[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

Klimatyzacja e30 z silnikiem m50b25

Wszystko związane z modyfikacjami wyglądu zewnętrznego jak i wewnętrznego
  • Reklama

Klimatyzacja e30 z silnikiem m50b25

Post numer:#1  Postprzez deeste » 27 gru 2012, o 00:00

Ogarniał może już ktoś temat klimatyzacji w e30 z silnikiem m50b25? Co jest potrzebne z e30 a co z e34/e36 żeby to w miare banglało :d a i lepiej z e34 czy z e36 , czy nie ma różnicy :d

pozdro
Obrazek
deeste
Moderator
 
Posty: 2322
Dołączył(a): 19 lis 2007, o 21:49
Lokalizacja: Płock
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M50B25
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 320
Nadwozie: Touring
Silnik: M20B20

Reklama

Post numer:#2  Postprzez Pietrek » 27 gru 2012, o 00:09

Tak w skrócie to potrzebujesz kompresor klimy do m50 i resztę kompletu już z e30.
By połączyć kompresor z resztą będziesz musiał dorobić przewody w specjalnym zakładzie.
Pietrek
Moderator
 
Posty: 5422
Dołączył(a): 26 lut 2008, o 17:19
Lokalizacja: Czeladź
Moje BMW: 325e
Nadwozie: Sedan
Silnik: m20b25
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#3  Postprzez miro » 27 gru 2012, o 00:10

Ostatnio pytałem o to samo tylko do m52 więc to samo.

pozdro
Obrazek
miro
Inżynier
 
Posty: 856
Dołączył(a): 20 sie 2007, o 16:14
Lokalizacja: Nowy Dwór Maz.
Moje BMW: 325i
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#4  Postprzez deeste » 27 gru 2012, o 00:38

hmm a jakieś graty klimy z e30 można zastąpić z e34/e36 ? wiadomo że o graty z e36 dużo łatwiej :d

kompresor i mocowanie z m50 a reszta z e30 ?:d będzie cieżko..

a opcja przycisk z e30 + wiązka + nagrzewnica a reszta np od e36 nie przejdzie ?:d

pozdro
Obrazek
deeste
Moderator
 
Posty: 2322
Dołączył(a): 19 lis 2007, o 21:49
Lokalizacja: Płock
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M50B25
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 320
Nadwozie: Touring
Silnik: M20B20

Post numer:#5  Postprzez Grzesiek2290 » 27 gru 2012, o 03:32

Cała obudowa nagrzewnicy ,dmuchawa i sama nagrzewnica to już całkiem inna bajka między E30, a E30 z klimą ,a co dopiero adaptować to z E36 ; :tun:
Jak masz klimę z wew. obiegiem to już całkiem jest niezła wixa bo większość klapek sterowane jest silniczkami itd. Nie wiem czy panel nawiewów czymś się różni ale chyba nie.


Ja taki zestaw bez przewodów, chłodnicy i sprężarki sprzedałem za chyba 350zł... Więc da się znaleźć :)



OT:
A sprężarke z M50,M60 lub M40 oddam za 30zł/sztuka hue hue :P
E30 325i 87' - rozebrałem i nie umiem złożyć
Grzesiek2290
Doktor
 
Posty: 3866
Dołączył(a): 27 sie 2007, o 19:14
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B2X
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#6  Postprzez Pietrek » 27 gru 2012, o 11:46

Grzesiek2290 napisał(a):Nie wiem czy panel nawiewów czymś się różni ale chyba nie.


Różni się, miałem przed oczami taki panel i porównywałem ze zwykłym :)
W "przesuwadłach" są jakby potencjometry.
Pietrek
Moderator
 
Posty: 5422
Dołączył(a): 26 lut 2008, o 17:19
Lokalizacja: Czeladź
Moje BMW: 325e
Nadwozie: Sedan
Silnik: m20b25
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#7  Postprzez deeste » 27 gru 2012, o 15:02

no dobra a opcja :

z e30 dmuchawa , nagrzewnica , wiązka , przycisk , a reszta z e36/e34 ? sprężarka przewody , chłodnice mam z wersji z klimą , el wiatrak od klimy e34 więc jest + :d dodam że mam kompa z e34 m50 z klimatyzacją więc jest następny + , nie wiem co konkretnie potrzebuje z e30 :/
Obrazek
deeste
Moderator
 
Posty: 2322
Dołączył(a): 19 lis 2007, o 21:49
Lokalizacja: Płock
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M50B25
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 320
Nadwozie: Touring
Silnik: M20B20

Post numer:#8  Postprzez Grzesiek2290 » 27 gru 2012, o 15:15

Potrzebujesz wszystko to co jest w środku e30 + przewody wychodzące na zewnątrz przez ścianę grodziową przy aku ,a resztę możesz próbować sztukować.

U mnie np. osuszacz był wspawany od jakiegoś VW/Audi :P
E30 325i 87' - rozebrałem i nie umiem złożyć
Grzesiek2290
Doktor
 
Posty: 3866
Dołączył(a): 27 sie 2007, o 19:14
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B2X
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#9  Postprzez sparco1020 » 27 gru 2012, o 19:10

Że się wtrącę...
mam e30 które miało klimatyzacje przy silniku m40.
teraz mam zeswapowane na m50. wykręciłem od niego kompresor. Wszystko mam praktycznie kompletne bo z auta wywaliłem jedynie chłodnice klimy. Teraz wystarczy dopasować chłodnice, zakuć końcówki na przewody by pasowały pod kompresor od m50 i powinno śmigać?
bmw-elblag.pl
sparco1020
Uczeń
 
Posty: 86
Dołączył(a): 2 lip 2011, o 15:40
Lokalizacja: Elbląg

Post numer:#10  Postprzez zbychue30 » 27 gru 2012, o 23:13

Powinno.
zbychue30
Uczeń
 
Posty: 16
Dołączył(a): 10 lut 2010, o 19:04
Lokalizacja: Mielec

Post numer:#11  Postprzez gofer » 29 gru 2012, o 19:52

Pietrek napisał(a):
Grzesiek2290 napisał(a):Nie wiem czy panel nawiewów czymś się różni ale chyba nie.


Różni się, miałem przed oczami taki panel i porównywałem ze zwykłym :)
W "przesuwadłach" są jakby potencjometry.


Ja w swojej mam klime panel czołowy nie różni się tylko tym że na pokrętle od temperatury są podane stopnie 16.,20.,22.,24 itd i po ustawieniu np 20 silniczek zamyka lub otwiera odpowiednio przesłonę a i jeszcze jedno w osłonie pod kierownicą znajduje się czujnik który ma za zadanie "pilnować" żądanej temperatury ?
Było
316/m40
318/m10
335/m30
Jest
325/m20 100% oryginał
gofer
Student
 
Posty: 123
Dołączył(a): 27 lut 2008, o 22:32
Lokalizacja: Bielsko- Biała
Moje BMW: 325iA
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE

Re: Klimatyzacja e30 z silnikiem m50b25

Post numer:#12  Postprzez Mateusz18sylka » 8 gru 2016, o 22:48

Witam. Panowie mam okazje do kupienia kompletna klimatyzacje z m40 ,jaka kwotę można zapłacić za wszystko?
Mateusz18sylka
Uczeń
 
Posty: 25
Dołączył(a): 1 gru 2015, o 19:08
Moje BMW: 328
Nadwozie: Sedan
Silnik: m52b28tu
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 320
Nadwozie: Sedan
Silnik: m52b20
Instalacja LPG: NIE

Re: Klimatyzacja e30 z silnikiem m50b25

Post numer:#13  Postprzez Freedom » 19 gru 2016, o 00:19

Mateusz18sylka napisał(a):Witam. Panowie mam okazje do kupienia kompletna klimatyzacje z m40 ,jaka kwotę można zapłacić za wszystko?


Komplety w zależności od stanu /osuszacz/chłodnica/przewody/sprężarka są realnie warte od 1200 zł do 1500 zł. Rzeczywistość bywa różna - ostatnio widziałem lusterko MT2 za 1500 zł - abstrakcja!
Freedom
Uczeń
 
Posty: 42
Dołączył(a): 28 maja 2012, o 11:13
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Cabrio
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 330Ci
Nadwozie: Cabrio
Silnik: M54B30
Instalacja LPG: NIE

Re: Klimatyzacja e30 z silnikiem m50b25

Post numer:#14  Postprzez Mateusz18sylka » 19 gru 2016, o 01:39

Fakt ,ceny bywają kosmiczne.
A co do klimatyzacji to leży już w garażu do zamontowania,a kwota jaka zapłaciłem jest bardzo śmieszna. Z tego powodu bardzo się cieszę.
Mateusz18sylka
Uczeń
 
Posty: 25
Dołączył(a): 1 gru 2015, o 19:08
Moje BMW: 328
Nadwozie: Sedan
Silnik: m52b28tu
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 320
Nadwozie: Sedan
Silnik: m52b20
Instalacja LPG: NIE



  • Reklama

Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 1 gość

  • Reklama