[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

Poprawa stabilnosci prowadzenia w zakretach.

Wszystko związane z modyfikacjami wyglądu zewnętrznego jak i wewnętrznego
  • Reklama

Post numer:#16  Postprzez potejtos » 19 lip 2012, o 08:34

Moze tutaj troche powieje kontrowersja, ale chyba lepszy nowy MTS niz uzywane B6. No chyba, ze ktos je planuje regenerowac. A koszty zblizone.

Nie wiem, czy przy okazji zmiany sprezyn, nie zarzuce sobie MTSa na przod.
E36 z kuchenką.
potejtos
Stażysta
 
Posty: 499
Dołączył(a): 7 lis 2007, o 00:24
Lokalizacja: z Warsiawy

Reklama

Post numer:#17  Postprzez _wujek samo zło_ » 19 lip 2012, o 18:37

Tak jasne...
Cena samych amorów B6 jest podobna jak zakupu całego kompletnego zawiasu ze springami...
Oczywiście...
MTS daje springi za free

Cena mówi sama za siebie- poza tym B sobie wyregenerujesz i zestroisz jak się komuś zechce a w MTSie co najwyżej wymienisz springi jak się połamią bo jakieś takie mają tendencje

Bezapelacyjnie Bilki
_wujek samo zło_
 

Post numer:#18  Postprzez potejtos » 19 lip 2012, o 22:41

Rozumiem, ze jezdziles na nieregenerowanych bilach, b6tkach po regeneracji oraz mtsach?
E36 z kuchenką.
potejtos
Stażysta
 
Posty: 499
Dołączył(a): 7 lis 2007, o 00:24
Lokalizacja: z Warsiawy

Post numer:#19  Postprzez wojtaq » 19 lip 2012, o 23:10

potejtos napisał(a):Rozumiem, ze jezdziles na nieregenerowanych bilach, b6tkach po regeneracji oraz mtsach?

ja jeździłem i to w jeszcze większej liczbie zestawień i jestem za Bilsteinem ale jeśli ktoś uważa inaczej w pełni to akceptuje
Awaria Motors zaprasza
Avatar użytkownika
wojtaq
Moderator
 
Posty: 3958
Dołączył(a): 29 lis 2008, o 16:58
Lokalizacja: Jaworzno
Moje BMW: 740iA
Silnik: M60B40
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#20  Postprzez Grzesiek2290 » 19 lip 2012, o 23:12

W sumie zależy kto jak patrzy na ta sprawę. Ja osobiście tez bym wolał nowego MTS'a...bo używanego Bila bym nigdy nie wsadził (mija się to z celem) ale brnąc dalej w ten temat MTS też bym nie chciał bo nie spełnia moich wymagań :P


ps.Na zawiasie MTS jeździłem i w sumie świetna opcja na ulicę no i bezkonkurencyjna w kategorii -cena zakupu-
E30 325i 87' - rozebrałem i nie umiem złożyć
Grzesiek2290
Doktor
 
Posty: 3872
Dołączył(a): 27 sie 2007, o 19:14
Lokalizacja: Białystok
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B2X
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#21  Postprzez _wujek samo zło_ » 20 lip 2012, o 17:04

Nie neguje decyzji osób które wybierają MTSy. Uważam te zawiasy za rozwiązania budżetowe o czym dobitnie świadczy jakoś użytych materiałów i sposób wykonania. Do niskiego turlania się po mieście- wyśmienite rozwiązanie.
Dobrze rozumiesz. Potejtos każdemu kto ma jakieś pojęcie wystarczy, że zobaczy bilsteina od środka i weźmie każdą część w łapię.
Zregeneruj sobie MTS Tatechnik Monroe czy co tam sobie jeszcze wymyślisz
Jak to mówiła kiedyś reklama?
Cena Czyni Cuda, czy jakoś tak...
Jak dla mnie możesz jeździć na sprężynkach od długopisów marki Zenit i nogach od taboretu
Powodzenia
_wujek samo zło_
 

Post numer:#22  Postprzez walec » 20 lip 2012, o 18:13

Nawet na mts autor odczuje poprawę prowadzenia ale do szybkiej sprawnościowej jazdy celowałbym minimum w jakiegoś weiteca.
walec
Student
 
Posty: 140
Dołączył(a): 11 wrz 2010, o 01:38
Lokalizacja: 43-300

Post numer:#23  Postprzez Makaveli » 20 lip 2012, o 21:07

Sama sprężyna dużo daje jak jest markowa i nie zjeżdżona i oczywiście nie jest to seryjny amor przy sprężynie -60 bo nie pracuje ale tak do -30 czyli jakiś eibach czy ori mtech poprawi prowadzenie jesli amortyzator będzie oczywiście sprawny :D Chłopaku odłóż sobie grosza poczekaj i kup coś co nie będzie tylko na sezon, poczytaj poszukaj czasem koledzy z forum mają zniżki i można kupić springi w jednym sklepie a amorki w drugim :oops: :oops:
e30 DTM Motorsport
Avatar użytkownika
Makaveli
Moderator
 
Posty: 2800
Dołączył(a): 10 mar 2007, o 11:58
Lokalizacja: Płock
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20b25
Instalacja LPG: NIE
Silnik: MxxBxx

Post numer:#24  Postprzez przemeq » 28 lip 2012, o 23:53

na TAT, MTS tanich FK efekt jest taki sam, auto skacze, zapierdalać się na tym nie da

miałem TAT w e30stce, teraz mam FK akstreet w e36 i jest oki póki toczysz rolkę, jak chcesz poganiać się to jest średnie, szczególnie jeśli asfalt nie jest idealnie równy, wtedy koła nie mają przyczepności i auto uskakuje, to samo przy hamowaniu, na tarce przed światłami łatwo o dzwona bo koło skacze jak na wybitym amorze

w e34 miałem koni sporty z regulacją i z tyłu bilsteinB8 po zerkopolu + springi KW i nigdy nie puszczały, auto szło jak przyklejone, nie musiałem bać się uskoków, łat, czy wybojów w szybkich łukach, totalnie inna jazda niż na chińszczyźnie

teraz jak nie sprzedam kebaba to zainwestuje w jakiś zawias na koni sportach, bo naprawdę warto jak ma być szybko
e46 330i & szukam e30 coupe wąskie lampu
przemeq
Stażysta
 
Posty: 390
Dołączył(a): 13 maja 2008, o 22:27
Lokalizacja: grójec
Moje BMW: 330i
Nadwozie: Touring
Silnik: M54B30
Instalacja LPG: TAK

Post numer:#25  Postprzez Zwarciak » 29 lip 2012, o 16:36

przemeq napisał(a):na TAT, MTS tanich FK efekt jest taki sam, auto skacze, zapierdalać się na tym nie da

miałem TAT w e30stce, teraz mam FK akstreet w e36 i jest oki póki toczysz rolkę, jak chcesz poganiać się to jest średnie, szczególnie jeśli asfalt nie jest idealnie równy, wtedy koła nie mają przyczepności i auto uskakuje, to samo przy hamowaniu, na tarce przed światłami łatwo o dzwona bo koło skacze jak na wybitym amorze

w e34 miałem koni sporty z regulacją i z tyłu bilsteinB8 po zerkopolu + springi KW i nigdy nie puszczały, auto szło jak przyklejone, nie musiałem bać się uskoków, łat, czy wybojów w szybkich łukach, totalnie inna jazda niż na chińszczyźnie

teraz jak nie sprzedam kebaba to zainwestuje w jakiś zawias na koni sportach, bo naprawdę warto jak ma być szybko


Ja się właśnie zastanawiałem nad kupnem gwinta TAT do E36 Touring i mówisz "przemeq" zeby był jakiś komfort i bezpiecznie to lepiej dozbierać na coś lepszego ?? (auto służy do jazdy cywilnej ) ale chciałbym go zbliżyć troche do ziemi i nie skakal jak "ping-pong"
Zwarciak
Inżynier
 
Posty: 804
Dołączył(a): 14 sty 2007, o 17:15
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: 3xx
Nadwozie: Coupe
Silnik: M54B30
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#26  Postprzez potejtos » 29 lip 2012, o 23:40

Tak apropos, to też mam w E36 amor do roboty, ale tutaj jestem przekonany na MTS albo TaT. Podobno na co dzien styka. Tylko zastanawiam sie, czy obnizac, czy zalozyc te amory do seryjnych springow. E36 ma nisko progi poprowadzone, a w mojej wsi krawezniki wysokie, dziurw tez sporo, studzienek i innych ciekawych.
E36 z kuchenką.
potejtos
Stażysta
 
Posty: 499
Dołączył(a): 7 lis 2007, o 00:24
Lokalizacja: z Warsiawy

Post numer:#27  Postprzez e30 owner » 31 mar 2013, o 12:52

Że odgrzeję .. jak dla mnie najtańszym sposobem będzie skrócenie ramienia stabilizatora z przodu o 2 - 3 cm, a najlepiej ucięcie ramienia i dospawanie płaskownika z 3 otworami, pierwszy otwór na seryjnej długości ramienia, drugi 2 cm wcześniej, trzeci 4 cm wcześniej jak ori. To powinno załatwić sprawę nadsterowności, na wyjściu i w samym zakręcie. Z tylnym można zrobić to samo. Zmniejszyć negatyw z tyłu - też pomoże. Sztywniejszy amortyzator z przodu też pomoże ... takie moje spostrzeżenia.
e30 owner
 

Post numer:#28  Postprzez Kaczmar » 3 kwi 2013, o 16:31

zwiększyć szerokość koła...pomoże :D

szykuję sobie grube ori stabilizatory (przód i tył) i z przodu długi łącznik do lagi spawany uchwyt, zobaczę jak to się będzie zachowywało.

[ Dodano: 27-05-2013, 12:11 ]
Stabilizator 21mm zamontowany, łączniki jak w M3 do lagi, nowe poduszki, stabilizator tył 14.5mm nowe łączniki, sprężyny tył z gwintem home made...
wrażenia?

mega poprawa stabilności, łuki można szybciej pokonywać, zwiększyło mi się zaufanie do auta heh :D

teraz trzeba szperę załatwić...
Kaczmar
Magister
 
Posty: 1331
Dołączył(a): 27 wrz 2011, o 22:54
Lokalizacja: Długołęka
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M50B25v
Instalacja LPG: NIE

Post numer:#29  Postprzez stefan543 » 15 lis 2013, o 20:41

Odgrzeję trochę temat.
Odnośnie przerabiania stabilizatorów, ktoś fizycznie zrobił jak kolega wyżej? Dospawał płaskownik z dziurami? Jakieś foto? Jak poprawa w zakrętach, itd.?
Z góry dziękuję ;)
stefan543
Uczeń
 
Posty: 85
Dołączył(a): 9 wrz 2013, o 22:25
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: 328
Nadwozie: Coupe
Silnik: M52B28
Instalacja LPG: NIE
Kolejne BMW: 328
Nadwozie: Touring
Silnik: M52B28TU
Instalacja LPG: TAK

Post numer:#30  Postprzez Kaczmar » 16 lis 2013, o 18:35

stefan543 napisał(a):Odgrzeję trochę temat.
Odnośnie przerabiania stabilizatorów, ktoś fizycznie zrobił jak kolega wyżej? Dospawał płaskownik z dziurami? Jakieś foto? Jak poprawa w zakrętach, itd.?
Z góry dziękuję ;)


tu masz opisane jak robiłem u siebie
łącznik m3 e30
, pocisk997 też tak chyba ma.

dla mnie poprawa o wiele ;)
Kaczmar
Magister
 
Posty: 1331
Dołączył(a): 27 wrz 2011, o 22:54
Lokalizacja: Długołęka
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M50B25v
Instalacja LPG: NIE

Poprzednia stronaNastępna strona


  • Reklama

Powrót do Modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

  • Reklama

cron