[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

Stukanie w M52B20 przy 1,5-4tys obrotów

Wszystkie sprawy związane z mechaniką
  • Reklama

Stukanie w M52B20 przy 1,5-4tys obrotów

Post numer:#1  Postprzez MichaStunt » 22 paź 2013, o 13:33

E30 mi pyka od 1,5 do 4tys obrotów. Przy górnej wartości znika. Stukanie zaczyna się powoli od pyk pyk pyk i częstotliwość wzrasta, aż do 4 tys obrotów. Potem znika. Takie pukanie czasem jest, a czasem nie ma... Nie jest to metaliczne pukanie. Silnik M52b20.
Ostatnio edytowano 27 wrz 2014, o 10:06 przez Root, łącznie edytowano 1 raz
Powód: zmiana tytulu
MichaStunt
Uczeń
 
Posty: 34
Dołączył(a): 30 sie 2013, o 23:39
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Reklama

Post numer:#2  Postprzez wojtasm5 » 22 paź 2013, o 17:36

Wkręć silnik na ciepłym na 3tys i dodawaj i ujmuj gazu. Jak będzie pukać to klasyczny objaw panewki, ale nie życzę Ci tego.
Bo facet musi mieć wał a nie jakieś przeguby!!!
wojtasm5
Stażysta
 
Posty: 379
Dołączył(a): 25 lip 2008, o 19:46
Lokalizacja: Jędrzejów - Kielce
Moje BMW: M3EVO
Nadwozie: Coupe
Silnik: s50b32
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 330i
Nadwozie: Touring
Silnik: M54b30
Instalacja LPG: TAK

Re: Stukanie 1,5-4tys obrotów

Post numer:#3  Postprzez CmK » 23 lip 2014, o 08:08

jak stuka to jak kolega wyżej pisał, ale jak tylko "pstryka" to może być zwyczajnie objaw za dużych luzów zaworowych. Przy ciepłym silniku powinno je być słychać wówczas głośnej jak na zimnym.
CmK
Student
 
Posty: 242
Dołączył(a): 4 maja 2013, o 11:48
Lokalizacja: Tuchów
Moje BMW: 320i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B20
Instalacja LPG: TAK



  • Reklama

Powrót do Techniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

  • Reklama