[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

Dodatkowe zegary olej,paliwo,napiecie

Wszystko związane z modyfikacjami wyglądu zewnętrznego jak i wewnętrznego
  • Reklama

Post numer:#31  Postprzez maaaad » 24 wrz 2012, o 15:12

Wujek, dzięki wielkie :cool2:
maaaad
Profesor
 
Posty: 2394
Dołączył(a): 6 sty 2007, o 01:45
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: 320i
Nadwozie: Sedan
Silnik: M52B28
Instalacja LPG: NIE

Reklama

Czapki bejsbolówki - Sandwich

Post numer:#32  Postprzez kredensiarz » 1 gru 2013, o 03:31

Też muszę dołożyć dodatkowy czujnik. A dokładnie w miejsce oryginalnego podłączyć 2, obydwa na m12×1,5. Gdzie mogę dostać (wysyłkowo) komplet gratów? TU jest odpowiedni trójnik, ale nie sprzedają w detalu (min. 5 sztuk).

To nie może być tak jak ma Xeon, urwie się prędzej czy później.
kredensiarz
Stażysta
 
Posty: 305
Dołączył(a): 11 lis 2008, o 12:05
Lokalizacja:    

Post numer:#33  Postprzez kamil.k » 1 gru 2013, o 10:44

kredensiarz napisał(a):Też muszę dołożyć dodatkowy czujnik. A dokładnie w miejsce oryginalnego podłączyć 2, obydwa na m12×1,5. Gdzie mogę dostać (wysyłkowo) komplet gratów? TU jest odpowiedni trójnik, ale nie sprzedają w detalu (min. 5 sztuk).

To nie może być tak jak ma Xeon, urwie się prędzej czy później.


podjedż do sklepu z hydrauliką siłową i powinni mieć
życie polega na sprycie
Avatar użytkownika
kamil.k
Moderator
 
Posty: 1956
Dołączył(a): 27 paź 2007, o 10:06
Lokalizacja: piotrków trybunalski
Moje BMW: 327i
Silnik: m20b27
Instalacja LPG: TAK

Post numer:#34  Postprzez kredensiarz » 1 gru 2013, o 14:23

u mnie na wsi nigdzie nie ma i w necie nic sensownego nie znalazłem w detalu, help!
kredensiarz
Stażysta
 
Posty: 305
Dołączył(a): 11 lis 2008, o 12:05
Lokalizacja:    

Post numer:#35  Postprzez maaaad » 1 gru 2013, o 14:46

kredensiarz, mam taki trójnik, jak pokazałeś w linku, w intercars sprzedali mi 1 sztukę. Idź na ich stronę, może da radę wysyłkowo.
maaaad
Profesor
 
Posty: 2394
Dołączył(a): 6 sty 2007, o 01:45
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: 320i
Nadwozie: Sedan
Silnik: M52B28
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#36  Postprzez kredensiarz » 1 gru 2013, o 21:38

Już próbowałem w IC - nie sprowadzą mi jednej sztuki, bo mogą zamówić wyłącznie całe pudełko. Ale przynajmniej mam teraz pewność, że wchodzi w blok, więc dzięki dla ciebie. Jakbyś jeszcze tylko zdradził ile kosztował.
kredensiarz
Stażysta
 
Posty: 305
Dołączył(a): 11 lis 2008, o 12:05
Lokalizacja:    

Post numer:#37  Postprzez maaaad » 1 gru 2013, o 22:32

20 zł, o ile pamiętam, tylko weź pod uwagę, że ja mam m52 - nie wiem, czy tam jest taki sam gwint. A te trójniki itp były z różnymi gwintami dostępne.
maaaad
Profesor
 
Posty: 2394
Dołączył(a): 6 sty 2007, o 01:45
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: 320i
Nadwozie: Sedan
Silnik: M52B28
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#38  Postprzez Pietrek » 4 gru 2013, o 00:32

Mam taki trójnik jak pokazywał xeon, chętnie sprzedam.
Pietrek
Moderator
 
Posty: 5422
Dołączył(a): 26 lut 2008, o 17:19
Lokalizacja: Czeladź
Moje BMW: 325e
Nadwozie: Sedan
Silnik: m20b25
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#39  Postprzez PR0ZAC » 4 gru 2013, o 03:03

Ja mogę załatwić z mosiądzu pod M20/M52 itd trójnik, gwint wejście do każdego silnika BMW M12x1,5 i dwa wejścia jedno M12x1,5 i jedno 1/8" lub M10x1 dla dodatkowego czujnika ciśnienia. Koszt ok 60zł.
PROZAC_PERFORMANCE@WP.PL
507-247-871

Obrazek

[center]SWAPY, Black Hella, polerowanie kloszy, regeneracja odbłyśników, chromowanie, cynkowanie. Zapraszam :)[/center]
PR0ZAC
Inżynier
 
Posty: 898
Dołączył(a): 3 sie 2009, o 18:35
Lokalizacja: Wołomin
Moje BMW: 328
Nadwozie: Sedan
Silnik: M52B28
Instalacja LPG: TAK

Post numer:#40  Postprzez kredensiarz » 11 gru 2013, o 22:52

Pietrek napisał(a):Mam taki trójnik jak pokazywał xeon, chętnie sprzedam.

A jakie masz gwinty?
PROZAC napisał(a):Ja mogę załatwić z mosiądzu pod M20/M52 itd trójnik, gwint wejście do każdego silnika BMW M12x1,5 i dwa wejścia jedno M12x1,5 i jedno 1/8" lub M10x1 dla dodatkowego czujnika ciśnienia

To znaczy nie masz z dwoma wyjściami 12×1,5? Jaki kształt ma ten trójnik?
kredensiarz
Stażysta
 
Posty: 305
Dołączył(a): 11 lis 2008, o 12:05
Lokalizacja:    

Re: Dodatkowe zegary olej,paliwo,napiecie

Post numer:#41  Postprzez kuerone » 16 cze 2014, o 23:13

Panowie a co myślicie o wywierceniu i nagwintowaniu otworu w śrubie drążonej, w podstawie chłodnicy oleju na czujnik ciśnienia oleju? (bączek pod dodatkowe zegary)
Btw... gdzieś to tu było, ale nie mogę znaleźć. Czy czujnik muszę mieć z dwiema wypustkami do podłączenia, czy z jedną?
Obrazek

Rzuć okiem na mój projekt.
http://bmw-e30.pl/viewtopic.php?t=21207
---
kuerone
Profesor
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 21 sty 2009, o 16:56
Lokalizacja: Sopot
Moje BMW: 325e
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B28
Instalacja LPG: NIE

Re: Dodatkowe zegary olej,paliwo,napiecie

Post numer:#42  Postprzez misza » 17 cze 2014, o 10:41

A trójnika nie chcesz dać? Było by prościej.
misza
Stażysta
 
Posty: 487
Dołączył(a): 30 paź 2012, o 13:17
Lokalizacja: Mińsk Maz
Moje BMW: 318i
Nadwozie: Touring
Silnik: M40B18
Instalacja LPG: NIE

Re: Dodatkowe zegary olej,paliwo,napiecie

Post numer:#43  Postprzez kuerone » 17 cze 2014, o 18:26

misza napisał(a):A trójnika nie chcesz dać? Było by prościej.


Szczerze nie znalazłem nic ciekawego co by się nadawało. A co do wiercenia i gwintowania - moim zdaniem żaden problem.
Obrazek

Rzuć okiem na mój projekt.
http://bmw-e30.pl/viewtopic.php?t=21207
---
kuerone
Profesor
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 21 sty 2009, o 16:56
Lokalizacja: Sopot
Moje BMW: 325e
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B28
Instalacja LPG: NIE

Re: Dodatkowe zegary olej,paliwo,napiecie

Post numer:#44  Postprzez M-Technic2 » 17 cze 2014, o 20:54

ja bede myslal nad czyms takim,ale ja bede chcial skorzystac z adaptera (podstawki) pod filtr oleju,w niego spokojnie sobie wkrecic mozna czujniki temp i cisnienia,jak dla mnie najprosciej skorzystac z tego.
M-Technic2
Magister
 
Posty: 1289
Dołączył(a): 27 maja 2009, o 23:31
Lokalizacja: R-do-M

Re: Dodatkowe zegary olej,paliwo,napiecie

Post numer:#45  Postprzez kuerone » 17 cze 2014, o 21:52

M-Technic2 napisał(a):ja bede myslal nad czyms takim,ale ja bede chcial skorzystac z adaptera (podstawki) pod filtr oleju,w niego spokojnie sobie wkrecic mozna czujniki temp i cisnienia,jak dla mnie najprosciej skorzystac z tego.


A ten adapter zagra z podstawką chłodnicy oleju?
Obrazek

Rzuć okiem na mój projekt.
http://bmw-e30.pl/viewtopic.php?t=21207
---
kuerone
Profesor
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 21 sty 2009, o 16:56
Lokalizacja: Sopot
Moje BMW: 325e
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B28
Instalacja LPG: NIE

Poprzednia stronaNastępna strona


  • Reklama

Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 1 gość

  • Reklama