[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

Dodatkowe zegary olej,paliwo,napiecie

Wszystko związane z modyfikacjami wyglądu zewnętrznego jak i wewnętrznego
  • Reklama

Post numer:#16  Postprzez Pietrek » 11 wrz 2010, o 00:49

Ja już mam ten trójnik.
Musze wykombinować jakieś kolanko. Xeon Sam je robiłeś ? Przyglądałeś się miejscu w bloku i kolanko musiałoby być troche długie żeby nie zapierało się o blok przy wkręcaniu, pokazałbyś jaki kształt ma to kolanko. Dłuższe kolanko chyba będzie troche fałszować temperature oleju ?
Pietrek
Moderator
 
Posty: 5420
Dołączył(a): 26 lut 2008, o 17:19
Lokalizacja: Czeladź
Moje BMW: 325e
Nadwozie: Sedan
Silnik: m20b25
Instalacja LPG: NIE

Reklama

Czapki bejsbolówki - Sandwich

Post numer:#17  Postprzez X_E_O_N » 13 wrz 2010, o 10:16

jak bede pod autem zrobie fotke
X_E_O_N
 

Post numer:#18  Postprzez Wujek » 13 wrz 2010, o 10:27

Pietrek napisał(a):Ja już mam ten trójnik.
Musze wykombinować jakieś kolanko. Xeon Sam je robiłeś ? Przyglądałeś się miejscu w bloku i kolanko musiałoby być troche długie żeby nie zapierało się o blok przy wkręcaniu, pokazałbyś jaki kształt ma to kolanko. Dłuższe kolanko chyba będzie troche fałszować temperature oleju ?


Z mojego doswiadczenia czujnik temperatury oleju MUSI byc w misce olejowej.

Wkrecony w inne miejsce (np magistrale olejowa czy w podstawke filtra oleju) znacznie zaniza wskazania.
Wujek
Student
 
Posty: 163
Dołączył(a): 12 cze 2009, o 19:04
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 3xx
Nadwozie: Coupe
Silnik: S50B32
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: e39
Nadwozie: Sedan
Silnik: S62B50
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#19  Postprzez kamil.k » 13 wrz 2010, o 20:39

ciekawy własnie jestem jakie różnice w temp oleju są w różnych miejscach w silniku

to czy w misce jest najwyższa temp. to nie wiem.przecież w układzie jest on pod cisnieniem a wiec już z tego powodu jego temp rośnie :)

trzeba by pewnie na racingforum poszukac bo kojarze taki temat był ale czy sa tam jakies konkretne informacje to nie pamietam.jak ktos znajdzie niech wrzuci linka
życie polega na sprycie
Avatar użytkownika
kamil.k
Moderator
 
Posty: 1956
Dołączył(a): 27 paź 2007, o 10:06
Lokalizacja: piotrków trybunalski
Moje BMW: 327i
Silnik: m20b27
Instalacja LPG: TAK

Post numer:#20  Postprzez Wujek » 13 wrz 2010, o 21:04

kamil.k napisał(a):ciekawy własnie jestem jakie różnice w temp oleju są w różnych miejscach w silniku

to czy w misce jest najwyższa temp. to nie wiem.przecież w układzie jest on pod cisnieniem a wiec już z tego powodu jego temp rośnie :)

trzeba by pewnie na racingforum poszukac bo kojarze taki temat był ale czy sa tam jakies konkretne informacje to nie pamietam.jak ktos znajdzie niech wrzuci linka



Tez wierzylem ze w magistrali olejowej bedzie dobrze - dlatego tak zamontowalem. Przy pelnym ogniu na torze olej nie przekraczal wg zegara 80 stopni - jakos w to nie wierze ;)

MPowery maja oryginalnie w misce.
Wujek
Student
 
Posty: 163
Dołączył(a): 12 cze 2009, o 19:04
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 3xx
Nadwozie: Coupe
Silnik: S50B32
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: e39
Nadwozie: Sedan
Silnik: S62B50
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#21  Postprzez kamil.k » 13 wrz 2010, o 21:53

to dziwne bo przecież sam blok pewnie ma wiecej niż 80 stopni
życie polega na sprycie
Avatar użytkownika
kamil.k
Moderator
 
Posty: 1956
Dołączył(a): 27 paź 2007, o 10:06
Lokalizacja: piotrków trybunalski
Moje BMW: 327i
Silnik: m20b27
Instalacja LPG: TAK

Post numer:#22  Postprzez Wujek » 13 wrz 2010, o 21:58

kamil.k napisał(a):to dziwne bo przecież sam blok pewnie ma wiecej niż 80 stopni



Ma termostat na osiemdziesiat-pare stopni, wiec niekoniecznie.... Poza tym czujnik siedzi w trojniku, wiec mysle ze pokazuje mniej-wiecej prawde... Do 85 stopni.
Wujek
Student
 
Posty: 163
Dołączył(a): 12 cze 2009, o 19:04
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 3xx
Nadwozie: Coupe
Silnik: S50B32
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: e39
Nadwozie: Sedan
Silnik: S62B50
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#23  Postprzez Pietrek » 14 wrz 2010, o 12:25

Przyszedł trójnik taki jak wyżej ktoś pokazał w linku.
Gwinty się nie zgadzają z moimi czujnikami, mam czujniki VDO dedykowane do audi/vw , będe musiał dorobić odpowiednie mufki u tokarza.


Jaki gwint ma czujnik ciśnienia w bloku m20 ?
Pietrek
Moderator
 
Posty: 5420
Dołączył(a): 26 lut 2008, o 17:19
Lokalizacja: Czeladź
Moje BMW: 325e
Nadwozie: Sedan
Silnik: m20b25
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#24  Postprzez lipass » 14 wrz 2010, o 12:40

Pietrek napisał(a):Jaki gwint ma czujnik ciśnienia w bloku m20 ?

m12x1,5 o ile pamiętam, a w audi/vw jest m10x1
lipass
Stażysta
 
Posty: 514
Dołączył(a): 27 lip 2009, o 12:01
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 335i
Nadwozie: Sedan
Silnik: M30B35
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 316i
Nadwozie: Touring
Silnik: M40B16

Post numer:#25  Postprzez X_E_O_N » 19 wrz 2010, o 20:09

u mnie to wyglada tak po wykonaniu kilku modyfikacji

Obrazek
X_E_O_N
 

Post numer:#26  Postprzez MAJSU » 20 wrz 2010, o 21:57

Taki patent też jest dobry :wink:

Obrazek
MAJSU
 

Post numer:#27  Postprzez Adamu$ » 20 wrz 2010, o 22:57

muszę gdzieś zainstalować czujniki temperatury i ciśnienia w m50b25, i zastanawiam się jak to rozwiązać. od temp. dam w miskę(nagwintuje korek spustowy) a od ciśn.(gruszkę) w miejsce seryjnego? gruszka i tak ma dwa wyjścia(na zegar i na kontrolkę)
Adamu$
 

Post numer:#28  Postprzez pocisk997 » 22 wrz 2012, o 14:55

No właśnie, jak to jest z tym drugim stykiem od czujnika ciśnienia oleju? Można go wykorzystać do kontrolki na zegarach? Gdzieś wyczytałem, że ten drugi styk, to jakoaś krańcówka, ale nie wiem o co chodzi.
Układy wydechowe z nierdzewki, SWAPY, przeróbki aut do sportu, 2jd Garage

viewtopic.php?f=91&t=44829
pocisk997
Profesor
 
Posty: 2092
Dołączył(a): 15 wrz 2008, o 19:15
Lokalizacja: Strzegom
Moje BMW: 328i
Nadwozie: Coupe
Silnik: m52b28
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#29  Postprzez maaaad » 24 wrz 2012, o 13:04

Panowie, mam prośbę o małą wskazówkę - skąd dokładnie wyprowadzaliście napięcie po kluczyku?
Łopatologicznie poproszę :)
maaaad
Profesor
 
Posty: 2406
Dołączył(a): 6 sty 2007, o 01:45
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: 320i
Nadwozie: Sedan
Silnik: M52B28
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#30  Postprzez Wujek » 24 wrz 2012, o 14:11

maaaad napisał(a):Panowie, mam prośbę o małą wskazówkę - skąd dokładnie wyprowadzaliście napięcie po kluczyku?
Łopatologicznie poproszę :)


Najwygodniej będzie Ci to znaleźć przy radiu. Masz tam przewody na których jest napięcie po stacyjce (czerwony w kostce ISO), stały plus (żółty), podświetlenie (pomarańczowy).
Wujek
Student
 
Posty: 163
Dołączył(a): 12 cze 2009, o 19:04
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 3xx
Nadwozie: Coupe
Silnik: S50B32
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: e39
Nadwozie: Sedan
Silnik: S62B50
Instalacja LPG: NIE

Poprzednia stronaNastępna strona


  • Reklama

Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

  • Reklama

cron