[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

Regulatory k?tów CAMBER PLATES

Wszystko związane z modyfikacjami wyglądu zewnętrznego jak i wewnętrznego
  • Reklama

Post numer:#16  Postprzez Kubaeeeeee30 » 23 mar 2013, o 18:24

e30 owner napisał(a):Adasko proszę - > http://allegro.pl/camber-plates-bmw-e30 ... 82263.html

Wejdź w przedmioty sprzedającego, mają wiele fajnych rzeczy, jak np, przejściówki z wałów na duży krzyż by można było przykręcić mały krzyż - podobno działają bez problemu, cambery są także z regulacją tylko pochylenia koła i są tańsze od tych w linku o 3 dychy jeśli dobrze pamiętam.

Od razu zaznaczam, nie mam nic wspólnego z tą firmą, nie miałem jeszcze żadnego ich wyrobu w ręce, ale po zdjęciach myślę że pół średniej krajowej mogę u nich zostawić :) Ale to już plan na zimę 2014 :D Na razie muszę wyremontować budę :)



Cambery wyglądają ładnie co prawda za komplet to już 400zł a nie 300 które dałem :) żebym wiedział że wystąpi taki problem wolał bym dać 400 :)
Kubaeeeeee30
 

Reklama

Post numer:#17  Postprzez e30 owner » 23 mar 2013, o 18:40

Kuba nie martw się :) Gdybym ja wiedział dwa lata temu to co teraz wiem to bym miał ładne zawieszenie już skompletowane :) Jest wojna są ofiary, mi pare(naście) Jagiełłów padło niepotrzebnie na swoim dłubaniu :) I nie chcę myśleć ilu jeszcze stracę na nietrafione eksperymenty :)
e30 owner
 

Post numer:#18  Postprzez Kubaeeeeee30 » 23 mar 2013, o 18:48

no niestety :) no ale ruszam od poniedziałku z robotą dalej jak paczka dojdzie mam nadzieje że to jakoś skręce wszystko do kupy :) powiedz mi jeszcze opadnie coś przód na camberach czy nie ?
Kubaeeeeee30
 

Post numer:#19  Postprzez e30 owner » 23 mar 2013, o 20:02

Według mnie nie, może jakieś milimetry najwyżej, ale jakbym miał oba mocowania amortyzatora - camber i ori w ręce to bym powiedział dokładnie co i jak, w każdym bądź razie ta wersja ocierająca na pewno by obniżyła coś :D hahahaha <- taki żarcik na rozluźnienie, żeby nie było że się naśmiewam z czyjegoś problemu :)
e30 owner
 

Post numer:#20  Postprzez gawryjol » 23 mar 2013, o 20:46

e30 owner napisał(a):O tą nakrętkę co przykręca amortyzator do łożyska Tobie chodzi?? Samokontrująca NOWA i po problemie - tak w fabryce zrobili i działa. Tylko warunek jest taki że ten pierścień kolorowy w nakrętce co jest musi wejść na gwint inaczej będzie się rozkręcać. Jeśli masz jakąś tuleję/podkładkę podnoszącą camberplate do góry, by nie ocierało musisz to wywalić inaczej nie nakręcisz prawidłowo nakrętki.

dokladnie o te, nakretki sa dobrze nakrecone, wystaje jakis centymetr gwintu ponad nakretke. Nie mam zadnych dystansow jeszcze pod camberami. Zrobie jak mowisz z ta podkladka pod obudowe lozysk :cool2:
Oto i mój wspaniały turasek, zachęcam do oglądania i komentowania :)
viewtopic.php?f=67&t=45957
gawryjol
Student
 
Posty: 148
Dołączył(a): 11 paź 2011, o 11:14
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 318
Nadwozie: Touring
Silnik: M40B18
Instalacja LPG: TAK

Post numer:#21  Postprzez e30 owner » 23 mar 2013, o 21:20

To załóż nowe nakrętki, zapłacisz ze dwa plny ale będziesz miał spokój ... słyszałem że te nakrętki są "jednorazowe" czyli po odkręceniu tracą możliwość samokontrowania, nie wiem na ile to prawda, bo sam kilka razy je odkręcałem i zakręcałem i nic się nie działo złego, ale od kiedy usłyszałem o tej jednorazowości dla świętego spokoju wydaje te 2 czy 5pln na nowe bo cena jest śmiesznie niska za święty spokój :)

A tę podkładkę dajesz MIĘDZY tą niebieską płytkę co przykręcasz ją do kielicha, a tą obudowę łożyska - nie pod obudowę :D Tylko nie wiem jakiej grubości musi być - to już sam musisz sprawdzić :) Ale strzelam w 5mm.
e30 owner
 

Post numer:#22  Postprzez gawryjol » 23 mar 2013, o 23:26

e30 owner napisał(a):To załóż nowe nakrętki, zapłacisz ze dwa plny ale będziesz miał spokój ... słyszałem że te nakrętki są "jednorazowe" czyli po odkręceniu tracą możliwość samokontrowania, nie wiem na ile to prawda, bo sam kilka razy je odkręcałem i zakręcałem i nic się nie działo złego, ale od kiedy usłyszałem o tej jednorazowości dla świętego spokoju wydaje te 2 czy 5pln na nowe bo cena jest śmiesznie niska za święty spokój :)

wlasnie mam taki zamiar ale beemka na razie stoi u blacharza to kupie jak wroci do mnie :D moze pomoze jak nie to dalej bede myslal :)

e30 owner napisał(a):A tę podkładkę dajesz MIĘDZY tą niebieską płytkę co przykręcasz ją do kielicha, a tą obudowę łożyska - nie pod obudowę :D Tylko nie wiem jakiej grubości musi być - to już sam musisz sprawdzić :) Ale strzelam w 5mm.

wiem, wiem, o to chodzilo :) dzieki za czujnosc :cool2:
Oto i mój wspaniały turasek, zachęcam do oglądania i komentowania :)
viewtopic.php?f=67&t=45957
gawryjol
Student
 
Posty: 148
Dołączył(a): 11 paź 2011, o 11:14
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 318
Nadwozie: Touring
Silnik: M40B18
Instalacja LPG: TAK

Post numer:#23  Postprzez Adaasko » 24 mar 2013, o 17:37

ciekawe czy ktos juz je dobrze przetestowal, wygladaja fajnie, ale 400zł... ehh...
Obrazek
Adaasko
Profesor
 
Posty: 1862
Dołączył(a): 7 lis 2011, o 23:52
Lokalizacja: Kołobrzeg
Moje BMW: 320i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M30B35
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 728i
Nadwozie: Sedan
Silnik: M52B28
Instalacja LPG: TAK

Post numer:#24  Postprzez bono20002 » 25 mar 2013, o 14:12

No ku%$a , czekałem tylko jeszcze na to ze profesora Miodka zaczniecie cytowac. :duh:

Na fotce poniżej macie zestaw z jakim pasuje wszystko.

-camber plate
-nakrętka
-TULEJKA

Bierzesz amortyzator , zakładasz sprężynę, łoże sprężyny, tulejkę i dopiero camber. jak za mało to dłuższa tulejkę.

Jak za krótki gwint, to musisz miec takie nakrętki jak na fotce obok tulejki stoi. Nie chce mi się znaczyc.

Obrazek
Obrazek
bono20002
Profesor
 
Posty: 2250
Dołączył(a): 26 lis 2007, o 17:47
Lokalizacja: Zamienie
Moje BMW: 344
Nadwozie: Coupe
Silnik: M62B44
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 320i
Nadwozie: Coupe
Silnik: m20b20
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#25  Postprzez e30 owner » 25 mar 2013, o 14:47

bono20002 napisał(a):No ku%$a , czekałem tylko jeszcze na to ze profesora Miodka zaczniecie cytowac. :duh:

Na fotce poniżej macie zestaw z jakim pasuje wszystko.

-camber plate
-nakrętka
-TULEJKA

Bierzesz amortyzator , zakładasz sprężynę, łoże sprężyny, tulejkę i dopiero camber. jak za mało to dłuższa tulejkę.

Jak za krótki gwint, to musisz miec takie nakrętki jak na fotce obok tulejki stoi. Nie chce mi się znaczyc.

Obrazek


Ale my to wiemy :) I właśnie tą nakrętkę i tą tulejkę kolega ma dostać więc nic nowego nie wniosłeś do tematu, oprócz tego, "jak zrobić coś, by działało z czymś, do czego nie zostało zrobione" :)
e30 owner
 

Post numer:#26  Postprzez Kubaeeeeee30 » 25 mar 2013, o 17:03

dostałem dziś i tulejki i nakrętki ,tulejki oczywiscie i tak za niskie musze dac jeszcze podkladke jakas ;/. Facet w meilu pytał mnie czy mam dostęp do prasy z czego sie okazało nie była potrzebna bo tulejki wyciągnełem kombinerkami spokojnie. Powiem tylko tyle jak dla mnie to jeden wielki badziew jak za tyle kasy :) jutro dodam fotki jak to stoi
Kubaeeeeee30
 

Post numer:#27  Postprzez X_E_O_N » 25 mar 2013, o 20:06

Wybrales :cen: firme i drozsza sa na allegro tansze cambery polskie po 300 pln i sa bardzo dobrze zrobione jest regulacja kata pochylania i wyprzedzenia osi do tego w komplecie pasujace nakretki i tulejki pod seryjne mocowanie sprazyny
X_E_O_N
 

Post numer:#28  Postprzez Mrok » 25 mar 2013, o 20:11

To niech ktoś tu wrzuci foto dla potomnych jak mają wyglądać te odpowiednie cambery do seryjnego zawieszenia, może ewentualnie nick sprzedającego.
(OO =[ ][ ]= OO)
Mrok
Stażysta
 
Posty: 455
Dołączył(a): 12 paź 2011, o 22:36
Lokalizacja: Żebrówka/Mińsk Maz.
Moje BMW: 320
Silnik: M20B20
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#29  Postprzez Kubaeeeeee30 » 26 mar 2013, o 23:27

Cambery siedzą koło ładnie się kładzie zdjęcia wstawie na dniach na letniej gumie jak to wygląda. I powiem jedno NIE POLECAM ich do fabrycznego zawiesznia za dużo nerwów :)
Kubaeeeeee30
 

Post numer:#30  Postprzez alexil » 27 mar 2013, o 00:26

X_E_O_N napisał(a):Wybrales :cen: firme i drozsza sa na allegro tansze cambery polskie po 300 pln i sa bardzo dobrze zrobione jest regulacja kata pochylania i wyprzedzenia osi do tego w komplecie pasujace nakretki i tulejki pod seryjne mocowanie sprazyny



Które cambery z allegro mają regulację kąta wyprzedzenia?
alexil
Uczeń
 
Posty: 19
Dołączył(a): 26 lip 2007, o 00:17
Lokalizacja: Stalowa Wola
Moje BMW: 340
Nadwozie: Sedan
Silnik: M60B40
Instalacja LPG: NIE

Poprzednia stronaNastępna strona


  • Reklama

Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

  • Reklama