[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

Wyciszenie wydechu

Wszystko związane z modyfikacjami wyglądu zewnętrznego jak i wewnętrznego
  • Reklama

Post numer:#16  Postprzez Leon » 1 wrz 2011, o 21:46

200km/h lata się po autostradzie a nie po wąskiej drodze z wysokim krawężnikiem i latarniami po bokach i to jeszcze w dwa samochody.
Twoja sprawa, zatrzaśniesz się to przynajmniej innym krzywdy nie zrobisz.
Dobre 10 lat temu u mnie w mieście były ustawki właśnie na podobnej drodze i skończyło się to śmiercią 4 młodych kolesi, którzy nagle stracili panowanie nad autem, przy prędkości ok..... 100km/h, niestety Civic okazał się zbyt wiotki w konfrontacji z latarnią.
Zobacz na jakiej drodze bawią się chłopaki np. tu:
http://www.youtube.com/watch?v=nv5StDgG ... re=related
Leon
Doktor
 
Posty: 2715
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:36
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: 320i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B20
Instalacja LPG: NIE

Reklama

Post numer:#17  Postprzez Baks » 2 wrz 2011, o 23:48

moje pytanko jest odnosnie m52b28 caly uklad wydechowy z m52b28 z e46. i chcialbym go podglosnic. myslalem o rozcieciu tlumika i wywaleniu z calosci wytlumienia. czy to nie wplynie negatywnie na cisnienie w wydechu? ponoc m52b28 nie lub rozluznania? pozdrawiam i prosze o jakas odpowedz ;)
Baks
 

Post numer:#18  Postprzez kratek » 3 wrz 2011, o 06:50

Nie ,nic sie nie stanie ale nie wiadomo jak to bedzie chodzic,zaloz po prostu inny tlumik - nie rozwalaj swojego. Wiem ze to dełuuu ale w espero koles wywalil wygluszenie z tlumika koncowego i chodzilo jak kupa,dzwonilo strasznie - dzwiek byl mega metaliczny.
kratek
 

Post numer:#19  Postprzez Baks » 3 wrz 2011, o 09:31

kupie 2 gi taki sam i poeksperymaentuje :) thx za info
Baks
 

Post numer:#20  Postprzez ksx9 » 3 wrz 2011, o 14:19

Ja osobiście polecam wydech środkowy z jakiegoś diesla, miałem u siebie taki w m50 i chodziło mega fajnie, do tego jakiś fajny końcowy lub nawet ori.
U mnie środkowy był z forda :D
ksx9
Magister
 
Posty: 1149
Dołączył(a): 23 lip 2009, o 20:24
Lokalizacja: Biłgoraj
Moje BMW: e36
Nadwozie: Coupe
Silnik: m42b18
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#21  Postprzez Gawel » 3 wrz 2011, o 16:14

przy budowaniu wydechu przelotowego nie wystarczy wywalenie samego katalizatora i środkowego tłumika trzeba wstawić odpowiedni przelotowy tłumik końcowy bo inaczej będzie tragiczne brzmienie gdyż seryjny tłumik obojętnie jaki nie jest przystosowany do tak szybkiego odprowadzenia spalin. Jak ktoś chce mieć cisze i fajny dźwięk silnika to niech sobie wstawi środkowy seryjny tłumik jakiś i końcowy(dodam ze powinny być to tłumiki dedykowane przepływowo do układu ) i dobry dolot ze stożkiem(lub dedykowana w obudowe filtra wkładka np K&N) a dźwięk silnika się poprawi a zarazem będzie cisza w aucie jak i poza nim natomiast jak ktoś chce mieć auto z poprawionym odprowadzeniem spalin to niestety tłumiki sportowe i brak środkowego. przy sportach w wersji okrągłej(okrągłe rury końcowego) można dokupić silencer i trochę przyciszyć.
Gawel
 

Post numer:#22  Postprzez Baks » 6 wrz 2011, o 10:01

ma ktos moze filmik jak brzmi wypatroszony oryginalny wydech w R6 BMW? pozdrawiam
Baks
 

Post numer:#23  Postprzez ryss15 » 6 wrz 2011, o 21:09

A jak będzie chodzic m52 na środkowym z 323 i koncowym z m20? Bo obecnie mam tylko kocnowy z m20 i brzmi to jak polonez
ryss15
Stażysta
 
Posty: 307
Dołączył(a): 9 paź 2007, o 22:24
Lokalizacja: Kamienna Góra
Moje BMW: 328i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M52B28
Instalacja LPG: TAK
Kolejne BMW: 525d
Nadwozie: Touring
Silnik: M57B25
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#24  Postprzez legwan000 » 31 mar 2013, o 11:48

Witam
postanowiłem odkopać temat jako, że wydaje mi się najodpowiedniejszy do tematu który rozgryzam

- ostatnio znalazłem trochę czasu żeby poeksperymentować ze swoim układem wydechowym w E30 316i , tutaj efekty

dźwięki układu -> tłumik środkowy od e30, końcowy noname http://www.youtube.com/watch?v=9rbHC4D5JEE


wyciąłem końcowy zostawiając tylko środkowy - kamerka przyciszyła niestety dźwięk który był dośc gośny, znikneły ze ścieżki też przyjemne dźwięki - brzmiał ciekawie http://www.youtube.com/watch?v=DMavfxUDXjw


ostatnia operacja to wycięcie środkowego i wstawienie końcowego noname - efekt jest tak tragiczny http://www.youtube.com/watch?v=O9eZb6rqx6c
:)
legwan000
Uczeń
 
Posty: 34
Dołączył(a): 6 lip 2012, o 22:55
Lokalizacja: Trzebinia / Kraków
Moje BMW: 325
Nadwozie: Coupe
Silnik: M50B25
Instalacja LPG: TAK
Kolejne BMW: 316i
Nadwozie: Sedan
Silnik: m40b16
Instalacja LPG: TAK

Post numer:#25  Postprzez e30 owner » 31 mar 2013, o 12:26

Legwan - fajny test :) Jak dla mnie najlepiej działał ze środkowym, później sam środkowy, a sam no name porażka, może by się zmieniło na plus gdyby była mniejsza końcówka :) Ja kiedyś kupiłem e30 320i z wyciętym środkowym i katem, obciętymi słomkami przy samej puszce i dospawaną owalną końcówką z wkładką siatkową, na wolnych ładnie chodził, ale pod obciążeniem 2000 - 4000 obr/min darł japę jak głupi, więc wyleciał :D 3 razy głośniej jak taki sam setup tylko z zachowanymi słomkami. Ale te pyrkanie na wolnych mega zajebiste było - takie mięsiste jakby tam 3 litry były :) Jak postawić dwa takie same układy tylko różniące się samą końcówką też będą miały inną barwę dźwięku. Gdybym miał robić wydech do siebie, to na pewno na trzech tłumikach, środkowe dwa - po jednym na runner zamiast jednego zbiorczego, i końcowy wspólny dla dwóch runnerów i dwie słomki po 2,25". Runnery 2", i powinno grać ładnie. Ale że wpada świstak, to już nie ma znaczenia u mnie :D
e30 owner
 

Post numer:#26  Postprzez mc_picia » 15 lis 2013, o 23:30

Krótkie pytanie, w niedużych pieniądzach kupiłem nowy tłumik środkowy do 323i. Chce go wstawić zamiast strumiennic które mam wstawione zamiast katalizatora, odgłos silnika mi się nie podoba.
Czy to coś zmieni? Na plus?
Ma ktoś taki setup?
mc_picia
Student
 
Posty: 269
Dołączył(a): 14 gru 2010, o 23:00
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: 325iC
Nadwozie: Cabrio
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE

Poprzednia strona


  • Reklama

Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

  • Reklama