[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

m20b27 super eta

Wszystko związane z modyfikacjami wyglądu zewnętrznego jak i wewnętrznego
  • Reklama

Post numer:#46  Postprzez Mieszko » 2 lut 2010, o 20:34

Powiem tak - moja seta vs e30 325i zdjecie na 200 metrze :twisted:
Obrazek
Biegi ze zgrzytem (brak a właściwie resztki synchro 2 biegu), kaseta z motronikiem 1.1 (podobno dopiero 1.3 ogarnia temat), zmiana biegów przy 5,5 tyś. (powyżej 5,5 tyś malo paliwa dostaje i puchnie - może wina kasety)
Moja seta vs e36 325i (z czipsem) do drugiego biegu równo, po wbiciu 3 biegu zaczynam odchodzić...
Na razie więcej porównań nie bylo bo się sezon skończył :(

Plusy takiego motoru:
-Zero plajstiku pod maska
-Moc zadowalająca
-Moment nawet bardziej
-Klasyk

Minusy:
-Cyka (ale na pożyczonej zczipowanej kasecie odziwo cisza a odgłos silnika powalający)

Koszty:
-cena remontu silnika + dół od sety (w moim przypadku 250 zł)

Wrażenia:
Bezcenne :twisted:
Mieszko
Student
 
Posty: 207
Dołączył(a): 3 lis 2008, o 20:59
Lokalizacja: Koszalin
Moje BMW: 318is
Nadwozie: Coupe
Silnik: M42B18
Instalacja LPG: NIE

Reklama

Post numer:#47  Postprzez ///ESIU » 3 lut 2010, o 12:01

byłem dziś w IC i takie sa ceny nowych gratów:

- GŁOWICA AMC 2040ZŁ
- WAŁEK RUVILE 510zł
AE 494zł
AMC 621zł

-zawory wydechowe 35zł sztika
-zaw. dolotowe 22zł sztuka

-DZWIGIENKI RUVILE 55ZŁ sztuka


który wałek wybrać powiedzcie mi i czy dzwigienki ruvila dadzą rade??


podane ceny sa przy max rabacie

czy może mi ktos bardziej naswietlić sprawe jak przerobic głowice SETY na taka z 2,5 wiem ze gdzies sie nawierca 3 otworki do smarowania wałka, ktos to przerabiał, moja głowica SETA ma 120 tyś przelotu i chciał bym ja zostawić jedynie wałek i spręzynki z 2,5 zmienić
///ESIU
 

Post numer:#48  Postprzez Wilku210 » 4 lut 2010, o 01:04

kurna zaczynam sie przekonywać do żelastwa pod maską coraz bardziej :):) krzesać ete w sumie też przyjemna sprawa :) pozdro
wiecej bokiem niz prosto...
http://bmw-e30.pl/viewtopic.php?p=268435#268435 <======== Moja trumienka
http://bmw-e30.pl/viewtopic.php?p=269254#269254 <======== Moja trumienka nr 2
http://bmw-e30.pl/viewtopic.php?t=28766 <===== Moja jedyneczka
Wilku210
Student
 
Posty: 245
Dołączył(a): 16 sty 2008, o 00:36
Lokalizacja: Suwałki/Haugesund

Post numer:#49  Postprzez przeemas1 » 4 lut 2010, o 14:21

To ja sie podłącze odbiegając troche od tematu, mam nadzieję ze nikomu to nie przeszkodzi... powiedzcie mi po czym poznac ze posiada sie tą słynna SUPERETĘ????

Ja mam troche dylemat: zrobilem sobie swapa na m20b25, wspomnę że dawcą była e30-ka ale także swapowana u Niemca, i teraz znak zapytania: na bloku mam wybite w kółku o góry 2.5 podkreślone i na dole 2.7, przypomne ze silnik byl (z tego co niemieckie papiery pokazują) z bmw e34... i swap był wykonywany w firmie zajmujacej sie takimi sprawami...

PS: Dodam ze start, od samego dołu z tym silnikiem jest niesamowity (a spalanie w trasie przy 100km/h to 7.0-7.5L - co wydawalo mi sie nie możliwe)... po pierszej przejzdzce na 1 i 2 biegu zatrzymalem sie i telepiąc sie caly zaczełem klnąć jak szewc...a to dlatego ze nie bylem przygotowany nawet w polowie tej mocy co jest teraz (przypomne ze wcześniej bylo bardzo zdrowie m40b16)... powrot juz był pomału, wystarczyło wrażen na jeden wieczór :D
przeemas1
 

Post numer:#50  Postprzez ///ESIU » 5 lut 2010, o 14:07

dziś dzwoniłem do firmy VEGA aby wykonać wydeszek i powiedzieli mi za końcowy 300zł z kwasu z dowolnymi końcówkami, dwa wejscia i dwa wyloty do tego zamiast kata dwa równoległe tłumiczki obok siebie po 150zł sztuka również z kwasu to daje nam w sumie 600zł plus do tego barany TAT za 700zł. montaż we własnym zakresie. lub opcja druga to montuje barany TAT sam i jade do nich na wstawienie reszty to jest ok 1500zł plus barany 700
tak żeby ta hybryda oddychała nalezzało by zrobić jakis przelot i chyba się zdecyduje co o tym myslicie??
///ESIU
 

Post numer:#51  Postprzez Leon » 5 lut 2010, o 14:36

///ESIU napisał(a):co o tym myslicie??

Jak wkleisz wydruk z hamowni po zamontowaniu tego układu to Ci powiem co o tym myślę...czy warto czy nie :cool2:

Czy warto... jeśli dysponujesz wolną kasą to czemu nie :cool2:
Fajnie mieć taki układzik zbudowany od nowa na kwasiaku.
Leon
Doktor
 
Posty: 2715
Dołączył(a): 14 sie 2009, o 11:36
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: 320i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B20
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#52  Postprzez ///ESIU » 5 lut 2010, o 15:01

LeonE30 napisał(a):Jak wkleisz wydruk z hamowni po zamontowaniu tego układu to Ci powiem co o tym myślę...czy warto czy nie :cool2:


heh wtedy to i ja bede wiedział czy było warto

zanim wydam kase chciał bym wiedzieć czy może jest jakas inna lepsza opcja, nie mam wolnej gotówki zeby od tak sobie to czy tamto ,to cięzko i długo zarabiane pieniądze
///ESIU
 

Post numer:#53  Postprzez Mieszko » 5 lut 2010, o 17:11

Wg amerykańców z sety należało by wyrzucić kompletnie stary układ i zbudować nowy na przekroju 2,5 cala aby motor latał jak należy...
Ale wiadomo, oni srają kasą i ceny też mają inne...
A tak na marginesie to dzisiaj na chwile przełożyłem kasetę na taką z motronika 1.3 i muszę wam powiedzieć ze to podstawa jak ktoś się chce bawić w ety, całkiem inne auto (na razie tylko stacjonarnie bo jeszcze nie złożona do końca) zniknęły zadyszki przy dodawaniu gazu, jutro zobaczę jaka różnica podczas jazdy...
Mieszko
Student
 
Posty: 207
Dołączył(a): 3 lis 2008, o 20:59
Lokalizacja: Koszalin
Moje BMW: 318is
Nadwozie: Coupe
Silnik: M42B18
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#54  Postprzez Dree » 5 lut 2010, o 18:54

Koledzy jak bedziecie mieli juz jakies wyniki dajcie znac,sam mam super ete i nie wiem czego najpierw sie chycic :( :( :(
Dree
 

Post numer:#55  Postprzez valdi80 » 5 lut 2010, o 20:12

///ESIU napisał(a):dziś dzwoniłem do firmy VEGA aby wykonać wydeszek i powiedzieli mi za końcowy 300zł z kwasu z dowolnymi końcówkami, dwa wejscia i dwa wyloty do tego zamiast kata dwa równoległe tłumiczki obok siebie po 150zł sztuka również z kwasu to daje nam w sumie 600zł plus do tego barany TAT za 700zł. montaż we własnym zakresie. lub opcja druga to montuje barany TAT sam i jade do nich na wstawienie reszty to jest ok 1500zł plus barany 700
tak żeby ta hybryda oddychała nalezzało by zrobić jakis przelot i chyba się zdecyduje co o tym myslicie??


Rura z kwasu to ok. 35-40pln za mb. Jak masz kogoś, kto spawa tigiem i zamocuje Ci dobrze wydech, tańszą opcją będzie kupno samych tłumików (btw- spoko cena za tłumiki :cool2: )

[ Dodano: 05-02-2010, 19:14 ]
Mieszko napisał(a):Wg amerykańców z sety należało by wyrzucić kompletnie stary układ i zbudować nowy na przekroju 2,5 cala aby motor latał jak należy...
Ale wiadomo, oni srają kasą i ceny też mają inne...
A tak na marginesie to dzisiaj na chwile przełożyłem kasetę na taką z motronika 1.3 i muszę wam powiedzieć ze to podstawa jak ktoś się chce bawić w ety, całkiem inne auto (na razie tylko stacjonarnie bo jeszcze nie złożona do końca) zniknęły zadyszki przy dodawaniu gazu, jutro zobaczę jaka różnica podczas jazdy...


Ja mam motronica 1.3, ale dokupiłem komp do chipa. Mi szwab twierdził, że 1.1 po chipie jest lepszy, ale nie objaśnił dlaczego :mad2:
Wozu braucht man einen Stern, einen Blitz oder 4 Ringe...?! Zum Leben braucht man nur 2 Nieren
www.youngtimerhouse.pl
https://www.facebook.com/youngtimerhouse
valdi80
Stażysta
 
Posty: 424
Dołączył(a): 15 wrz 2007, o 21:22
Lokalizacja: Białystok

Post numer:#56  Postprzez ///ESIU » 5 lut 2010, o 20:43

valdi80 napisał(a):Rura z kwasu to ok. 35-40pln za mb. Jak masz kogoś, kto spawa tigiem i zamocuje Ci dobrze wydech, tańszą opcją będzie kupno samych tłumików (btw- spoko cena za tłumiki :cool2: )


własnie bede starał sie wszystko sam pospawać, niestety nie mam zaginarki do rur , ale może się cos wymysli do tego czasu
a cena za tłumiki też uwazam ze naprawde super

jak SETA bedzie chodziła na kompletnie calutkiej gurze z 2,5 i kompie seryjnym 2,5 1,3?
czy da rade to ewentualnie podstoic czy może zostać seryjny komp?
///ESIU
 

Post numer:#57  Postprzez Mieszko » 5 lut 2010, o 22:37

Na seryjnym kompie od b25 lata ładnie, nie ma na co narzekać...
Teraz sprawdzę jak na 1.3 bedzię chodziła i pojdzie do tej kasety chip od Bagora...
Na wiosne będę hamował ją to sprawdzę co pokaże na starym kompie i na nowym z chipem..
Dobrze mieć taką kasetę na zapas :D
Mieszko
Student
 
Posty: 207
Dołączył(a): 3 lis 2008, o 20:59
Lokalizacja: Koszalin
Moje BMW: 318is
Nadwozie: Coupe
Silnik: M42B18
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#58  Postprzez ///ESIU » 6 lut 2010, o 00:26

możesz mi troche naświetlić sprawe czipsa od Bagora? bo pierwsze słysze tak prawde mówiąc
///ESIU
 

Post numer:#59  Postprzez neophyte » 6 lut 2010, o 11:12

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic. ... 271#537271
///ESIU link do strony gdzie są opinie na temat czipa zakupionego od Bagora.
pisz do niego na PW. powinien Ci wszystko wyjaśnić :cool2:
neophyte
Profesor
 
Posty: 2278
Dołączył(a): 12 lis 2007, o 19:26
Lokalizacja: chojnice
Moje BMW: sc2
Nadwozie: Touring
Silnik: K4M 1,6
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 740
Silnik: MxxBxx

Post numer:#60  Postprzez Mieszko » 6 lut 2010, o 11:38

Na naszym forum też jest więc jak co to pisz do niego... Bardzo szybko odpisuje no i koszt 200zł za chipa :mrgreen:
Mieszko
Student
 
Posty: 207
Dołączył(a): 3 lis 2008, o 20:59
Lokalizacja: Koszalin
Moje BMW: 318is
Nadwozie: Coupe
Silnik: M42B18
Instalacja LPG: NIE

Poprzednia stronaNastępna strona


  • Reklama

Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

  • Reklama