Trochę dawno to było ale ale może się przydać
U mnie w e30 masz 5x120 przód od 2.8 coupe a tył od compacta. W tamtym roku robiłem regenerację zacisków : wypiaskowalem, pomalowalem piecowo, nowe gumki-reperaturki, zaworem odpowietrzający i do tego tłoczki z przodem nie było problemu, z tyłem to tłoczki był podobny(obwód i wysokość taka sama) tylko średnica wewnętrzna była o jakieś 2 mm mniejsza i wystarczyło mocniej wcisnąć zatrzepy. Czèści były brane w intercarsie albo cempol. Za tłoczki tył dałem ok 80 zł sztuka, przód 50 zl szt, reperturki ok 15 zł komplet i odpowiedniki 1.5 zl sztuka. Zaciski wypiaskowalem za 30-40 zł i pomalowalem za 30 zł. Wszystko wyszło ok 350 zł komplet i zaciski jak nowe! Po roku użytkowania w upalanki i kjsy nic się z tym nie zadziało, do dzisiaj wyglądają jak nowe a już nie jeden raz tarcza była czerwona
Warto odświeżyć zaciski ponieważ są ładne dla oka i b.dobrze pracują