[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

Poprawa stabilnosci prowadzenia w zakretach.

Wszystko związane z modyfikacjami wyglądu zewnętrznego jak i wewnętrznego
  • Reklama

Re: Poprawa stabilnosci prowadzenia w zakretach.

Post numer:#31  Postprzez stefan543 » 28 kwi 2014, o 09:16

A powiedz tylko, robiłeś to na aucie? Z tego co widzę chyba tak? Nie trzeba rozbierać lagi? Amor podczas spawania się nie uszkodzi? Masz grubą czy cienką lagę i jaki wkład? Blaszka się nie wygina na boki? Z góry dzięki za odpowiedzi ;)
stefan543
Uczeń
 
Posty: 85
Dołączył(a): 9 wrz 2013, o 22:25
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 328
Nadwozie: Coupe
Silnik: M52B28
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 328
Nadwozie: Touring
Silnik: M52B28TU
Instalacja LPG: TAK

Reklama

Czapki bejsbolówki - Sandwich

Re: Poprawa stabilnosci prowadzenia w zakretach.

Post numer:#32  Postprzez JajoJJ » 29 kwi 2014, o 23:02

Ostatnio na targach gadałem z kilkoma osobami o tej modyfikacji i podobno jest wyraźna poprawa w prowadzeniu, sam sie za to zabieram już ze 2 lata i jeszcze nie zrobiłem, może uda mi się to zrobić na najbliższe ytp więc zdam relację. Ja jednak nie będę tego robił na aucie, bo mam grube wkłady amorków i trochę obawiam się uszkodzenia pod wpływem temperatury w trakcje spawania. Jeżeli masz cienki wkład w grubej ladze to można by zaryzykować spawanie na aucie, choć wykręcenie amorka to 20min roboty.
JajoJJ
Uczeń
 
Posty: 76
Dołączył(a): 21 paź 2009, o 17:50
Lokalizacja: Konin

Re: Poprawa stabilnosci prowadzenia w zakretach.

Post numer:#33  Postprzez Kaczmar » 29 kwi 2014, o 23:56

stefan543 napisał(a):A powiedz tylko, robiłeś to na aucie? Z tego co widzę chyba tak? Nie trzeba rozbierać lagi? Amor podczas spawania się nie uszkodzi? Masz grubą czy cienką lagę i jaki wkład? Blaszka się nie wygina na boki? Z góry dzięki za odpowiedzi ;)


tak, robiłem na aucie, nic nie uszkodziłem, spaw jest konkretny także 5mm blacha się nie wygina.
gruba laga
Kaczmar
Magister
 
Posty: 1334
Dołączył(a): 27 wrz 2011, o 22:54
Lokalizacja: Długołęka
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M50B25v
Instalacja LPG: NIE

Re: Poprawa stabilnosci prowadzenia w zakretach.

Post numer:#34  Postprzez stefan543 » 30 kwi 2014, o 19:57

JajoJJ napisał(a):(...) może uda mi się to zrobić na najbliższe ytp więc zdam relację (...)


A jakim wozem latasz? To się zobaczymy i byś zdał relację z poprawy prowadzenia ;)
stefan543
Uczeń
 
Posty: 85
Dołączył(a): 9 wrz 2013, o 22:25
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 328
Nadwozie: Coupe
Silnik: M52B28
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 328
Nadwozie: Touring
Silnik: M52B28TU
Instalacja LPG: TAK

Re: Poprawa stabilnosci prowadzenia w zakretach.

Post numer:#35  Postprzez JajoJJ » 30 kwi 2014, o 22:18

e30 318is delikatnie zmodzone do kjs, ale bez klatki będę jechał w open. Jeżeli auto wytrzyma do niedzieli na tptd to liczę na jakieś wskazówki od ciebie, bo 1,56 robi wrażenie
JajoJJ
Uczeń
 
Posty: 76
Dołączył(a): 21 paź 2009, o 17:50
Lokalizacja: Konin

Re: Poprawa stabilnosci prowadzenia w zakretach.

Post numer:#36  Postprzez stefan543 » 1 maja 2014, o 08:35

No ładnie to jeszcze w tej samej klasie startujemy :P Ja na pewno nie zdążę przerobić tych mocowań więc czuję pewien niepokój :P Co do wskazówek to jest jedna, trzeba zapie******ć :P Zresztą są filmy więc wystarczy sobie porównać tor jazdy może coś dla siebie z tego wyniesiesz i Ci się przyda ;)
stefan543
Uczeń
 
Posty: 85
Dołączył(a): 9 wrz 2013, o 22:25
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 328
Nadwozie: Coupe
Silnik: M52B28
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 328
Nadwozie: Touring
Silnik: M52B28TU
Instalacja LPG: TAK

Re: Poprawa stabilnosci prowadzenia w zakretach.

Post numer:#37  Postprzez Tymon » 3 maja 2014, o 14:17

stefan543 napisał(a):No ładnie to jeszcze w tej samej klasie startujemy :P Ja na pewno nie zdążę przerobić tych mocowań więc czuję pewien niepokój :P Co do wskazówek to jest jedna, trzeba zapie******ć :P Zresztą są filmy więc wystarczy sobie porównać tor jazdy może coś dla siebie z tego wyniesiesz i Ci się przyda ;)

Jak to mówi Borek...odwaga, gaz gaz, odwaga :D
M20B25 Turbo 294,3Hp/430.1Nm

Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
Tymon
Profesor
 
Posty: 1694
Dołączył(a): 2 wrz 2007, o 09:47
Lokalizacja: Śląsk-Mikołów
Moje BMW: 320i
Nadwozie: Sedan
Silnik: M20B25 T
Instalacja LPG: NIE

Re: Poprawa stabilnosci prowadzenia w zakretach.

Post numer:#38  Postprzez JajoJJ » 12 maja 2014, o 16:24

Już po YTP i track dayu, więc mogę napisać ze 100 procentową pewnością, że łącznik stabilizatora mocowany do kolumny działa lepiej niż tradycyjny. Auto jest bardziej stabilne, mniej się przechyla, prowadzi się pewniej, jeżeli wcześniej nie zostało ustawione do zakrętu to objawia się to delikatną przewidywalną podsterownością. Natomiast co do krótkiego tylnego łącznika z compacta nie mam zdania, jeżeli jest różnica to dla mnie ciężko wyczuwalna. W każdym razie po tych dwóch modyfikacjach auto prowadzi się zdecydowanie lepiej niż na poprzednich pojeżdżawkach więc polecam każdemu kto budżetowo chce poprawić właściwości trakcyjne swojego auta. Porównań czasowych z YTP niestety nie mam, bo znajomi z którymi mogłem się porównywać przesiedli się na inne opony więc ciężko stwierdzić jaki jest zysk czasowy.
JajoJJ
Uczeń
 
Posty: 76
Dołączył(a): 21 paź 2009, o 17:50
Lokalizacja: Konin

Re: Poprawa stabilnosci prowadzenia w zakretach.

Post numer:#39  Postprzez rudzilu » 11 kwi 2015, o 08:03

Na poczatku przed wszystkimi przeróbkami amorow, sprężyn, stabilizatorów itp polecam wymianę wszystkich tuleji tylnej belki na nowe, najlepiej poliuretan. Różnica w prowadzeniu jest Kolosalna.
rudzilu
Rekrut
 
Posty: 3
Dołączył(a): 11 kwi 2015, o 07:17
Moje BMW: mtech
Nadwozie: Coupe
Silnik: m42b21
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: e30
Nadwozie: M3
Silnik: s14b25
Instalacja LPG: NIE

Re: Poprawa stabilnosci prowadzenia w zakretach.

Post numer:#40  Postprzez robsson8 » 12 kwi 2015, o 13:07

Mógłby ktoś wrzucić fotki jak wygląda to na aucie ? W poprzednim linku foty nie dzialają :(
robsson8
Uczeń
 
Posty: 16
Dołączył(a): 18 kwi 2011, o 20:40
Lokalizacja: Gdansk
Moje BMW: 328
Nadwozie: Coupe
Silnik: M52B28
Instalacja LPG: NIE
Silnik: MxxBxx

Re: Poprawa stabilnosci prowadzenia w zakretach.

Post numer:#41  Postprzez dzidzia24 » 19 kwi 2015, o 00:27

vW poprzedniej e30 miałem to zobione tylko że przy konwersji na 5x120 (w obecnej też napewno będę to robił) dodatkowo przerobiłem mocowanie staba na te od e46.Po tym wszystkim czuć było poprawę.Tu kilka foto

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
dzidzia24
Stażysta
 
Posty: 333
Dołączył(a): 7 lis 2011, o 16:32
Lokalizacja: suwałki
Moje BMW: 330i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M52B30
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: _____
Silnik: MxxBxx
Instalacja LPG: NIE

Poprzednia strona


  • Reklama

Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 2 gości

  • Reklama