Post numer:#6 przez 3rob » 19 lut 2018, o 23:10
Witam,
w książce jest napisane -(minus)10*C = 8,2-10,5 kohm, +20*C = 2,2-2,7 kohm, +80*C=300-360 ohm.
termistor popularny w bmw, może ten 2k7 by podszedl, tylko czy ma podobną charakterystyke?
Zobacz czy termistor reaguje na temperature i czy ma podobną charakterystyke tylko jest przesunięta, może wystaczy go skalibrować dobranym rezystorem? Sprawdzałęm 3 przepływki i każda co innego pokazywała, wybrałem taką która miesciła się w podanym przedziale i motor jak by lepiej pracuje (u mnie był problem z zalewaniem).
spróbował bym na szrocie kupić jakiś przepływomierz od e36 316 albo jakiś czujnik powietrza od vw, wczesniej można pomierzyć opór termistora dobrać odpowiedni i podmienić. (w przepływomierzach wyjścia pinow termistora mogą sie różnić w zal od modelu)
Pozdrawiam