[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

[Sxx] Krztusiec przy starcie

Wszystko co jest związane z układem zasilania, instalacje LPG itp.
  • Reklama

Krztusiec przy starcie

Post numer:#1  Postprzez RickDangerous » 4 lut 2021, o 11:56

Tak więc moja dziewczyna ma 325 z 1986 roku od około roku, kupiła go od gościa, który trochę przy nim namieszał. Zamienił silnik i skrzynię biegów na inną, jestem prawie pewien, że na taką samą, z jaką przyjechałby samochód, ale wszystko pod maską wygląda na trochę zmasakrowane, grube luty i splecione przewody, niektóre rzeczy po prostu luźno wiszą. Zasługą tego gościa, bo samochód jeździł przez cały czas, kiedy moja dziewczyna go miała i nie zostawił jej na lodzie. Mimo, że do tej pory zawsze przynajmniej odpala, to trwa kilka sekund korby, na jałowym kolebie się nieco między 500 a 1000 RPM. Czasami losowo podskoczy do 2000rpm i z powrotem w dół do biegu jałowego.
Zrobiłem trochę ogólnej konserwacji wokół samochodu, i żeby spróbować naprawić silnik, włożyłem z powrotem stockowy chip do ecu po tym, jak poprzedni facet użył jednego, który dostroił samochód do gazu premium. Wymieniłem czujnik tps, cewkę i przewody, wyczyściłem świece zapłonowe, sprawdziłem wycieki podciśnienia, odłączyłem losowe :cen:, takie jak czujnik maf i icv, aby sprawdzić, czy silnik będzie działał gorzej bez nich. Ciężko jest sprawdzić niektóre rzeczy, ponieważ zazwyczaj mam tylko kilka godzin na pracę nad samochodem, zanim dziewczyna zabiera go do pracy. Niestety nic co zrobiłem nie rozwiązało problemu. Pomocy?
RickDangerous
Rekrut
 
Posty: 1
Dołączył(a): 4 lut 2021, o 11:45
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 325
Nadwozie: Sedan
Silnik: MxxBxx
Silnik: MxxBxx

Reklama

Czapki bejsbolówki - Sandwich

Re: Krztusiec przy starcie

Post numer:#2  Postprzez misza » 19 lut 2021, o 16:10

Ciężki temat do ogarnięcia przez internet. Ale jeśli falują obroty to zacząłbym od silnika krokowego, a później dobrałbym się do przepływomierza. Skoro jest gaz to może z nim być źle. Sprawdź też czy przepustnica jest zamknięta na biegu jałowym. A jeśli nie ogarniesz tematu sam to zapraszam do znajomego mechanika LUKAS Performance z Mińska Mazowieckiego, z Warszawy daleko nie masz. Znajdziesz go na FB.

Pozdrawiam
misza
Stażysta
 
Posty: 526
Dołączył(a): 30 paź 2012, o 12:17
Lokalizacja: Mińsk Maz
Moje BMW: 318i
Nadwozie: Touring
Silnik: M40B18
Instalacja LPG: NIE



  • Reklama

Powrót do Układ paliwowy & Spalanie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

  • Reklama