[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

Renowacja zacisków hamulcowych

Wszystkie sprawy związane z mechaniką
  • Reklama

Re: Renowacja zacisków hamulcowych

Post numer:#31  Postprzez adamsiwy13 » 28 paź 2015, o 18:49

Sory zapomniałem dodać że tloczki będę wymieniał więc i tak będą na wyciep to może lepiej je zostawić i się cylinderkow nie uszkodzi
adamsiwy13
Uczeń
 
Posty: 56
Dołączył(a): 8 sty 2014, o 19:55
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Moje BMW: 325
Nadwozie: Coupe
Silnik: m52b25
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 330
Nadwozie: Sedan
Silnik: M57b30

Reklama

Czapki bejsbolówki - Sandwich

Re: Renowacja zacisków hamulcowych

Post numer:#32  Postprzez Kriszek » 28 paź 2015, o 19:42

Do piaskowania/śrutowania tłoczki wciskasz do końca i zostawiasz, tak samo z odpowietrznikami jeśli je później wymieniasz. Gwint po przewodzie zabezpieczasz śrubą. Do ocynku wyjmujesz wszystko, dajesz "goły" zacisk.
Obrazek
Kriszek
Student
 
Posty: 222
Dołączył(a): 1 lip 2014, o 09:39
Moje BMW: 320i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B20
Instalacja LPG: NIE

Re: Renowacja zacisków hamulcowych

Post numer:#33  Postprzez adamsiwy13 » 29 paź 2015, o 12:29

A jak najlepiej wyczyścić tzn jakim sposobem piachem czy srutem żeby były jak najbardziej gładkie przed ocynkiem?
adamsiwy13
Uczeń
 
Posty: 56
Dołączył(a): 8 sty 2014, o 19:55
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Moje BMW: 325
Nadwozie: Coupe
Silnik: m52b25
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 330
Nadwozie: Sedan
Silnik: M57b30

Re: Renowacja zacisków hamulcowych

Post numer:#34  Postprzez misza » 8 cze 2016, o 14:12

Na co wkładać tłoczki, a na co prowadnice? Kogo nie zapytam to co innego mówią...
misza
Stażysta
 
Posty: 496
Dołączył(a): 30 paź 2012, o 13:17
Lokalizacja: Mińsk Maz
Moje BMW: 318i
Nadwozie: Touring
Silnik: M40B18
Instalacja LPG: NIE

Re: Renowacja zacisków hamulcowych

Post numer:#35  Postprzez Stammek » 8 cze 2016, o 14:34

tloczek na plyn hamulcowy lub specjalna paste np. ate

Obrazek

z prowadnicami sa rozne szkoly...moze byc smar grafitowy lub miedziany ale nie kazdy,niektore miedziane nie znasza wysokich temp.ale niektóre daja rade.
Obrazek
Stammek
Weteran
 
Posty: 4355
Dołączył(a): 11 lis 2007, o 15:08
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: 325iC
Nadwozie: Cabrio
Silnik: m20b25
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: vwt4
Nadwozie: Touring
Instalacja LPG: NIE

Re: Renowacja zacisków hamulcowych

Post numer:#36  Postprzez misza » 8 cze 2016, o 16:01

Dzięki. Płyn, pasta i smar grafitowy. I wszystko jasne.

Pozdro
misza
Stażysta
 
Posty: 496
Dołączył(a): 30 paź 2012, o 13:17
Lokalizacja: Mińsk Maz
Moje BMW: 318i
Nadwozie: Touring
Silnik: M40B18
Instalacja LPG: NIE

Re: Renowacja zacisków hamulcowych

Post numer:#37  Postprzez maaaad » 16 lis 2016, o 02:22

Stammek napisał(a):tloczek na plyn hamulcowy lub specjalna paste np. ate

Obrazek

z prowadnicami sa rozne szkoly...moze byc smar grafitowy lub miedziany ale nie kazdy,niektore miedziane nie znasza wysokich temp.ale niektóre daja rade.

Ta pasta jest właśnie do trzpieni zacisków pływających i do klocków (na styku z jarzmem) - swoją drogą, bardzo polecam, używałem i będę używał przy każdej robocie hamulców. Aha, daje się ją również na styk klocek-tłoczek, celem zminimalizowania pisków.

Natomiast do tłoczków jest inna:
Obrazek
Z tego, co kojarzę, można dostać również w mniejszych opakowaniach.
maaaad
Profesor
 
Posty: 2405
Dołączył(a): 6 sty 2007, o 01:45
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: 320i
Nadwozie: Sedan
Silnik: M52B28
Instalacja LPG: NIE

Poprzednia strona


  • Reklama

Powrót do Techniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

  • Reklama