[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

m20b27 super eta

Wszystko związane z modyfikacjami wyglądu zewnętrznego jak i wewnętrznego
  • Reklama

Post numer:#16  Postprzez tigre0070 » 25 mar 2009, o 12:03

b35 w trumnie byłoby ciekawe :D ,ale b27 da Ci i tak wystarczająco dużo frajdy :) a może ja to odkupię te b35 od Ciebie :P nie wiem :P
tigre0070
 

Reklama

Post numer:#17  Postprzez Krissek » 25 mar 2009, o 12:10

Jeden gość z BK (Głowa bodajże) ma b35 w trumnie - zamiata jak wściekłe i to jest zajebiszcze w tym, ale jak usłyszałem ile z tym jest babrania to mi ochota odeszła i zdecydowanie wolałbym jakieś m20 upchnąć :)
Krissek
 

Post numer:#18  Postprzez tigre0070 » 25 mar 2009, o 12:15

Krissek, a widziałeś trumnę Pawła ? http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... f01652.htm
tigre0070
 

Post numer:#19  Postprzez Krissek » 25 mar 2009, o 12:32

Nie wiem czy znam gościa, ale samochod napewno (jeszcze z czasów BK) - swojego czasu nawet na alledrogo była :)
Krissek
 

Post numer:#20  Postprzez mateuszbmw » 25 mar 2009, o 14:07

KRISSEK Ja mogę ten silniczek do siebie wrzucić :kie:
mateuszbmw
Stażysta
 
Posty: 321
Dołączył(a): 14 wrz 2008, o 10:17
Lokalizacja: Warszawa TGK

Post numer:#21  Postprzez leonidas » 25 mar 2009, o 17:40

i ja!!! :cla:
leonidas
 

Post numer:#22  Postprzez Blazej0909 » 26 mar 2009, o 09:40

luk869 napisał(a):Super eta to moje małe marzenie:) To jest coś niepowtarzalnego, ogromny moment obrotowy, niskie obroty, małe spalanie. Bierz ją :cool2:

Odbiję trochę od tematu a co do spalania to miałem okazję się zamienić i koleś mówił że w trasie 7l/100km a w mieście 9l/100km to prawda?? :shock:
Blazej0909
Inżynier
 
Posty: 704
Dołączył(a): 10 lis 2008, o 14:21
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: 325is
Nadwozie: Touring
Silnik: m20b25
Instalacja LPG: TAK

Post numer:#23  Postprzez tigre0070 » 26 mar 2009, o 11:50

Błażej0909, to możliwe - sety nie kręcisz wysoko bo ona ma moc i moment z dołu. Etę nie na darmo nazywają benzynowym dieslem
tigre0070
 

Post numer:#24  Postprzez Krissek » 26 mar 2009, o 11:56

No i temat sety umarł :( Sqrwiel co miał mi ją sprzedać zadzwonił wczoraj z info, że już pogonił (a akurat z banku z kasą wyszedłem).... No nic, tylko utłuc typa :evil: Chyba wróci do łask projekt b35... Szkoda, bo nagrzałem sie zdrowo na tą setę.....
Krissek
 

Post numer:#25  Postprzez tigre0070 » 26 mar 2009, o 12:00

Krissek - z braku laku i kit dobry :D dawaj B35 bo trumny :D ogień będzie :D

tyle że tutaj polecam wymienić dyfer od razu , bo pewnie masz 4.27 a raczej jazdy na tym nie bedziesz mial za przyjemnej
tigre0070
 

Post numer:#26  Postprzez Krissek » 26 mar 2009, o 12:04

Tigre - myślę o tym coraz mocniej :) Tyle, że przkładka i związane z nią przeróbki przerażają mnie trochę....

PS. dyferek mam bodajże 4.10 z dwudziestkąpiątką :)
Krissek
 

Post numer:#27  Postprzez tigre0070 » 26 mar 2009, o 12:09

Krissek, spoko loko , dasz radę , ale dyfer za krótki jest...
tigre0070
 

Post numer:#28  Postprzez mateuszbmw » 26 mar 2009, o 12:17

To ja mogę wziąć ten dyfer :roll:
mateuszbmw
Stażysta
 
Posty: 321
Dołączył(a): 14 wrz 2008, o 10:17
Lokalizacja: Warszawa TGK

Post numer:#29  Postprzez tigre0070 » 26 mar 2009, o 12:19

mateuszbmw, wartośc takiego S4.10 to koło 900-1000zł
tigre0070
 

Post numer:#30  Postprzez mateuszbmw » 26 mar 2009, o 12:22

No dobra, wezmę go z przyjemnością 8)
mateuszbmw
Stażysta
 
Posty: 321
Dołączył(a): 14 wrz 2008, o 10:17
Lokalizacja: Warszawa TGK

Poprzednia stronaNastępna strona


  • Reklama

Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

  • Reklama