[ x ]
!!! Zablokowałeś pokazywanie reklam !!!

Nasze forum utrzymuje się dzięki nim.

M20B25 nie odpala. Listwa wtryskowa?

Wszystko co jest związane z układem zasilania, instalacje LPG itp.
  • Reklama

M20B25 nie odpala. Listwa wtryskowa?

Post numer:#1  Postprzez Nurek » 30 sty 2019, o 09:09

Witam Ponownie po 3 latach (nowe konto) :D

Zakładam nowy temat (i nowe konto) bo już opadły mi ręce, nadzieja umarła śmiercia naturalną, internet ma wszystko tylko nie to a swojego łupa zaraz przetne palnikiem na pół.

Touring, m20b25, 88r
Od początku:
Etap 1.Spalanie wzrosło, ekonomizer jakby sie przywieszał, pokazywał albo nic albo max, zaczeła jakby gorzej się zbierać i nieraz przy próbie ruszenia ja przydławiało po czym wskakiwała na obroty i było ok.

Etap 2. Spalanie wzrosło do 25l na 75 km w mieście (po prostu żarła jak głupia), niekiedy poszarpywała na prostej drodze przy stalych obrotach, coraz częściej przygasała przy ruszaniu.

Etap 3. Odpała "na dotyk" ale potrafiła zgasnąć po chwili po czym po dłuższym kręceniu odpalała i jako tako było ok, zaczęły się chwilowe zdławianie silnika podczas jazdy, jechała przy około 2tys obrotów nagle obroty spadają do 500-600, na gaz brak reakcji, auto sie dusi i usilnie próbuje zdechnąć po czym po chwili łapie i jest w miare normalnie.

Etap 4. Odpala od razu po czym zdycha, coraz dłużej trzeba ją kręcić, coraz częściej ja dławi podczas jazdy. Ostatecznie autem nie da się jeździć, odpala ale po chwili gaśnie, przy gazie w podłoge max 500 obrt/min, strzela w wydech jak ak47, smród spalin okrutny aż ostatecznie nie odpala. Przy dłuższym kręceniu coś jakby chciała ale nie może.

Wymienione na nowe:
-Świece
-kable
-czujnik położenia wału
-sonda lambda
-czujniki temp. Niebieski i brązowy
-kopułka i palec

Sprawdzone/wymienione na sprawne:
-rozrząd
-cewka
-przepływomierz (3 różne)
-przepustnica
-regulator ciśnienia paliwa
-sprawdzone podciśnienia
-wtrysk rozruchowy
-gumy dolotowe
-komputer sterujacy (motronic)

Co ona jeszcze może mieć co nie dawało by jej odpalić?!
Ostatnio edytowano 1 lut 2019, o 07:36 przez Nurek, łącznie edytowano 1 raz
Nurek
Rekrut
 
Posty: 3
Dołączył(a): 30 sty 2019, o 08:51
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Touring
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE
Silnik: MxxBxx

Reklama

Czapki bejsbolówki - Sandwich

Re: Problem m20b25

Post numer:#2  Postprzez Pietrek » 30 sty 2019, o 13:44

Czujniki masz nowe z zamiennika? Jeśli tak to wiedz, że są nic nie warte ;)
Weź pod uwagę, że możesz mieć problem z wiązka silnika ;) wtryski mogą lać.
Jak dla mnie jest tu więcej przyczyn niż jedna.
Pietrek
Moderator
 
Posty: 5419
Dołączył(a): 26 lut 2008, o 17:19
Lokalizacja: Czeladź
Moje BMW: 325e
Nadwozie: Sedan
Silnik: m20b25
Instalacja LPG: NIE

Re: Problem m20b25

Post numer:#3  Postprzez M-Technic2 » 30 sty 2019, o 19:17

dawno temu jak majkel byl murzynem tez tak meczylem sie z b25, podrzucilem druga listwe z wtryskami na farta i auto jezdzilo jak trzeba.
nie wiem czy tobie to moze pomoc, ale jak nie sprawdzales to daj wtryski do sprawdzenia, mozesz tez sprawdzic sama wiazke od wtryskow i zlącze jej z wiazka silnika, tez cos moze laczyc lub nie.
M-Technic2
Magister
 
Posty: 1285
Dołączył(a): 27 maja 2009, o 23:31
Lokalizacja: R-do-M

Re: Problem m20b25

Post numer:#4  Postprzez ochabov » 30 sty 2019, o 20:16

Podmień jeszcze komputer, najlepiej jak będziesz miał dwa dodatkowe do sprawdzenia, bo różnie to bywa, u siebie wymieniłem kiedyś wszystko pod maską a się okazało że komputer walniety a miałem dwa przy czym tylko jeden sprawdziłem na początku. Sprawdź jeszcze czy masz szczelność przy przepustnicy gdzie wychodzi przewód do gumy przepływomierza
~~S T A N C E || N A T I O N ~~

Obrazek
ochabov
Uczeń
 
Posty: 48
Dołączył(a): 7 paź 2013, o 22:00
Lokalizacja: Zabrze
Moje BMW: 320i
Nadwozie: Cabrio
Silnik: M20B20
Instalacja LPG: NIE
Silnik: MxxBxx

Re: Problem m20b25

Post numer:#5  Postprzez Mateusz » 31 sty 2019, o 08:44

Ja miałem tak jak sonda lambda padła. Chwile jeździłem z odpieta aż ogarnąłem nową. Sprawdź może czy po odpieciu sondy będzie lepiej.
Mateusz
Student
 
Posty: 228
Dołączył(a): 22 sty 2014, o 21:11
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Coupe
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE
Silnik: MxxBxx

Re: Problem m20b25

Post numer:#6  Postprzez Nurek » 31 sty 2019, o 11:27

Komputer podpinałem drugi a sonda lambda jest nowa boschowska :/ bez zmian czy nowa/stara/odpięta. Jeśli wtryski by lały to też by nie odpalała?
Nurek
Rekrut
 
Posty: 3
Dołączył(a): 30 sty 2019, o 08:51
Moje BMW: 325i
Nadwozie: Touring
Silnik: M20B25
Instalacja LPG: NIE
Silnik: MxxBxx

Re: M20B25 nie odpala. Listwa wtryskowa?

Post numer:#7  Postprzez Pietrek » 1 lut 2019, o 15:01

W m20 wtryski fabrycznie leją strumieniem, który rozbryzguje się na trzonku zaworu.

Moje b25 odpalało znacznie lepiej po przejściu na wtryski 4dyszowe (chyba ev3 z cougara 2.5 v6)

Sprawdź czy dochodzi napięcie do grzałki sondy lambda (2 białe przewody w sondzie, +12v
stacyjka na zapłonie)
Pietrek
Moderator
 
Posty: 5419
Dołączył(a): 26 lut 2008, o 17:19
Lokalizacja: Czeladź
Moje BMW: 325e
Nadwozie: Sedan
Silnik: m20b25
Instalacja LPG: NIE



  • Reklama

Powrót do Układ paliwowy & Spalanie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

  • Reklama