[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

Kopci na biało m52.2.8

Wszystkie sprawy związane z mechaniką
  • Reklama

Post numer:#16  Postprzez ryss15 » 15 gru 2013, o 20:01

pierścienie, masz przedmuchy i kolektor zasysa powietrze ze skrzyni korbowej, sprawdz kompresje, silnik do remontu
ryss15
Stażysta
 
Posty: 307
Dołączył(a): 9 paź 2007, o 22:24
Lokalizacja: Kamienna Góra
Moje BMW: 328i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M52B28
Instalacja LPG: TAK
Kolejne BMW: 525d
Nadwozie: Touring
Silnik: M57B25
Instalacja LPG: NIE

Reklama

Post numer:#17  Postprzez maaaad » 15 gru 2013, o 20:07

Przed remontem zrobiłbym jeszcze porządną płukankę (np. 2 opakowania Forte). A nuż pierścienie puszczą ;)
maaaad
Profesor
 
Posty: 2405
Dołączył(a): 6 sty 2007, o 01:45
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: 320i
Nadwozie: Sedan
Silnik: M52B28
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#18  Postprzez POTEGAT » 19 gru 2013, o 08:25

Zanim zaczniesz robić remont sprawdź separator odmy i drożność przewodu którym olej spływa przez miarkę z w/w separatora.
SWAPY MECHANIKA ELEKTRYKA ROZPÓRKI ŁAPY SILNIKÓW HYDRAULICZNY RĘCZNY
POTEGAT
Stażysta
 
Posty: 361
Dołączył(a): 18 gru 2008, o 11:40
Lokalizacja: Jędrzejów

Post numer:#19  Postprzez ryss15 » 19 gru 2013, o 13:26

U mnie przy specjalnie zatkanej odmie kopci tak: http://www.youtube.com/watch?v=WfPkrYj56ng zatkałem odme wyciagajac sprezynke z separatora w celu ukazania ile spalin wychodzi do skrzyni korbowej

bierze jakieś 2l oleju na 1000km

kompresja na pierwszym cylindrze 9 bar, reszta 12/13 bar. Chce dac mu jeszcze szanse i zrobić płukanke, moze faktycznie pierscienie olejowe sa zawalone sadzą, bo wlasciwie caly silnik ma strasznie duzo nagaru
ryss15
Stażysta
 
Posty: 307
Dołączył(a): 9 paź 2007, o 22:24
Lokalizacja: Kamienna Góra
Moje BMW: 328i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M52B28
Instalacja LPG: TAK
Kolejne BMW: 525d
Nadwozie: Touring
Silnik: M57B25
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#20  Postprzez Błaszko » 20 gru 2013, o 00:01

Witam powiem tak silnik nie spadł na mocy,sprawdzałem kompresję i jest w porządku na każdym cylindrze.Po przejechaniu jakiś 50km wziął 1L oleju.A po odkręceniu korka wlewu oleju kopci się z silnika.Podejrzewam że będzie to ta zapchana odma jak wspomniał pan POTEGAT.Sprawdzę tą odmę tylko podpowiedzcie mi jeszcze panowie gdzie? się znajduje ten separator.
Błaszko
 

Post numer:#21  Postprzez ryss15 » 20 gru 2013, o 00:14

Pod kolektorem, lec po wężu który wychodzi z pokrywy zaworow
ryss15
Stażysta
 
Posty: 307
Dołączył(a): 9 paź 2007, o 22:24
Lokalizacja: Kamienna Góra
Moje BMW: 328i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M52B28
Instalacja LPG: TAK
Kolejne BMW: 525d
Nadwozie: Touring
Silnik: M57B25
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#22  Postprzez Błaszko » 20 gru 2013, o 01:25

Aha dzięki będę szukał:)
Błaszko
 

Post numer:#23  Postprzez ryss15 » 20 gru 2013, o 02:59

daj znac
ryss15
Stażysta
 
Posty: 307
Dołączył(a): 9 paź 2007, o 22:24
Lokalizacja: Kamienna Góra
Moje BMW: 328i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M52B28
Instalacja LPG: TAK
Kolejne BMW: 525d
Nadwozie: Touring
Silnik: M57B25
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#24  Postprzez wojtaq » 20 gru 2013, o 10:15

Awaria Motors zaprasza
Avatar użytkownika
wojtaq
Moderator
 
Posty: 3958
Dołączył(a): 29 lis 2008, o 16:58
Lokalizacja: Jaworzno
Moje BMW: 740iA
Silnik: M60B40
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#25  Postprzez POTEGAT » 20 gru 2013, o 15:42

Pan POTEGAT!! to forum wszyscy jesteśmy kolegami.
Trzeba sprawdzić też drożność wszystkich przewodów i rurki do pomiaru stanu oleju.
SWAPY MECHANIKA ELEKTRYKA ROZPÓRKI ŁAPY SILNIKÓW HYDRAULICZNY RĘCZNY
POTEGAT
Stażysta
 
Posty: 361
Dołączył(a): 18 gru 2008, o 11:40
Lokalizacja: Jędrzejów

Re: Kopci na biało m52.2.8

Post numer:#26  Postprzez Błaszko » 6 sty 2014, o 17:48

Witam :) Przyczyną kopcenia i pobierania oleju był zapchany cały układ odmy,po rozebraniu wszystkiego po kolej i dokładnym wyczyszczeniu auto odpaliło bez kopcenia,teraz pracuje tak jak należny :) Dziękuje wszystkim za pomoc Pozdrawiam.
Błaszko
 

Re: Kopci na biało m52.2.8

Post numer:#27  Postprzez CmK » 16 maja 2014, o 15:23

Bardzo mi pomógł ten temat i zmotywował mnie do roboty;p Po remoncie głowicy mam ten sam problem płynu nie ubywa, ciśnienia nie robi tylko kopci jak by chora była.

Małe pytanie, czy rurkę łączącą ssący z blokiem (tą ze sprężyną) wyciągnę bez ściagania kolektora?
CmK
Student
 
Posty: 242
Dołączył(a): 4 maja 2013, o 11:48
Lokalizacja: Tuchów
Moje BMW: 320i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B20
Instalacja LPG: TAK

Re: Kopci na biało m52.2.8

Post numer:#28  Postprzez wojtaq » 22 maja 2014, o 08:07

w m20 nie wyjmiesz tej rurki bez zdjęcia kolektora
Awaria Motors zaprasza
Avatar użytkownika
wojtaq
Moderator
 
Posty: 3958
Dołączył(a): 29 lis 2008, o 16:58
Lokalizacja: Jaworzno
Moje BMW: 740iA
Silnik: M60B40
Instalacja LPG: NIE

Poprzednia strona


  • Reklama

Powrót do Techniczne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

  • Reklama