[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

m20b27 super eta

Wszystko związane z modyfikacjami wyglądu zewnętrznego jak i wewnętrznego
  • Reklama

Post numer:#31  Postprzez Krissek » 26 mar 2009, o 12:23

Tak, a ja Twoje Borbety :lol:
Krissek
 

Reklama

Post numer:#32  Postprzez czapka_e30 » 26 mar 2009, o 22:05

tigre0070 napisał(a):mateuszbmw, wartośc takiego S4.10 to koło 900-1000zł

mój koleś ma taki :twisted: zajechal dyfer w swoim trumniaku i kupil taki na szrocie z innej trumny wiecie za ile za 150zł :roll: ani sprzedawca ani on niewiedzieli ze to jest tyle warte :twisted:
czapka_e30
 

Post numer:#33  Postprzez moher » 26 mar 2009, o 22:09

to mu sie udało
Obrazek
moher
Profesor
 
Posty: 1651
Dołączył(a): 24 wrz 2007, o 12:16
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: 318is
Nadwozie: Touring
Silnik: M42B18
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 540i
Nadwozie: Touring
Silnik: M62B44
Instalacja LPG: TAK

Adrian

Post numer:#34  Postprzez adriane30 » 4 cze 2009, o 21:18

nie chce zaczynac , nowego tamatu dlatego pisze tu, bo własnie bede zminiał z M40 na M20b27 okazyjnie sie trafiła, jutro jade odebrac całą fure z tym silnikiem. jak jest z elektryka bo tylko tego sie obawiam, wystarczy przepiac kostke, czy czeka mnie lutowanie kabli?? czy moze całą instalacje elektryczna samochodu przekładac? lichy ze mnie elektryk, a swap obowiazkowi, bo bocian umiera.
adriane30
 

Post numer:#35  Postprzez e30cabrio » 28 cze 2009, o 00:29

Ja przekładając ete do cabrio normalnie wpiełem w instalke i hula. Ale panowie, eta nie jest wcale taką rewelacją...lub silnikiem marzeń...Moja z hamowni ma 127koni/225Nm lata na S3.91...i uwarzam że żadna rewelacja. A pali tez swoje.
e30cabrio
 

Post numer:#36  Postprzez MrUw@ » 28 cze 2009, o 01:24

e30cabrio napisał(a):Ja przekładając ete do cabrio normalnie wpiełem w instalke i hula

po mojemu też tak powinno być poprostu wpinasz sie i patrzysz co ewentualnie nie hula a czasem jest tak ze wszystko gra a czasem trzeba dwa trzy kable przetegować i bedzie ok... :cla:
MrUw@
 

Post numer:#37  Postprzez POTEGAT » 28 cze 2009, o 19:40

e30cabrio napisał(a):Ja przekładając ete do cabrio normalnie wpiełem w instalke i hula. Ale panowie, eta nie jest wcale taką rewelacją...lub silnikiem marzeń...Moja z hamowni ma 127koni/225Nm lata na S3.91...i uwarzam że żadna rewelacja. A pali tez swoje.


Pewnie że nie ma przecież to konstrukcja sprzed 30 albo i lepiej lat, można z nią coś zrobić tylko jest to ekonomicznie nie uzasadnione.
M50 2,0 w e30 wciąga taką ete jak psa nie wspominając o 2,5 czy 2,8. Trzeba jeszcze pamiętać o kulturze pracy m20 a m50 to już zupełnie inna epoka.
POTEGAT
Stażysta
 
Posty: 361
Dołączył(a): 18 gru 2008, o 11:40
Lokalizacja: Jędrzejów

Post numer:#38  Postprzez Pietrek » 28 cze 2009, o 21:44

POTEGAT napisał(a):M50 2,0 w e30 wciąga taką ete jak psa nie wspominając o 2,5 czy 2,8. Trzeba jeszcze pamiętać o kulturze pracy m20 a m50 to już zupełnie inna epoka.


Taką ete może i wciąga, ale dobrze zrobionej Ety nie wciągnie ...
Pietrek
Moderator
 
Posty: 5422
Dołączył(a): 26 lut 2008, o 17:19
Lokalizacja: Czeladź
Moje BMW: 325e
Nadwozie: Sedan
Silnik: m20b25
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#39  Postprzez POTEGAT » 29 cze 2009, o 10:22

Tylko weź pod uwagę ile trzeba w nią wsadzić kasy żeby zrobiła 2,0 m50 które jedzie tak jak 2,5 m20
POTEGAT
Stażysta
 
Posty: 361
Dołączył(a): 18 gru 2008, o 11:40
Lokalizacja: Jędrzejów

Post numer:#40  Postprzez ZAJAC » 29 cze 2009, o 22:55

POTEGAT napisał(a):Tylko weź pod uwagę ile trzeba w nią wsadzić kasy żeby zrobiła 2,0 m50 które jedzie tak jak 2,5 m20
a nie duzo, jak zakoncze swoja przerobke to napisze ;d
ZAJAC
 

Post numer:#41  Postprzez Pietrek » 30 cze 2009, o 14:07

POTEGAT napisał(a):Tylko weź pod uwagę ile trzeba w nią wsadzić kasy żeby zrobiła 2,0 m50 które jedzie tak jak 2,5 m20


To ty myślałeś że wsadzisz głowice, + osprzęt z 2.5 i będzie czysta koni ? Obrazek



stara eta sławka vs m20b25
http://www.youtube.com/watch?v=CIKgEiCF ... annel_page

podłubane jest troche , ale głowica seryjna ... silnik dalej odprężony, z głowicą z b20 różnica byłabyb spora pewnie.... na plus oczywiście. No i dyfer troche zadługi jak na sprinty... 2.93 ...
Pietrek
Moderator
 
Posty: 5422
Dołączył(a): 26 lut 2008, o 17:19
Lokalizacja: Czeladź
Moje BMW: 325e
Nadwozie: Sedan
Silnik: m20b25
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#42  Postprzez ///ESIU » 1 lut 2010, o 23:04

tak bo najlepiej to isc od razu na łatwizne i pakować zasrane plastiki do tych e30
mało która ma kultowe m20
czasem trzeba się ugrysc i spróbować podłubać i zrobic tuning z epoki
jak dla mnie m20 to klasa sama w sobie a plastik jest dobry do kebabów i innych padaczek
ja zostaje wierny
///ESIU
 

Post numer:#43  Postprzez Kwito » 1 lut 2010, o 23:13

e30cabrio napisał(a):Ja przekładając ete do cabrio normalnie wpiełem w instalke i hula. Ale panowie, eta nie jest wcale taką rewelacją...lub silnikiem marzeń...Moja z hamowni ma 127koni/225Nm lata na S3.91...i uwarzam że żadna rewelacja. A pali tez swoje.
kolego,złóż seryjny "nabój" czyli silnik,skrzynia i dyfer z ety,a zobaczysz ile to potrafi przy spokojnej jezdzie spalic to raz, ja osobiscie jezdze na S2.65 starąetą, NIC nie dłubaną, i w trasie zejde do 5.7l / 100km aczkolwiek jak zechce to i 220 poleci (optymistycznie,bo raz licznik wskazał OKOŁO 240km/h na kołach 205/45 R16 ( niby zamiennik dla fabrycznych 195/60 R14) Eta to silnik dla ludzi którzy chcą miec R6, niskie spalanie,dobrą dynamike,i przedewszystkim cenią E30, chcąc miec plastik,kupiłbym E36, osobiscie wychodze z załozenia ze E30 zostało stworzone do tych silników,i tak powinno pozostac...

byc moze jestem pedantem,ale mnie niemiłosiernie wnerwia jak świeci mi sie chocby jedna lampeczka na checku, mam brudny silnik,czy jedną opaske na wężu za dużo względem oryginału, co mówi samo przez sie,ze M50 pod maską dla mnie będzie zawsze czyms takim jak za duży biustonosz - czyli najzwyklejszy przerost formy nad treścią, poza tym,panowie,czasami zastanówmy sie,czy osiągi są zawsze najważniejsze? ... chyba jestem inny.

[ Dodano: 01-02-2010, 22:17 ]
macie kobiety ? czy najwazniejszym jest dla Was to , jakie one są w łóżku? czy tylko to sie liczy? *

jesli tak,to ok,okłamujcie się dalej :tun:
jesli nie,to sami odpowiedzieliscie sobie na pytanie ktore zadałem powyzej w drugiej części postu




* - nie mowie ze to NIE jest ważne,sugeruje tylko ze nie jest to NAJWAŻNIEJSZĄ cechą :D
Kwito
 

Post numer:#44  Postprzez Stammek » 1 lut 2010, o 23:26

POTEGAT napisał(a):2,0 m50 które jedzie tak jak 2,5 m20


to chyba nie jechales zdrowym m20b25...
Ja akurat mam dokladnie takie porownanie bo kumpel mial u siebie w e30 m50b20 ale plastik strasznie go draznił wiec poskladal sobie m20b25 od podstaw i roznica jest spora w stosunku do m50b20.
Obrazek
Stammek
Weteran
 
Posty: 4347
Dołączył(a): 11 lis 2007, o 15:08
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: 325iC
Nadwozie: Cabrio
Silnik: m20b25
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: vwt4
Nadwozie: Touring
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#45  Postprzez Leon » 2 lut 2010, o 12:45

Stammek napisał(a):to chyba nie jechaleś zdrowym m20b25...

Bo niestety już ich jest bardzo mało
Jurne B25 wygrzmoci aż miło m50b20.

Kwito napisał(a):czy osiągi są zawsze najważniejsze? ... chyba jestem inny.

Nie jesteś sam :cool2:
///ESIU napisał(a):jak dla mnie m20 to klasa sama w sobie a plastik jest dobry do kebabów i innych padaczek
ja zostaje wierny


j.w.
Leon
Doktor
 
Posty: 2715
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:36
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: 320i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B20
Instalacja LPG: NIE

Poprzednia stronaNastępna strona


  • Reklama

Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

  • Reklama

cron