[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

zegary e34

Wszystkie sprawy związane z instalacją elektryczną
  • Reklama

zegary e34

Post numer:#1  Postprzez skiper » 20 mar 2011, o 21:41

czy w e34 byly 3 rodzaje zegarow?
1.zwykly ten przewijany mechaniczny czy jak to tam nazwac
2.elektorniczny co wyswietlal km na samym dole
3.co wyswietlal elektornicznie inspekcje i km w prędkościomierzu
??

Bo musze kupic zegary do swojej e34 520i m50 na vanosie 95r i mam problem z doborem.
Teraz jest z tymi zegarami co maja wyswietlacz w predkosciomierzu i szukajac na allegro takiego samego zawsze trafia sie z diesla :/, nastepna sprawa ilosc wtyczek na tyle licznika. J mam na 2 a podoba sa na wiecej, elektryk powiedzial ze musi byc taki sam tez na 2

Czy moge zalozyc zegary z wyswietlaczem tylko na samym dole? bedzie dzialac?
skiper
 

Reklama

Czapki bejsbolówki - Sandwich

Post numer:#2  Postprzez seba316i » 20 mar 2011, o 22:27

e34 2.0 m20 oraz 2.4td są takie:

Obrazek

2.0 m50, 2.5 tds oraz 518i:

Obrazek

2.5 i wyżej:

Obrazek

licznik z 2.5 do 2.0 nie będzie działac - inna ilosc wtyczek. Ten z tdsa i 518i pewnie nie będa działać -Musisz dobrac taki sam, z m50. nawet wkładając ten z m20 moze ci predkosciomierz kłamać. Lepiej poszukaj na allegro jakies 2.0 24v na czesci jest pełno tego i zegar dostaniesz :)
seba316i
 

Post numer:#3  Postprzez skiper » 20 mar 2011, o 22:53

ja mam taki jak z drugiej fotki tylko ze bene a na allegro same do diesla sa :/
skiper
 

Post numer:#4  Postprzez rpautosport » 20 mar 2011, o 23:36

skiper napisał(a):ja mam taki jak z drugiej fotki tylko ze bene a na allegro same do diesla sa :/


A jak wpiszę na Allegro "Bmw 5 e34 520 M50 licznik zegar mały przebieg", to tez mi wyskoczą zegary z diesla? :)
rpautosport
 

Post numer:#5  Postprzez skiper » 20 mar 2011, o 23:43

szuakm ogolnie bo duzo sprzedajacych opsiuje np zegar z 520i do 518i i do diesli i zapewniaja ze pasuja na 100%
skiper
 

Post numer:#6  Postprzez damianradom23 » 21 mar 2011, o 08:41

Kup taki jaki miałeś i musi pasować. Przerabiałem już to z moim E34 tylko, że ja mam z tym dużym wyświetlaczem CC i musiałem tylko podmienić kość kodującą (potrzebna między innymi do OBC bo w takim przypadku OBC czyta dane z zegarów więc musi być odpowiednia kość) z tyłu zegarów i wszystko chodzi tak jak trzeba. Druga sprawa... Zegary z "dużym" wyświetlaczem są na 4 kostki, a reszta prawdopodobnie na dwie, ten najstarszy typ na 100% nie jestem pewny jak jest tylko z tymi z małym wyświetlaczem przebiegu. Pozdro
damianradom23
 

Post numer:#7  Postprzez seba316i » 22 mar 2011, o 01:25

skiper napisał(a):szuakm ogolnie bo duzo sprzedajacych opsiuje np zegar z 520i do 518i i do diesli i zapewniaja ze pasuja na 100%


szukaj na alledrogo jakiejs e34 2.0 m50 z przeznaczeniem na czesci dogadaj sie z gosciem to ci licznik odsprzeda. Tak patrzyłem te liczniki to jakieś chore ceny nie raz wołają...

btw. dlaczego chcesz zmienić licznik?
seba316i
 

Post numer:#8  Postprzez przemeq » 22 mar 2011, o 18:36

ten pierwszy typ występowal również w M50B20
musi się zgadzać ilość kostek

prędkościomierz nie będzie przekłamywał, przecież od prędkości masz czujnik w dyfrze
e46 330i & szukam e30 coupe wąskie lampu
przemeq
Stażysta
 
Posty: 390
Dołączył(a): 13 maja 2008, o 21:27
Lokalizacja: grójec
Moje BMW: 330i
Nadwozie: Touring
Silnik: M54B30
Instalacja LPG: TAK

Post numer:#9  Postprzez seba316i » 22 mar 2011, o 22:50

w e34 m20 gdy wrzuciłem licznik z m50 to kłamał. A był sprawny
seba316i
 

Post numer:#10  Postprzez skiper » 22 mar 2011, o 23:57

seba316i, zmieniam licznik bo prad zarl jak glupi no co do cen to wiara wola chore pieniadze
ostatnio zalatwilem ilicznik z m50b20 to byl zesrany bo nie chodzil wskaznik paliwa i oborotmierz z eko ;/
skiper
 

Post numer:#11  Postprzez seba316i » 23 mar 2011, o 01:05

to z dwóch zrób jeden :D
seba316i
 

Post numer:#12  Postprzez Zarowa » 30 mar 2011, o 21:50

Ja w swoim e34 m50b20 mialem pierwszy typ zegarów (były one montowane fabrycznie) na samym początku seri z m50. Z tego co ja się dowiedziałem 3 typ jest na 3 kości (3 to OBC, te od wskazywania np przepalonych zarówek). Więc pozostaje ci pierwszy albo drugi typ. Mniemam że powinny być te z drugiego foto. Od diesla z tego co się orientowałem działają normalnie, z tym że skala na obrotomierzu jest inna i nie wiem czy bak nie miał innej pojemności ;)

Pozdrawiam
Zarowa
 

Post numer:#13  Postprzez damianradom23 » 7 maja 2011, o 20:26

Zegary z trzeciego zdjęcia są na 4 kości, siedzą takie u mnie także informacja pewna i nie ma to nic wspólnego z OBC bo u mnie go niema, co więcej nawet pełnej wiązki do OBC nie mam, a zegary z Check są.
damianradom23
 

Re: zegary e34

Post numer:#14  Postprzez lipka » 12 sty 2015, o 17:51

Witam
Odkopię trochę temat.
Czy zegary a dokładnie chodzi mi o samą wtyczkę z e34 6 cylindrowego podejdzie do zegarów e30 4 cylindrowy
Szykuję się do swapa na m50b25 i muszę wymienić zegary w swojej e30 i tak pomyślałem że może wystarczy samą wtyczkę z e34??
lipka
Uczeń
 
Posty: 21
Dołączył(a): 9 lis 2014, o 09:37
Moje BMW: 316i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M50B25
Instalacja LPG: NIE
Silnik: MxxBxx



  • Reklama

Powrót do Elektryka & Elektronika

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

  • Reklama

cron