
Nim zadałem pytanie poniżej to przekopałem forum i nie znalazłem odpowiedzi, na szybko w celu rozjaśnienia. Pacjent to e30 m20b20 1983 rok, stała ponad 15 lat nieużytkowana, wylałem starą benzynę która zmieniła się w gnój ze zbiornika, wymieniłem pompę paliwa oraz reduktor ciśnienia na listwie i wóz zapalił ale mocno kulał i po sprawdzeniu ciśnienia na garach okazało się że na trzecim i czwartym złapały pierścienie i kompresja jest minimalna. Głowica do góry, miska w dół, nowe pierścienie, głowica planowana, sprawdzona ciśnieniowo, nowe wszystkie uszczelki i uszczelniacze oraz docierane zawory. Po poskładaniu Baśka nie pali, iskra jest ok bo są nowe świece, przewody, kopułka i palec. Ciśnienie paliwa na listwie wtrysków prawidłowe ale grzebiąc dalej znalazłem brak napięcia na wtyczkach wtrysków a co za tym idzie w cylindrach sucho

