[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

Czy ktos kupowal klamki m technic na allegro od mirkam52

Wszystko związane z modyfikacjami wyglądu zewnętrznego jak i wewnętrznego
  • Reklama

Czy ktos kupowal klamki m technic na allegro od mirkam52

Post numer:#1  Postprzez Zawor90 » 30 sie 2013, o 23:22

Witam panowie czy ktos z was kupowal klamki m technic od tego typa na allegro mirkam52? I czy to dotarly do was po przelewie? I co o nich sądzicie?
link ponizej do aukcji:
http://allegro.pl/klamki-motorsport-e30 ... 87810.html
Zawor90
Student
 
Posty: 107
Dołączył(a): 2 maja 2013, o 15:20
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Reklama

Czapki bejsbolówki - Sandwich

Post numer:#2  Postprzez UnderR » 30 sie 2013, o 23:24

Nie kupowałem jednak myślę, że cena jest trochę przesadzona.
Obrazek
UnderR
Uczeń
 
Posty: 86
Dołączył(a): 20 lut 2013, o 01:43
Lokalizacja: Marki
Moje BMW: 325se
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B27
Instalacja LPG: TAK

Post numer:#3  Postprzez Zawor90 » 30 sie 2013, o 23:34

cena swoja droga... chodzi o fakt czy poprostu dobry allegrowicz czy nie wali w h.ja :)
Zawor90
Student
 
Posty: 107
Dołączył(a): 2 maja 2013, o 15:20
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Post numer:#4  Postprzez Herr_Otto_Flick » 31 sie 2013, o 02:01

a po za tym takich klamek nigdy nie było oryginalnie :)
Herr_Otto_Flick
Uczeń
 
Posty: 82
Dołączył(a): 18 paź 2009, o 02:12
Lokalizacja: TBU

Post numer:#5  Postprzez BOGUL » 31 sie 2013, o 08:47

Ja kupilem. Ogolnie towar okey. Jedyny minus to strasznie dlugo trwala wysylka, chyba cos po 3 tygodniach dotarly.
Obrazek
BOGUL
Inżynier
 
Posty: 617
Dołączył(a): 13 paź 2012, o 11:23
Lokalizacja: Zbąszyń
Moje BMW: 318
Nadwozie: Cabrio
Silnik: M40B18
Instalacja LPG: NIE

klamki

Post numer:#6  Postprzez Zawor90 » 31 sie 2013, o 09:32

BOGUL napisał(a):Ja kupilem. Ogolnie towar okey. Jedyny minus to strasznie dlugo trwala wysylka, chyba cos po 3 tygodniach dotarly.

dzieki dzieki o to mi chodzilo poprostu czy dodtarlo w calosci bo tutaj mial pare negatywow i tez pisza ze paczka dlugo idzie
Zawor90
Student
 
Posty: 107
Dołączył(a): 2 maja 2013, o 15:20
Lokalizacja: Wodzisław Śląski

Post numer:#7  Postprzez saiper » 31 sie 2013, o 11:38

[quote="Herr_Otto_Flick"]a po za tym takich klamek nigdy nie było oryginalnie :

Bo są to klamki oryginalne tylko z wyciętym napisem
saiper
Uczeń
 
Posty: 61
Dołączył(a): 27 lis 2010, o 13:34
Lokalizacja: KOSZALIN

Post numer:#8  Postprzez Herr_Otto_Flick » 31 sie 2013, o 11:48

saiper napisał(a):
Herr_Otto_Flick napisał(a):a po za tym takich klamek nigdy nie było oryginalnie :

Bo są to klamki oryginalne tylko z wyciętym napisem


O tym też mówię , że nie było ori:)
Herr_Otto_Flick
Uczeń
 
Posty: 82
Dołączył(a): 18 paź 2009, o 02:12
Lokalizacja: TBU

Post numer:#9  Postprzez drzazgi » 28 wrz 2013, o 10:07

Są obrzydliwe :D
drzazgi
Student
 
Posty: 215
Dołączył(a): 11 sie 2011, o 18:51
Lokalizacja: Poznań

Post numer:#10  Postprzez pawels5 » 29 wrz 2013, o 01:51

Już niedługo będą klamki z napisem "pussy magnet"
pawels5
Magister
 
Posty: 1322
Dołączył(a): 23 maja 2008, o 00:53
Lokalizacja: WPR
Moje BMW: 318
Nadwozie: Touring
Silnik: M40B18
Instalacja LPG: TAK



  • Reklama

Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

  • Reklama