[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

m20b27 super eta

Wszystko związane z modyfikacjami wyglądu zewnętrznego jak i wewnętrznego
  • Reklama

m20b27 super eta

Post numer:#1  Postprzez Krissek » 24 mar 2009, o 12:31

Jeśli było to proszę o linka bo nie mogłem znaleźć :(

Mam do kupienia superetę kompletną (skrzynia, komp, sprzęgło itp) za 1200 w stanie bdb (wykresy z hamowni, pomiar ciśnienia w cylindrach). Pytanie - czy warto? I kolejne - czy dużo będzie babrania się z przekładką do qpe w ktorej jest aktualnie m40b16? Co jeszcze będzie potrzebne i jakie mogą być przybliżone koszty? Sorry, nie mam za bardzo pojęcia o swapowaniu :)
Krissek
 

Reklama

Post numer:#2  Postprzez tigre0070 » 24 mar 2009, o 12:35

Krissek, jak za 1200 to nawet na teraz bym brał :D seta to fajny silnik.
Jak jezdzila w e30 to nie bedzie wiekszych problemów ze swapem wiec spoko,
tigre0070
 

Post numer:#3  Postprzez Robcio_ » 24 mar 2009, o 12:38

no i oczywiscie zawias i hamulce ;) mysle ze ogarniesz temat a seta calkiem fajnie lata
Robcio_
Profesor
 
Posty: 2010
Dołączył(a): 17 cze 2007, o 19:30
Lokalizacja: Suwałki/Pruszków
Moje BMW: 325e
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B27
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 535d
Nadwozie: Touring
Silnik: M57TUD30
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#4  Postprzez Krissek » 24 mar 2009, o 12:41

A łapy od silnika? Chyba przespawać trzeba?
Krissek
 

Post numer:#5  Postprzez kresek » 24 mar 2009, o 13:19

Jak masz silnik komplet to tylko wyciagasz i wkladasz. Potrzebny ci jeszcze bedzie wal i most o dluzszym przelozeniu. oczywiscie instalacja silnika, jak masz w oby dwoch nowe wtyczki na scianie grodziowej to tylko wypinasz i wkladasz druga i bangla. Chlodnica tez ci bedzie potrzebna. Tyle co do swapa. a hamulce zawias inna bajka juz.
kresek
 

Post numer:#6  Postprzez luk869 » 24 mar 2009, o 13:30

Super eta to moje małe marzenie:) To jest coś niepowtarzalnego, ogromny moment obrotowy, niskie obroty, małe spalanie. Bierz ją :cool2:
pisma procesowe, podania/wnioski, ubezpieczenia, odszkodowania

luk.golebiewski.kancelaria@gmail.com

koparka-otwock.com.pl

koparka-warszawa.com.pl

zakładanieogrodów.com.pl (z polskimi znakami!)
luk869
Stażysta
 
Posty: 442
Dołączył(a): 9 paź 2007, o 17:51
Lokalizacja: Józefów/Warszawa

Post numer:#7  Postprzez moher » 24 mar 2009, o 18:32

z hamulcami nic nie bedzie trzeba robić

silnik, wiązka silnika, chłodnica + osobny zbiorniczek, wał, dyfer najlepiej 2,XX albo niska 3,XX

nic nie trzeba spawać (oprócz mocowania na zbiorniczek wyrównawczy), łapy z poduchami od M20 i wkładasz
Obrazek
moher
Profesor
 
Posty: 1651
Dołączył(a): 24 wrz 2007, o 12:16
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: 318is
Nadwozie: Touring
Silnik: M42B18
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 540i
Nadwozie: Touring
Silnik: M62B44
Instalacja LPG: TAK

Post numer:#8  Postprzez tigre0070 » 24 mar 2009, o 18:37

m40b16 bez absu ma bębny z tyłu. Bądźmy możliwie najbardziej pro - skoro auto się rozpędza , to niech też skutecznie hamuje
tigre0070
 

Post numer:#9  Postprzez moher » 24 mar 2009, o 18:39

tigre0070 napisał(a):m40b16 bez absu ma bębny z tyłu.



mówisz o touringu??
moher
Profesor
 
Posty: 1651
Dołączył(a): 24 wrz 2007, o 12:16
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: 318is
Nadwozie: Touring
Silnik: M42B18
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 540i
Nadwozie: Touring
Silnik: M62B44
Instalacja LPG: TAK

Post numer:#10  Postprzez tigre0070 » 24 mar 2009, o 18:42

jeżeli bez ABS to tak

(no chyba że się mylę) ,a poza tym Krissek pisze o coupe
tigre0070
 

Post numer:#11  Postprzez moher » 24 mar 2009, o 18:46

tigre0070, racja myślałem że Krissek bedzie wkładał ten silnik do swojego touringa
Obrazek
moher
Profesor
 
Posty: 1651
Dołączył(a): 24 wrz 2007, o 12:16
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: 318is
Nadwozie: Touring
Silnik: M42B18
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 540i
Nadwozie: Touring
Silnik: M62B44
Instalacja LPG: TAK

Post numer:#12  Postprzez tigre0070 » 24 mar 2009, o 18:51

taki więc podsumowując - poduszki silnika do m20 (poduchy skrzyni mogą chyba zostać) ,hamulce tył na tarcze zmienić najlepiej.
W zależności czego oczekujesz od sety - osiągi czy normalna ekonomiczna jazda -dyfer - wiadomo osiągi 3.64 już zamiata a im wyżej tym gorzej z trakcją , a jak ekonomiczna jazda ,to 3.25 będzie git ,profilaktycznie założyłbym większą chłodnicę - najchętniej od 324td ,no i wydech też najlepiej ori.Nie wiem czy wał w secie jest taki sam jak m40b16 , ale jak nie to zmiana wału też.

to co napisałem jest odzwierciedleniem tego jaką drogą ja bym szedł. Jak są jakieś błędy ,to trudno :) moja wina
tigre0070
 

Post numer:#13  Postprzez Krissek » 25 mar 2009, o 10:40

Plany są na dwa auta - albo coupe, które na dniach pewnie będzie moją zabawką (podkreślam - zabawką a nie autem do jazdy codziennej) albo (jeśli sprzedający się rozmyśli co do sprzedaży) będę pakował do touringa. Jeśli do touringa to odpadają mi hamulce na szczęście :) Poduszki są, dyfer - myślałem o 3,64, chłodnia od diesela mam na szczęście gdzieś w gratach. Wał - od czego najlepiej? Też od diesela?
Po silnik jadę dziś, więc odpowiedzi na czasie mile widziane :)
Krissek
 

Post numer:#14  Postprzez tigre0070 » 25 mar 2009, o 11:29

pakuj co coupe :D wybebeszy się i będziesz zabijał inne auta :D

wał od b25 chyba pasuje
tigre0070
 

Post numer:#15  Postprzez Krissek » 25 mar 2009, o 12:00

Wierz mi, że też jestem bliższy do robienia zabawki i tak jak piszesz miałem zamiar ją bebeszyć, ale póki co nie jest moja jeszcze niestety :( Dlatego pojawiła mi się wczoraj myśl, żeby do trumny toto wrzucić :) Wprawdzie jest w zanadrzu projekt b35 który siedzi w e34 które dostałem ale nie bardzo chcę mi się z tym babrać - za dużo roboty :(
Krissek
 

Następna strona


  • Reklama

Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

  • Reklama