[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

Dodatkowe zegary olej,paliwo,napiecie

Wszystko związane z modyfikacjami wyglądu zewnętrznego jak i wewnętrznego
  • Reklama

Dodatkowe zegary olej,paliwo,napiecie

Post numer:#1  Postprzez X_E_O_N » 5 wrz 2010, o 11:11

Panowie mam pytanie czy macie jakies zrodlo skad mozna kupic gotowy trojnik za pomoca ktorego bede mogl wkrecic baczek do czujnika cisneinia oleju i oryginalny czujnik ten co jest informacja na desce ?????
X_E_O_N
 

Reklama

Post numer:#2  Postprzez lipass » 5 wrz 2010, o 11:23

lipass
Stażysta
 
Posty: 514
Dołączył(a): 27 lip 2009, o 12:01
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 335i
Nadwozie: Sedan
Silnik: M30B35
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 316i
Nadwozie: Touring
Silnik: M40B16

Post numer:#3  Postprzez X_E_O_N » 5 wrz 2010, o 12:31

ok dziekuje
X_E_O_N
 

Re: Dodatkowe zegary olej,paliwo,napiecie

Post numer:#4  Postprzez kamil.k » 5 wrz 2010, o 13:03

X_E_O_N napisał(a):Panowie mam pytanie czy macie jakies zrodlo skad mozna kupic gotowy trojnik za pomoca ktorego bede mogl wkrecic baczek do czujnika cisneinia oleju i oryginalny czujnik ten co jest informacja na desce ?????


a nie lepiej kupic czujnik taki żeby miał sam w sobie te dwie funkcje ?? był temat o dodatkowych zegarach i ktos nie polecał takich trójników o ile dobrze pamiętam
życie polega na sprycie
Avatar użytkownika
kamil.k
Moderator
 
Posty: 1956
Dołączył(a): 27 paź 2007, o 10:06
Lokalizacja: piotrków trybunalski
Moje BMW: 327i
Silnik: m20b27
Instalacja LPG: TAK

Post numer:#5  Postprzez X_E_O_N » 5 wrz 2010, o 13:32

z tej serii nie ma takich :)
X_E_O_N
 

Post numer:#6  Postprzez jackx-36 » 5 wrz 2010, o 19:22

X_E_O_N a do czego ty to potrzebujesz , bo ja przerabiałem cały ten temat u siebie i wszystko bangla
jackx-36
Profesor
 
Posty: 2267
Dołączył(a): 4 lut 2007, o 12:17
Lokalizacja: skątowni :)

Post numer:#7  Postprzez Pietrek » 5 wrz 2010, o 22:51

Ten trójnik wkręca się w miejscu seryjnego czujnika ?
w trójniku jest taki gwint jak w czujnikach VDO VW/Audi ? Mam dodatkowe czujniki z gwintem pod audi ? Mufki w trójniku mają taki gwint ?
Pietrek
Moderator
 
Posty: 5419
Dołączył(a): 26 lut 2008, o 17:19
Lokalizacja: Czeladź
Moje BMW: 325e
Nadwozie: Sedan
Silnik: m20b25
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#8  Postprzez X_E_O_N » 6 wrz 2010, o 08:24

potrzebuje to tylko pod czujnik cisnienia oleju i pod seryjna kontrolke w zegarach co prawda w wskazniku cisnienie oleju mam funkcje (warning) ale nie mam mozliwosci jej przestawiac a jest ustawiona za wysoko i zdarza sie ze mrygnie co mnie bardzo denerwuje :)
X_E_O_N
 

Post numer:#9  Postprzez jackx-36 » 6 wrz 2010, o 17:20

X_E_O_N O.K. ale do jakiego silnika chcesz sie podpiąć z tą redukcją , bo jesli do M20 to chyba sam zobaczysz ze nie da rady bo gniazdo czujnika jest umieszczone trocho pod kątem i w ten sposób ze nie wkrecisz tej redukcji
jackx-36
Profesor
 
Posty: 2267
Dołączył(a): 4 lut 2007, o 12:17
Lokalizacja: skątowni :)

Post numer:#10  Postprzez X_E_O_N » 7 wrz 2010, o 21:36

Bedzie musialo wejsc i nie wiedze innego wyjscia :)
X_E_O_N
 

Post numer:#11  Postprzez Wujek » 7 wrz 2010, o 21:57

X_E_O_N napisał(a):Bedzie musialo wejsc i nie wiedze innego wyjscia :)


Nie wiem jak w M20, ale u mnie w M52 czujnik jest na sporo wiekszym gwincie niz gwint czujnikow (M10 z tego co pamietam) - trzeba dotaczac redukcje. Wez pod uwage ze trojnik + redukcja potrzebuja sporo miejsca.

Nie wiem czy nie lepiej podjechac do tokarza, dac mu do reki ori czujnik z M20 i do tego czujnik na Twoj zegar i poprosic o wytoczenie czegos rozsadnego (jak jest ciasno to np pod katem).
Wujek
Student
 
Posty: 163
Dołączył(a): 12 cze 2009, o 19:04
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 3xx
Nadwozie: Coupe
Silnik: S50B32
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: e39
Nadwozie: Sedan
Silnik: S62B50
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#12  Postprzez jackx-36 » 8 wrz 2010, o 06:57

X_E_O_N napisał(a):Bedzie musialo wejsc i nie wiedze innego wyjscia :)


aaa ja widze :P sam mam tak zrobione i zdało to egzamin , zamówiłem specjalny przewód giętki w oplocie stalowym który jest przystosowany do olei i wysokich temperatur. tez miałem problem z róznymi gwintami na czujniku mam M10/1 a w bloku wiadomo jest M12/1,5. przewód jest zakończony odpowiednimi koncówkami z takimi gwintami ze to pasowało czyli od strony bloku ma gwint M12 a od strony czujnika M10.
koszt całej operacji 30cm przewodu wyniósł 35zł.
w wawce mamy firme która produkuje, dorabia na wymiar i zamówienie przewody gietkie i sztywne do róznego rodzaju maszyn przemysłowych napedzanych hydraulicznie i nie tylko.
mogą nawet zrobić przewody hamulcowe w oplocie stalowym ale jak sie dowiadywałem to koszt jest wiekszy od nowych w sklepie

P.S.
uwierz mi na 100% ta redukcja nie podejdzie do bloku silnika , gdyby tak było to mozna by bezpośredni wkręcać ten duzy czujnik cisnienia oleju tzw. bańkę , z której wychodzą dwa piny do podłaczenia wskażnika zegarowego i do podpiecia kontrolki w liczniku
jackx-36
Profesor
 
Posty: 2267
Dołączył(a): 4 lut 2007, o 12:17
Lokalizacja: skątowni :)

Post numer:#13  Postprzez X_E_O_N » 8 wrz 2010, o 08:59

spoko ja juz mam zrobione kolanko :P a wszystkie czujniki jakie mam mam na tem sam gwint co w bloku jest :)
X_E_O_N
 

Post numer:#14  Postprzez jackx-36 » 8 wrz 2010, o 19:04

X_E_O_N napisał(a):spoko ja juz mam zrobione kolanko


aa to trzeba było tak od razu , a nie my sie tu produkujemy :D

X_E_O_N napisał(a):wszystkie czujniki jakie mam mam na tem sam gwint co w bloku jest


szczęśliwiec :evil:
jackx-36
Profesor
 
Posty: 2267
Dołączył(a): 4 lut 2007, o 12:17
Lokalizacja: skątowni :)

Post numer:#15  Postprzez X_E_O_N » 8 wrz 2010, o 22:48

:) spoko moze jutro przyjdzie trójnik zobaczymy co bedzie
X_E_O_N
 

Następna strona


  • Reklama

Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

  • Reklama