obroty ma twoj silnik na zimno?
Ostatnio edytowano 17 lis 2013, o 17:37 przez rasiol, łącznie edytowano 1 raz
rasiol
Uczeń
 
Posty: 52
Dołączył(a): 4 lis 2012, o 15:05
Lokalizacja: Opole
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#9  Postprzez yoshi » 17 lis 2013, o 17:37

Zobacz czy na ciepłym jak zdejmiesz przewód z odmy to obroty spadną do ok 700? Druga sprawa zobacz co się dzieje z tą śrubką na zaworze na tyle kolektora im bardziej wkręcona tym mniejsze obroty.
320i '86 Baur TC2
Obrazek

Sprzedam części po 324tdA touring
Kupię fotele coupe Anthrazit 0211
yoshi
Student
 
Posty: 128
Dołączył(a): 19 paź 2013, o 21:01
Lokalizacja: Warszawa - Zacisze
Moje BMW: 320
Nadwozie: TC Baur
Silnik: M20Bxx
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#10  Postprzez rasiol » 17 lis 2013, o 17:40

Jak zdejme przewod odmy to spadają do ok. 700
rasiol
Uczeń
 
Posty: 52
Dołączył(a): 4 lis 2012, o 15:05
Lokalizacja: Opole
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#11  Postprzez yoshi » 17 lis 2013, o 17:45

No to dotarłeś do tego samego momentu co ja...

Niestety dalej już nie brnąłem. Zamawiam cały nowy osprzęt w ASO i składam na nowych częściach ówcześnie remontując głowicę.
320i '86 Baur TC2
Obrazek

Sprzedam części po 324tdA touring
Kupię fotele coupe Anthrazit 0211
yoshi
Student
 
Posty: 128
Dołączył(a): 19 paź 2013, o 21:01
Lokalizacja: Warszawa - Zacisze
Moje BMW: 320
Nadwozie: TC Baur
Silnik: M20Bxx
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#12  Postprzez rasiol » 17 lis 2013, o 17:49

Pokręce jutro tą srubką i zobacze czy bedzie lepiej :)
rasiol
Uczeń
 
Posty: 52
Dołączył(a): 4 lis 2012, o 15:05
Lokalizacja: Opole
Moje BMW:
Nadwozie: -------
Silnik:
Instalacja LPG: ---

Post numer:#13  Postprzez Luca » 17 lis 2013, o 19:42

U mnie również dotykała :), zaślepiony przewód i problem znikł.
Miałem ten sam silnik 83 rok, obroty ok.900 że względu na klimę.

Powodzenia i napisz jak już znajdziesz przyczynę.
"Życie jest bezwzględne, nie lituje się nad nikim"
Pokój jego duszy - Kris :( 27-09-2003)
Luca
Magister
 
Posty: 918
Dołączył(a): 6 wrz 2010, o 14:47
Lokalizacja: Mikołów - Śląsk
Moje BMW: 320i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#14  Postprzez yoshi » 17 lis 2013, o 19:50

Luca, nie mogłeś mieć tej wersji LE-Jetronic w '83 :)

LE-Jetronic były 2 wersje wczesna i późniejsza montowana tylko w '86-'87. Był też LU-Jetronic (miał katalizator). Także w sumie tych wersji z podciśnieniem było kilka i było kilka różnic. Chociażby ta wersja, którą mam nie miała wtrysku rozruchowego. Potem był już tylko Motronic.
320i '86 Baur TC2
Obrazek

Sprzedam części po 324tdA touring
Kupię fotele coupe Anthrazit 0211
yoshi
Student
 
Posty: 128
Dołączył(a): 19 paź 2013, o 21:01
Lokalizacja: Warszawa - Zacisze
Moje BMW: 320
Nadwozie: TC Baur
Silnik: M20Bxx
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#15  Postprzez Luca » 17 lis 2013, o 19:59

Hmmm,.
Wiem co miałem i na co zmieniałem.

L-jetronic na podciśnieniach bez kata,krokowca, sondy na starej wiązce el. I trochę się z nim bawiłem.
Taka to historia :-)
Powodzenia
"Życie jest bezwzględne, nie lituje się nad nikim"
Pokój jego duszy - Kris :( 27-09-2003)
Luca
Magister
 
Posty: 918
Dołączył(a): 6 wrz 2010, o 14:47
Lokalizacja: Mikołów - Śląsk
Moje BMW: 320i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE

Następna strona


  • Reklama

Powrót do Układ paliwowy & Spalanie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

  • Reklama