[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

G?osna praca 324td

Wszystko co jest związane z silnikami Diesla
  • Reklama

Głosna praca 324td

Post numer:#1  Postprzez francik » 22 mar 2009, o 19:10

Witam odkad kupilem auto silnik klekota pracuje,, jak TDI VW nie zaleznie czy zimny czy cieply tak samo głosno chodzi.. dodam jeszcze ze przy przegazowaniu auta z rury wydobywa sie czarny dym.. i ubywa mi plynu chlodniczego..prosze o jakas odpowiedz
francik
 

Reklama

Czapki bejsbolówki - Sandwich

Post numer:#2  Postprzez pocisk997 » 22 mar 2009, o 21:23

Jak ubywa płynu chłodniczego to prawdopodobnie uszczelka pod głowicą, czyż nie?
Układy wydechowe z nierdzewki, SWAPY, przeróbki aut do sportu, 2jd Garage

viewtopic.php?f=91&t=44829
pocisk997
Profesor
 
Posty: 2092
Dołączył(a): 15 wrz 2008, o 18:15
Lokalizacja: Strzegom
Moje BMW: 328i
Nadwozie: Coupe
Silnik: m52b28
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#3  Postprzez Robcio_ » 22 mar 2009, o 21:34

może i tak a może poprostu jakieś nieszczelności w układzie chłodniczym ?
silnik grzeje się nadmiernie ?
a ta głosna praca to poprostu można zacząć od ustawienia zaworów, później regeneracja wtryskiwaczy, to moze rownież wiązać się z kopceniem spalin,
a olej bierze czy nie ?
Robcio_
Profesor
 
Posty: 2016
Dołączył(a): 17 cze 2007, o 18:30
Lokalizacja: Suwałki/Pruszków
Moje BMW: 325e
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B27
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 535d
Nadwozie: Touring
Silnik: M57TUD30
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#4  Postprzez francik » 22 mar 2009, o 22:34

A wiec tak płyn nigdzie nie ucieka jedynie olej kapie z okolic turbiny a pozatym nie ma wycieków na korku z plynu chlodniczego jest jakaś taka gęsta maź.. jutro pojade do mechanika i zobaczymy co sie stało z tym
francik
 

Post numer:#5  Postprzez MrUw@ » 22 mar 2009, o 22:51

jak masz masełko na korku... to masz uszczelke pod głowicą do wymiany kolego... na początek...
MrUw@
 

Post numer:#6  Postprzez pocisk997 » 22 mar 2009, o 22:59

Ta geste maż to olej z płynem chłodniczym --> uszczelka, bo gorszych wariantów nie zakładajmy.
Układy wydechowe z nierdzewki, SWAPY, przeróbki aut do sportu, 2jd Garage

viewtopic.php?f=91&t=44829
pocisk997
Profesor
 
Posty: 2092
Dołączył(a): 15 wrz 2008, o 18:15
Lokalizacja: Strzegom
Moje BMW: 328i
Nadwozie: Coupe
Silnik: m52b28
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#7  Postprzez francik » 22 mar 2009, o 23:12

a czym moze byc spowodowane te klekotanie i spadek mocy silnika??
francik
 

Post numer:#8  Postprzez Robcio_ » 23 mar 2009, o 19:09

zacznij od uszczelki a jak juz zwalisz głowice to zobaczysz co i jak ;)
Robcio_
Profesor
 
Posty: 2016
Dołączył(a): 17 cze 2007, o 18:30
Lokalizacja: Suwałki/Pruszków
Moje BMW: 325e
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B27
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 535d
Nadwozie: Touring
Silnik: M57TUD30
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#9  Postprzez Falconx » 24 mar 2009, o 14:12

A jak olej kapie z turbiny to też juz wróży jej szybki koniec, i wtedy nie będzie miała mocy i będzie dymić. Chyba kupiłeś sobie skarbonkę.
HONDA VFR 750 RC36I - nie ma to jak 2 kółka :)
Falconx
Student
 
Posty: 280
Dołączył(a): 1 mar 2008, o 14:45
Lokalizacja: Piaseczno

Post numer:#10  Postprzez Robcio_ » 24 mar 2009, o 14:51

zalezy skad z turbiny u mnie kapalo ale jedynie z przewodu ktory odprowadza olej z turbiny byl na nim walniety oring to wymienilem i nic nie kapie ;)
Robcio_
Profesor
 
Posty: 2016
Dołączył(a): 17 cze 2007, o 18:30
Lokalizacja: Suwałki/Pruszków
Moje BMW: 325e
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B27
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 535d
Nadwozie: Touring
Silnik: M57TUD30
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#11  Postprzez Artur C. » 30 maja 2009, o 18:37

Falconx napisał(a): Chyba kupiłeś sobie skarbonkę.

Warsztaty od diesli nagminnie oszukują/okradają właścicieli tego rodzaju silników wciskając kit coto się nie zepsulo i ile to kosztuje korzystając z niewiedzy klienta a tak naprawdę naprawiają pierdułkę i kasują słono kalecząc opinię o starym poczciwym M21 .
Artur C.
 

Post numer:#12  Postprzez Ostyn » 31 maja 2009, o 12:02

Falconx napisał(a):A jak olej kapie z turbiny to też juz wróży jej szybki koniec, i wtedy nie będzie miała mocy i będzie dymić. Chyba kupiłeś sobie skarbonkę.


Niekoniecznie....
Odma podpięta jest pomiędzy filtr powietrza i ssanie sprężarki więc mgła olejowa potrafi się "wypocić" w okolicach sprężarki i kolektora....

Czarny dym przy przegazowaniu to raczej norma... No chyba, że "kopci" w czasie normalnej jazdy.
A płyn może ubywać przez nieszczelną pompę wody (u mnie tak było) - było widać biały nalot na silniku.


edit:
Zanim zaczniesz zrzucać głowicę to zrób jak nie którzy radzą, tzn sprawdź czy jest masełko pod korkiem oleju.
A jak naprawdę chcesz coś ściągać i robić to sprawdź sobie jak mocno zapchany jest kolektor dolotowy, a zapaskudzony jest na pewno przez "wynalazek" zwany EGR/AGR.....
Ostyn
 



  • Reklama

Powrót do Diesel

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

  • Reklama

cron