[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

324 Td Problem z odpalaniem po wymianach. Nie grzeje ?wiec

Wszystko co jest związane z silnikami Diesla
  • Reklama

Post numer:#16  Postprzez Pawian » 26 sty 2011, o 17:08

spr, No bez przesady, sam rozebrałem, zrobiłem remont i poskładałem M20B20 :)
Tak mam dobre świece i miałem już wcześniej turbodiesla. Wszystko robiłem delikatnie, krok po kroku i nie ma mowy o uszkodzeniach. Noo dziś powalczę a mam czas tylko po pracy a już ciemno i zimno wtedy. Jak się nie uda to zaciągnę ją gdzieś... Ale stronie od mechaników strasznie, nie ufam im a jak już to mam dwóch zaufanych kumpli.

Auto nie paliło bo się rozładował aku. Zanim był rozładowany paliła ale baardzo cięzko (diagnoza świece) Dopiero za 2-3 razem po ich rozgrzaniu.

Robcio_, Myślę że wieczorem się odezwę :)
Mój biały szuracz
viewtopic.php?f=67&t=19944
Pawian
Stażysta
 
Posty: 518
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 15:25
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: 324Td
Nadwozie: Touring
Silnik: M21D24
Instalacja LPG: NIE

Reklama

Post numer:#17  Postprzez Robcio_ » 26 sty 2011, o 18:01

do 20:30 bedę na siłowni więc później zapraszam :)
Darki i taty tuning WARIATY
Robcio_
Profesor
 
Posty: 2016
Dołączył(a): 17 cze 2007, o 18:30
Lokalizacja: Suwałki/Pruszków
Moje BMW: 325e
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B27
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 535d
Nadwozie: Touring
Silnik: M57TUD30
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#18  Postprzez Pawian » 26 sty 2011, o 21:08

Byłem przy aucie i tak:

kręci kręci puszcza dym z rury i to całkiem sporo. smierdzi nie do konca przepalona ropą.
Popatrzyłem na ta centralkę, nic nie przepalone, tylko ten główny kabel przykręcony na śrubkę lekko zasniedziały( jak nieraz klemy od aku) Na wtyczkach i kablach widoczna wilgoć.
Nie mierzyłem dziś nic miernikiem. Kumpel mechanik przyjedzie w sobote i ją ruszymy. Mówił żebym od razu kupił przelew ropy, te węzyki przy wtryskach.
kręci bardzo żwawo i coraz szybciej jakby chciala już odpalić. Wiem że ropniaka można odpalić praktycznie z samego cisnienia, bez świec. Ale to jak jest ciepło, bo kumpel tak swoją G-klasse odpala.
Domyslam się więc że ten dym to wlaśnie przez to cisnienie.
Mój biały szuracz
viewtopic.php?f=67&t=19944
Pawian
Stażysta
 
Posty: 518
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 15:25
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: 324Td
Nadwozie: Touring
Silnik: M21D24
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#19  Postprzez kemot324 » 26 sty 2011, o 22:24

Coś się mi wydaje, że komputer silnika uwalony, często się psuły w TD. Bo bez świec tak czy siak po długim kręceniu powinien zapalić, ewentualnie wspomóż go plakiem w dolot.

A do speców od "centralek", może poradzicie za chwile koledze, żeby wstawił przycisk z kombajnu na pół deski i jak przytrzyma i policzy do 10-ciu to może odpalać?
kemot324
 

Post numer:#20  Postprzez Robcio_ » 26 sty 2011, o 23:07

kemot324, miałem różne przygody ze swoim TD, z elektryką szczególnie z kompem się nigdy nic nie działo, zawsze winna była centralka i tym się kierowałem więc swoje podjazdy zachowaj dla siebie :)
Darki i taty tuning WARIATY
Robcio_
Profesor
 
Posty: 2016
Dołączył(a): 17 cze 2007, o 18:30
Lokalizacja: Suwałki/Pruszków
Moje BMW: 325e
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B27
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 535d
Nadwozie: Touring
Silnik: M57TUD30
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#21  Postprzez Pawian » 27 sty 2011, o 09:00

panowie, jedyne pojazdy to nasze e-30 :)
Dziś przy tak zwanej okazji w czasie pracy podjadę na zaprzyjaźniony złom i wymontuje sobie kompa oraz centralkę na próbę, bo u kolesia stoi 2.4td z którego daaawno temu skrzynie brałem. Zobaczymy co się stanie.
Mój biały szuracz
viewtopic.php?f=67&t=19944
Pawian
Stażysta
 
Posty: 518
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 15:25
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: 324Td
Nadwozie: Touring
Silnik: M21D24
Instalacja LPG: NIE

Poprzednia strona


  • Reklama

Powrót do Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

  • Reklama